[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 13:46

Inderdaad heerlijk weer en ook heerlijk dat ik besef dat ik over 8 kilo klaar ben. Vind echt leuk ben ik een mooie 60 kilo afgevallen en ben ik gewoon :2 en binnen een jaar een killer lijf :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 14:02

dat is zeker fijn idee, Katia!

Hier schijnt de zon nog heerlijk, kom net uit de tuin gerold en nog steeds niet gebeld dat ik hoef te werken, dus das ook relaxed!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 14:20

Wat goed katia!!

Lekker ingrid :)

Ik ben ff beetje futloos :+ nergens zin in, zere voetjes en baal dat het vanmorgen lekker weer was en dat het zonnetje nu weer ver te zoeken is :7

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 14:53

Hier schijnt het zonnetje nog wel :D

Het begint steeds meer mensen op te vallen dat ik aan het afvallen ben, steeds meer mensen vragen hoeveel ben je al kwijt??
Maar dat weet ik dus niet :+, want ik ga voorlopig niet meer op de weegschaal staan :n.
Maar het doet je wel goed als ze het telkens vragen :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 14:59

Ik heb al een aantal keer wat tekeningen en schilderijen die weg mogen op bokt gehad, maar steeds geen reacties :n heb er nu prijsjes bij gezet := Vinden jullie die redelijk? :) Ben altijd een beetje onzeker over m'n eigen werk :o De prijzen zijn lager dan wat ik in opdracht vraag :j
[EA-CO] Aanbieding!! Tekeningen/Schilderijen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 15:00

Dat is altijd leuk he ellen! :D Goed bezig hoor!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 15:02

Ik heb even na je tekeningen gekeken, maar ik vind de prijzen echt niet duur hoor :n.
Zeker niet als er zoveel werk in zit, en dan ook nog zo mooi wordt, jammer dat mijn kamer vol hangt!!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 15:05

Ja er zit ook veel werk in, maar merk wel dat mensen liever iets in opdracht laten maken naar hun eigen wensen dan iets wat al klaar is kopen zeg maar :) Vind het zelf naar al het werk enzo ook niet echt duur :n Maar dat is ook omdat ik weet hoeveel tijd er in gaat zitten :o voor iemand die het zo ziet die denkt mss wel van mwa heb 't er niet voor over die prijs := Op zich hoeft het ook niet weg, en ik teken ook niet om er rijk van te worden, gewoon omdat ik het leuk vindt. Maar hier ligt het nu in mappen en dat vind ik zonde := Vind het dan leuker als het bij iemand in de kamer komt te hangen en ook echt gezien wordt :o

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 15:13

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 15:15

Voor de fiets? :=
Dankje lana :)
Ff je linkjes bekijken :P

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 15:41

Het zonnetje komt er hier weer bij! :D Dus moeders roept net dat we zo lekker gaan bbq-en :9 :):)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 15:52

Oeh bbq-en!! Daar heb ik ook zin in :9.

Ik heb vanavond verjaardag, en daarna gaan we stappen *\o/*

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 15:54

Wendy, mijn broer komt vanavond hier & zijn vriendin en mijn ouders gaan BBQ'en. Ik niet :+

Zit de hele dag zowat op de wc... Jakkes, heb echt altijd wat met mijn buik.. Buikgriep kan iedereen overkomen, maar sinds de operatie heb ik zulke rare buikpijnen gehad.. Chirurg gaf aan dat dit tot 6 weken kan duren, maar ik heb zeg maar altijd al gevoelige buik gehad (darmen, maag) dus ik blijf hopen dat hij gelijk heeft.. Mis bijna mijn oude buikpijn! Die deed wel ietsje minder zeer.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 16:02

Hmm dat is balen Paulien!
Ik hoop dat je je gauw beter voelt!!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 16:12

Die prijzen sjah als leek vind ik ze wel duur ik zou 5-10 euro voor geven :=
Ze zijn heel mooi maar vind 25 euro gewoon beetje veel.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 11-04-09 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 16:14

Ell_en schreef:
Hier schijnt het zonnetje nog wel :D

Het begint steeds meer mensen op te vallen dat ik aan het afvallen ben, steeds meer mensen vragen hoeveel ben je al kwijt??
Maar dat weet ik dus niet :+, want ik ga voorlopig niet meer op de weegschaal staan :n.
Maar het doet je wel goed als ze het telkens vragen :D

Wauw goed zo is echt super als mensen dat vragen.
Bij mij deden ze dat nooit :( alleen bij de vijftig kilo regio ooh ben je een beetje afgevallen :Z

En goed dat je niet op de weegschaal gaat

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 17:49

Ik had natuurlijk net toen ik op het paard zat de enige regenbui van de dag op mijn kop. := Gelukkig kon ik een beetje schuilen onder een paar bomen en droogde ik door de zon snel weer op.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:05

Ik verrek het voorlopig echt om op de weegschaal te gaan staan, sinds ik dat niet meer doe, voel ik mij stukken beter ! :D.
Wel raar dat mensen naar 50kg afgevallen te zijn, pas vragen of je aan het afvallen bent :?

Ik heb verjaardag straks, heb er nog niet zo veel zin in, maar daarna lekker stappen, en daar heb ik dus wel zin in *\o/*

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:14

Heey meiden.

Gaat hier alweer een stuk beter :D zelfs paar stukjes stokbrood gehad en bleef goed in mijn maag zitten hihi! :D Dus ben weer helemaal vrolijk :D

Ell_en, veel plezier op je verjaardag! :)
Katia, stom eigenlijk he dat ze het nu pas zien.. ik ben nu 30 kilo kwijt maar niemand die het ziet (behalve mijn ouders en vriendin die weet dat ik een maagband heb).

Lana, leuke bikini. :)

Ik merk dat ik veel problemen krijg met: wat moet ik eten? Wanneer? Wat is gezond en val ik toch goed af? Ik kan het bij andere prima vertellen, maar als het op mezelf aankomt..
Dus bij deze, ik ga maar is een planning maken. :) Hopelijk hebben jullie tips?

O: 1 beschuitje (of 2 als ik dat weg krijg)
T: Fruit
L: 1 (krenten?)bol met boter (en magerevlees of smeerkaas of zoiets als er gewone bolletjes zijn)
T: magere yoghurt
T: Waterijsje
A: wat de pot schaft.. 1 bordje natuurlijk :)

Is dit netjes?

Natuurlijk kan ik niet zoveel eten dankzij mijn maagbandje en ben vandaag behoorlijk ziek geweest, dus wil het ook eerst
weer een beetje opbouwen :)

Ik weet dat wij morgen paasbrood enzo hebben, maar ik ga proberen dat niet te eten. Is natuurlijk behoorlijk vet en ik moet
toch even uitkijken, want vaak als ik (teveel) vet heb gehad word ik niet lekker.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 21:54

Ik ben er weer :D
@mii, balen van het onweer op de wedstrijd! Ging het verder goed?
@paulien, fijn dat je zo goed gereden hebt, je dag is iets te mager maar ik begrijp het natuurlijk met je buikkrampen en maagring, let je op dat je genoeg vocht binnenkrijgt?
@wendy, fijn zeg die loonsverhoging! Gek dat bij jullie in de supermarkt niet zoveel verdient. Ik verdiende met mijn 17e jarige leeftijd 10€ per uur. Excl de kassapremie, avondpremie, overuren en de vervoersvergoeding. Nu ik 19 ben gaat het wel stijgen ;) (Ik begin in augustus terug opnieuw, en dan stop van een maand :) ). Ik vind de prijs van de schilderijen niet te veel voor wat je er voor krijgt :) Persoonlijk zou ik het niet kopen maar dat is omdat er voor mij geen emotie achter zit. Als het voor opdracht is natuurlijk wel ;)
@siz, veel plezier op wintersport!
@ellen, veel plezier op je verjaardag! Vervelend zeg dat ze het niet zien! Zelfs bij mij zien ze het en ik ben pas 5kg afgevallen! (ze weten wel dat ik op dieet ben).
@lana, mooie bikini zeg! Maar wat een geld :oo Zoveel zou ik nu niet geven :o

Over de vibrator, tja een genante actie := Maar anderzijds, hij stond wel in de badkamer dus normaal komt ze er niet :=
Morgen zie ik schoonmams trouwens weer :=

Ik héb een heerlijk weekend gehad!
Verwelkomd met champagne :P (ik heb spuitwater genomen, drink geen alcohol ;) ) en een fijne uitleg over het hoe en wat :)
Daarna direct de sauna in, 1tje gedaan en wat bleek? Daar zat nou een vriend van mijn vriend :o :oo Is hij maar ff praatje mee gaan maken :+ En daarna was het tijd voor de lichaamsverzorging :):) Heb een bodyscrub gehad ( best pijnlijk!), lichaamspakking en lichaamsmassage. Heerlijk zeg! Was zelfs tijdens de pakking in slaap gevallen :o
Het eten was ook erg goed :j Idem met de kamer, was erg tevreden :)

Eeeen... ik ben voor het eerst in mijn leven onder de zonnebank gegaan :):) 2keer zelfs :))
Heerlijk zeg! Ben wel altijd bang dat ik doorzak :o

Het erge is dat ik bijna een trap lager lag :o Ik ga rechtop zitten in de stoomsauna en ik schuif lekker naar voren, kon me nog net vastgrijpen :+

Ik en vriendlief hebben tot 22u30 in de sauna's gezeten :o En vanochtend(na het ontbijt :P) zaten we er rond 10u terug in tot 18u :+
Maar het was een héérlijk weekend, ik en vriendlief hebben serieus gepraat over onze toekomst, kids enz en vooral besluiten gemaakt ;) én we zijn dolverliefd terug gekomen ;) :+:

En nu gaan we een horrorfilmpje zien :+

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 23:42

zoo.. ik meld me ook weer ff.. heb weer lekker gewerkt vandaag... ben nu ff down.. vriendje is stappen en ik had zo graag meegewild... maarja.. drukdrukdruk voor school en wil morgen weer fit zijn om te knallen voor school... bah.. had echt graag weer eens mee gewild... morgen zit ik ook al alleen thuis..

mijn dag trouwens vandaag:
O: yoghurt met muesli
T: sneetje paasstol
T: 2 paasbroodjes (van die haantjes) 1 vb kipfilet en halvarine
T: 2 eierkoeken
A: gebakken aardappeltjes, filetlapje, appel/komkommersalade
T: een koekje

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 09:44

Ik ben vanochtend de eerste *\o/*.

@ Lana: Bij mij zien ze het wel dat ik aan het afvallen ben, maar bij Katia en Paulien zag het eerst niemand! ;)

Het avondje stappen was weer super! :D..Ik kom net uit bed rollen, dus ga zo ff ontbijten, en dan ga ik nog wel weer een paar uurtjes terug, ben best moe :O.

Ik heb voor vandaag geen echte planning, maar sinds ik eet naar een goed schema, voel ik mij echt stukken beter!
Ik hoop echt dat ik dit nu volhoud, want steeds meer mensen zien het dat ik afval ;)
Hoe meer mensen het zeggen, hoe harder ik verrek om op de weegschaal te gaan staan :+..

Nou ik ga mijn ontbijt maken en dan weer naar bedje toe!! :wave:

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 09:49

O: Half sneetje paasstol met boter
L: 1 bolletje met boter en magere vlees/smeerkaas
T: magere yoghurt
A: wat de pot schaft.. 1 bordje natuurlijk
T: Waterijsje

Even wat aangepast :)

Armaris, drinken gaat momenteel nog niet zo goed... moet echt om denken dat ik genoeg vocht binnen krijg.
Ik drink ook nooit alcohol :) Maar fijn dat je weekend zo geslaagd was!

Ellen, heb je die schema zelf bedacht? :) Fijn dat het zo lekker met je gaat! Ik ben vanmorgen wel op de weegschaal gaan staan.. 98 kilo!
Super dat het zo gezellig was! :) Jaaa ik ben ook bijna jarig :D
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 12-04-09 09:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 09:49

:O :wave:
Ik heb uitgeslapen tot half 10!!! :oo :):) :D
Kan nooit uitslapen, maar laatste tijd slaap ik gewoon écht onwijs slecht enzo en blijkbaar had ik het nu even nodig m'n slaap, ben wel wakker geweest om een uurtje of 7 geloof ik, maar toch nog even wat geslapen :D
M'n vader is Tryggur eten geven vanmorgen (gister al afgesproken :) ) en ik ga om 1 uur met een stalgenootje rijden, dus dat is wel gezellig :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 10:17

ahah mama is pasen vergeten :=

sta vandaag op 66.7 maar denk dat er veel vocht bij zit