Sushi deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Re: Sushi deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 16:15

Ik mag morgen weer, lekker bij Ume in Breda. Is alweer weken geleden, dus heb er zin in :D

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 16:41

Durf me er nu niet meer aan te wagen :')

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 18:04

Ik eet 2-3 per week sushi van de AH voor lunch. Nee, het is niet zoals in de restaurants, maar ik ben nou eenmaal rijst verslaafd, en het is zo makkelijk direct naast de deur voor me.
Laatst nog in de Kroon in Heerlen (ayce) gegeten, de ebi tempura maki was super!

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 21:05

Ikhad tijdens de zwangerschap ook niet echt zin in sushi. At het wel en dan gegrilde of gefrituurde vis of vegetarisch. Keuze nog steeds genoeg. Drie weken geleden bevallen en we hebben weer lekker afgehaald bij Tao in Enschede, lekker nigiri met rauwe zalm en coquilles! Smaakte overheerlijk

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 16:48

Ik ga vanavond sushi eten, heb afgehaald bij Soytasty :)

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:13

Hier nog een gelukkig persoon!
Mijn man ging vandaag al weg naar Spanje, dus ik mocht mezelf verwennen met thuisbezorgde sushi.
Het is/was heerlijk!
Ik laat Sushithuis graag bezorgen!

Marjo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:47

Woei ik heb alles in huis !! en morgen gaat het gebeuren, zelf sushi maken.
Mijn vriend (lees: zeer pril nog) komt hier morgen & houdt ook van sushi ! ga dus natuurlijk keihard mijn best doen.

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 21:20

Dallista schreef:
Ik eet 2-3 per week sushi van de AH voor lunch. Nee, het is niet zoals in de restaurants, maar ik ben nou eenmaal rijst verslaafd, en het is zo makkelijk direct naast de deur voor me.
Laatst nog in de Kroon in Heerlen (ayce) gegeten, de ebi tempura maki was super!

Lekker he?! Maar moet eerlijk zeggen dat bij Yumi in Brunssum net nog wat lekkerder vindt :9

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 21:33

Morgen naar Koi in Arnhem en zondag Sumo in Arnhem :P.

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 10:27

Af en toe kant-en-klare sushi van de supermarkt of sushi van de visboer vind ik niet erg. Veel soja saus en wasabi en dan is het nog wel te doen :+
De laatste tijd haal ik vaak bij de Lidl lekker stukje verse rauwe zalm. Die snij ik dan in stukjes en dan eet ik hem rauw op met soja saus en wasabi. Ook echt heerlijk!!!

Ik ga vanavond weer lekker genieten van goede sushi bij Lotus Lounge! Nu al zin in :D

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:58

Oh jaloers!

Ik wil ook sushi. :9

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 12:01

Hmmmmmmm was zo lekker gister :+: vriendje weer helemaal blij :)
Zelf smaakte de maki's niet die ik normaal neem, dus maar wat gerechtjes bestelt. Voor 15E all you can eat vind ik dat dan niet zo erg :)

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 10:52

Ik ga volgende week weer sushi eten *\o/*
Allerlaatste keer bij de Sushi Mall.. -O- Ik ga helaas weer verhuizen richting het midden van het land. Dus dat wordt opnieuw zoeken naar een lekker sushi restaurant, de plekken waar ik al heb gegeten waren zo-zo...

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 11:22

Ah hopen dat je snel weer een restaurant vind waar je lekker kan eten :) gisteren gegeten bij sumo in Breda, de sushi zelf was lekker maar de warme gerechten vielen me een beetje tegen! Vond de aankleding wel heel leuk maar Ume is toch meer favoriet, lekkerdere warme gerechten en vind de sushi daar ook heerlijk :) ook een wat rustigere sfeer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 11:26

Waar ga je heen Muur? Deze regio? *Wijst onder avatar* dan weet ik wel e.e.a. :j

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 11:48

Gister bij Sumo Arnhem geweest, vond hem niet zo..

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 12:20

Nope, Veluwe :))
Ik hoorde dat Koi in Arnhem wel goed is, misschien die maar eens testen binnenkort...

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 13:24

Afgelopen donderdag voor de eerste keer bij Takumi geweest in de foodwall Utrecht. Bij ronde 3, die we pas na 2,5 uur kregen, opgestaan en weggelopen! Bah, nog nooit zo vies gegeten en wij hebben al aardig wat sushi tentjes gehad. Personeel ook erg onvriendelijk en het restaurant total niet gezellig! Voor ons blijft Shizen in Vianen de beste :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 13:42

2,5 uur op een ronde wachten ben ik van Takumi niet gewend := eet daar altijd onwijs lekker

Shizen moet ik nou toch ook echt eens heen := heb er altijd op loopafstand van gewoond tot ik verhuisde 2,5 jaar geleden :') (al was het toen nog Senso)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 14:05

Muurp schreef:
Nope, Veluwe :))
Ik hoorde dat Koi in Arnhem wel goed is, misschien die maar eens testen binnenkort...

Daar heb ik laatst prima geluncht :)

Maar mijn absolute favoriet is Ask de Chef, hoewel dit niet een echt sushirestaurant is als Koi/Sumo/Shabu maar meer a la carte is binnen een AYCE-concept. Daar krijgen ze volgende week de nieuwe kaart waar ik al van heb mogen proeven.. <3 Verse kreeft, scheermessen en kipspiesjes vanaf de Green Egg, goddelijk!

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 14:27

Muurp schreef:
Ik ga volgende week weer sushi eten *\o/*
Allerlaatste keer bij de Sushi Mall.. -O- Ik ga helaas weer verhuizen richting het midden van het land. Dus dat wordt opnieuw zoeken naar een lekker sushi restaurant, de plekken waar ik al heb gegeten waren zo-zo...

Oh, dat wordt sushi eten in Zwolle dan! :D

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 14:56

Jans schreef:
2,5 uur op een ronde wachten ben ik van Takumi niet gewend := eet daar altijd onwijs lekker

Shizen moet ik nou toch ook echt eens heen := heb er altijd op loopafstand van gewoond tot ik verhuisde 2,5 jaar geleden :') (al was het toen nog Senso)

Wat grappig toch om te lezen dat smaken dus zo erg verschillen! Gelukkig maar anders zaten we allemaal in hetzelfde restaurant :')

Shizen is echt een aanrader! Senso was als wok al goed :j Wel op tijd reserveren hoor want het zit altijd helemaal vol.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 15:02

Wanneer gaan we Jets? :Y)

Oh dat klinkt ook lekker Amaryllis! Dat wordt een rondje sushi-Arnhem denk ik... :Y)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 16:22

Amaryllis schreef:
scheermessen

ayce scheermesjes? Waar waar waar? *\o/* <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 16:40

LiesxAnne schreef:
[***] schreef:

Wat grappig toch om te lezen dat smaken dus zo erg verschillen! Gelukkig maar anders zaten we allemaal in hetzelfde restaurant :')

Shizen is echt een aanrader! Senso was als wok al goed :j Wel op tijd reserveren hoor want het zit altijd helemaal vol.

Ook op Maandag? :D Ik vond Senso ook echt erg lekker, met plezier heel vaak geweest :))