Jammer LJ! Kun je niet iemand anders meenemen als partner?
Ik heb het even helemaal gehad (ofja, even, hele tijd eigenlijk al) Ik ben bezig met het analyseren van Othello, een theaterstuk van Shakespeare. Maar pffff! Dat is moeilijk! De analyse omschrijvingen zijn ook heel erg omslachtig, onduidelijk en langdradig, dus ik snap het niet helemaal. Alles moet ook gigantisch uitgebreid en ik moet hier woensdag nog een presentatie over houden ook nog. Ik wil het vandaag echt AF! Ik moet namelijk nog een werkstuk maken. Maar of dat ook gaat lukken?
Veel succes annetje, Heb deze week ook een rot week dinsdag toets donderdag 2 toetsen worden wel drie denk ik en dan moet ik ook nog presentatie in elkaar hebben zitten van me stage waar ik nog aan moet beginnen.
Zo, ben weer terug van stal, inderdaad binnen gereden ! Regen regen regen.... inmiddels schijnt het zonnetje hier nu wel weer trouwens!
@ Myra, succes met het leren voor de toetsweek! Kan me voorstellen dat je er chagerijnig van wordt ! Denk maar zo, even een week goed doorzetten en dan is het weer achter de rug, voor je het weet is je toetsweek weer voorbij ! Ga je trouwens ook mee uit eten 29 juli??
@ Ladyjoy, mooi in maat broek omlaag gegaan dus ! Goed man!
@ Annetje, oops een chocoladedag dus! Maar wel weer mooi in gewicht omlaag gegaan zie ik !
@ Pascaline, jammer van de chocolade vreetbui en het overgeven erna.... ! Wat zijn boudoir koekjes en criprolls?? Ik ken het beide niet... is het iets Belgisch??
Jammer LJ! Kun je niet iemand anders meenemen als partner?
Uhm.. nee.. Ik zou nml worden opgehaald + thuisgebracht worden. Laatste tram gaat om 00.15 dus ben ik daar maar 1.5 uur en moet ik nu alleen gaan.. Nou ja, misschien word ik later vanavond nog even opgehaald door iemand, even wat drinken in de stad ofzo.
@Syl: Boudoir zijn zo'n langwerpige koekjes met fijne suiker op die ook in tiramisu zitten soms En krisprolls zijn zweedse toastjes (kan je makkelijk opgoogelen als het nog niet duidelijk is )
51 minuten met de auto, als er makkelijk openbaar vervoer is wil ik wel komen, want met brommerke gaat dat wat lang zijn En op m'n ouders denk ik niet dat ik moet rekenen
Er is nog chocolade, maar niet meer de lekkere, die zitten allemaal in mijn buik. Ben dus maar overgegaan op chocoladekoekjes Van Minees, heeft iemand die ooit gehad? Heel erg lekker! 6 mini-koekjes in een verpakking, allemaal verschillende smaken en 170kcal per verpakking. Als je proeft hoe ze smaken heb ik die kcal er best wel voor over
Ik ga lekker nog een stroopwafel pakken denk ik En die contextanalyse maak ik morgen, want daar snap ik niets van en dat is echt heel erg veel werk. Ik ga nu genieten van die stroopwafel, of iets anders en dan ga ik lekker slapen. Morgenochtend lekker paardrijden, hardlopen en dan weer verder.
Sue, hoezo net weer wakker Neem aan dat je niet alweer om 2 uur snachts opstaat toch?
Ik ben weer vol goede moed begonnen aan mijn Othello-werkstuk Planning: o: 2x knackebrod met linesse of d'light jam t: pakje evergreen l: 4x knackebrod met beleg naar keuze t: appel, peer d: pannenkoeken geloof ik
Voor mij niet hoor , ik zit in een ritme van 05.45 uit bed en rond 23.00 er weer in.... No way dat ik dan in het weekend nog nachten ga doorhalen, dan trek ik het echt niet meer! Ik slaap gemiddeld 6 a 6,5 uur per nacht dus dat houdt al niet over... Of ik word oud !!
Ik was er dus vanochtend ook al vroeg uit, eerst al rond 06.00 uur maar toen nog doorgeslapen tot 08.30...
Ik had voor vanochtend hardlopen in de planning staan en wat denk je... dikke regenbuien boven Groningen ! Blijft volgens buienradar de komende uren ook zo, dus ik denk dat ik zometeen maar gewoon ga. Desnoods maar een half uur i.p.v. een uur, maar gewoon even lekker rennen !