Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dallista schreef:Ik eet 2-3 per week sushi van de AH voor lunch. Nee, het is niet zoals in de restaurants, maar ik ben nou eenmaal rijst verslaafd, en het is zo makkelijk direct naast de deur voor me.
Laatst nog in de Kroon in Heerlen (ayce) gegeten, de ebi tempura maki was super!
Muurp schreef:Nope, Veluwe
Ik hoorde dat Koi in Arnhem wel goed is, misschien die maar eens testen binnenkort...
Muurp schreef:Ik ga volgende week weer sushi eten
Allerlaatste keer bij de Sushi Mall..Ik ga helaas weer verhuizen richting het midden van het land. Dus dat wordt opnieuw zoeken naar een lekker sushi restaurant, de plekken waar ik al heb gegeten waren zo-zo...
Jans schreef:2,5 uur op een ronde wachten ben ik van Takumi niet gewendeet daar altijd onwijs lekker
Shizen moet ik nou toch ook echt eens heenheb er altijd op loopafstand van gewoond tot ik verhuisde 2,5 jaar geleden
(al was het toen nog Senso)
LiesxAnne schreef:[***] schreef:2,5 uur op een ronde wachten ben ik van Takumi niet gewendeet daar altijd onwijs lekker
Shizen moet ik nou toch ook echt eens heenheb er altijd op loopafstand van gewoond tot ik verhuisde 2,5 jaar geleden
(al was het toen nog Senso)
Wat grappig toch om te lezen dat smaken dus zo erg verschillen! Gelukkig maar anders zaten we allemaal in hetzelfde restaurant![]()
Shizen is echt een aanrader! Senso was als wok al goedWel op tijd reserveren hoor want het zit altijd helemaal vol.