Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Fading schreef:Vandaag bij de Jumbo in Hilvarenbeek geweest. Viel enorm tegen. Een maand of 2,5 geleden toen ze net begonnen enorm veel gekregen ik dacht dat wil ik wel weer eens proberen. Waarde was niet eens 12e en heb 5e betaald...
Toch maar een klacht ingediend want dit is voor mij niet het concept van TGTG
[ [url=m/YYLRUF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fading schreef:Vandaag bij de Jumbo in Hilvarenbeek geweest. Viel enorm tegen. Een maand of 2,5 geleden toen ze net begonnen enorm veel gekregen ik dacht dat wil ik wel weer eens proberen. Waarde was niet eens 12e en heb 5e betaald...
IvysToeter schreef:marlonFloris schreef:Fading ik kom met jou pakket wel op €15.50 uit vgm?
Worst 3.99
Spiesjes 3.50
Vis 3.50
Aardappeltjes 1.50
Appels 2.99
Dat maakt samen €15.50 dan heeft het toch gewoon 3x de waarde?
De worst, spiesjes en vis zijn 3 voor €9,-
Aardappeltjes €1,50
Appels €2,49
IvysToeter schreef:Fading schreef:Vandaag bij de Jumbo in Hilvarenbeek geweest. Viel enorm tegen. Een maand of 2,5 geleden toen ze net begonnen enorm veel gekregen ik dacht dat wil ik wel weer eens proberen. Waarde was niet eens 12e en heb 5e betaald...
Het concept van tgtg is toch dat er geen voedsel weg gegooid hoeft te worden....
Dat het nu dan toevallig €2,- minder waard is...
Sting schreef:Veel bolletjes van de bakker Bart in Haren! [ [url=m/2um641.jpg]Afbeelding[/url] ]
dipstaartje schreef:[ [url=m/m93aec.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vDAqrw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tOA1Bo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/22Xk7A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/saoUuW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/L7MoDR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ontbijt gehaald bij novotel.
2 ontbijtjes maar mega veel
IvysToeter schreef:Fading schreef:Vandaag bij de Jumbo in Hilvarenbeek geweest. Viel enorm tegen. Een maand of 2,5 geleden toen ze net begonnen enorm veel gekregen ik dacht dat wil ik wel weer eens proberen. Waarde was niet eens 12e en heb 5e betaald...
Het concept van tgtg is toch dat er geen voedsel weg gegooid hoeft te worden....
Dat het nu dan toevallig €2,- minder waard is...
lovelyfiefy schreef:Sting schreef:Veel bolletjes van de bakker Bart in Haren! [ [url=m/2um641.jpg]Afbeelding[/url] ]
zo dat is een goed pakket zeg!dipstaartje schreef:[ [url=m/m93aec.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vDAqrw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tOA1Bo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/22Xk7A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/saoUuW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/L7MoDR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ontbijt gehaald bij novotel.
2 ontbijtjes maar mega veel
voor ontbijtjes lijkt dit me zeker niet verkeerd
wat moest je betalen per pakket?