Dat vind ik wel wat hoor! En je doet toch enorm je best?!?

Mag ik vragen wat jij weegt, Anke98?
Ik vind het lijstje van Phor niet weinig, er zit toch ook veel fruit in?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phormicola schreef:Ik ga je alvast voorspellen hoe je 'dieet' gaat verlopen, dan kun je er alvast mee stoppen:
Ja, je zult absoluut afvallen, alleen je zal voornamelijk spiermassa kwijtraken. Hierdoor verbrandt je lichaam minder energie dan dat het nu doet.
Wanneer je weer iets meer gaat eten, stel je voor dat je elke dag een bakje yoghurt erbij eet, dan zul je heel erg snel aankomen, omdat je niet meer genoeg energie kan verbranden. Hierdoor zul je zwaarder worden dan dat je nu bent.
ChantalSmook schreef:Zo. Werkweekend. Nu ga ik getest worden op discipline (Ik wil mijn doordeweekse weekenden/vrije avonden gebruiken als weekend om af en toe te zondigen, dat heb ik eergister en gister gehad, dus nu is het eigelijk doordeweeks) Cliënten eten vanavond vaak allemaal extra lekkere dingen enzo en meestal kan ik zulke dingen niet weerstaan dus ik neem wat extra's mee aan groente/fruit zodat ik dan toch wat te eten heb
![]()
O/L: (laat uit bed) cracker met cottage cheese + 50gr. havermout en melk
T: Appel en bruin broodje met sla
A: Tomatensoep, Paprika, champignons, kalkoenfilet, rijst en een beetje sojasaus + magere yogurt
T: Appel rijstwafel met stroop
T: klein bakje chips
T: Schaaltje met tomaat/komkommer/augurk/zilveruitje
B: uurtje fietsen
KarinvdM schreef:O: havermput, speltvlokken, lijnzaad, chia, hennepzaad met yoghurt, sojamelk en 100 gr verse anannas.
T: meloenmix (cantaloupe en galia)
L: Dubbele speltboterham met kruidenkaas, plak 30+ kaas, kropsla, komkommer en paprika
T: ananas en een kaal sneetje roggebrood
A: Risotto met kip, veel champignons en courgette en nog paprika en tomaat, met wat italiaanse kaas erover. Klein schepje kwark na
T: 6 honingdropjes, straks een borreltje en wat chips oid.
D: Thee, slimpie en water
B: stallen en weide mesten, 11 km hardlopen en een middag geconcentreerd achter de C zitten te jureren.
LisErm94 schreef:O: 70 gram havermout, 5 gram lijnzaad (ongezoete sojamelk & water) 1 sinaasappel.
T: 1 merci, 1 perzik, 1 bospeen en 1 keelsnoepje.
L: Zuurdesum bolletje met tapenade, rucola sla en plak carpaccio erop, glaasje prosecco.
T: Aardbeien met softijs en koekrolletje.
A: gekookte aardappelen (beetje jus erover), gehaktbal & snijbonen.
Als toetje flink wat magere yoghurt met all bran erdoorheen.
Vanavond nog wat rauwkost of een stuk fruit.
Morgen nog lekker ergens brunchen met vaderdag en dan weer even netjes doen
Citaat:@Jamieblont: Wat balen dat je de eis niet hebt gehaald. Ik ken er inderdaad alles van.. Kreeg ook meerdere time-in en time-outs omdat ik het niet haalde. Maar uiteindelijk is het met mij ook goed gekomen, haha
Probeer thuis door te zetten wat je tot nu toe geleerd hebt! Hopelijk krijg je de juiste ambulante hulp
Nu terug naar je lijstje: Netjes, maar toch wat puntjes om je eetstoornis in te sluiten:
- 1 kiwi is geen stuk fruit. 2 kiwi’s, 2 mandarijnen, 3 pruimen wel
- Bastognekoek moet je er ook 2 a 3 van voor een volwaardig tussendoortje
- heb je normaal zuivel bij de lunch?
- Raketijsje is geen tussendoortje (bij ons dan), van waterijsjes moet je er 3. Of een waterijsje en daarbij 2 biscuitjes oid.
En neem je je nutri’s niet meer? Waarom niet? Je kwam daar ook niet genoeg mee aan he.
Niet om je te pesten, maar meer om alert te zijn. Zelf heb ik ook in jouw situatie gegeven en ik wil je echt alleen maar helpen
NeverGiveUp schreef:Nog even gister
O; Scrambled egg met twee eitjes, tomaat, ui, paprika en wat mais.
L; Door het late ontbijt een bakje kersen en een kopje zuid afrikaanse thee.
T; (Net) Warm pistoletje met kaas en salami
A; Broodje shoarma met zelfgemaakt knoflook en sla
De rest heeft te maken met roze koeken, donuts en lange vingers.
Was logeren bij vriendin.