Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Minoes schreef:Ik lees al een hele tijd met jullie mee en ik denk dat een van jullie me wel kan helpen!
Ik vond kipkerrie salade altijd zó lekker. En ik zou het toch graag weer eens eten. Heeft iemand een vegan recept hiervoor?
Minoes schreef:Ik lees al een hele tijd met jullie mee en ik denk dat een van jullie me wel kan helpen!
Ik vond kipkerrie salade altijd zó lekker. En ik zou het toch graag weer eens eten. Heeft iemand een vegan recept hiervoor?
Bonna schreef:Ik moest vandaag overwerken,, met als geluk bij een ongeluk dat er pizza's werden besteld bij newyork pizza
Ik vond de vegan shoarma wel lekker, maar niet heel bijzonder. Volgende keer denk ik gewoon weer een veggie pizza zonder kaas
Nooor_ schreef:LilChar schreef:Deze bij de deka gevonden! Super lekker, kende het helemaal niet.
[ [url=m/XFrXyG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha, grappig dat je die niet kende want hier (in Gouda, waar het vandaan komt) krijg je die overal op terrasjes!