[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 20:47

Zo, ik heb net paardgereden.
En het ging goed :j.
Heb zelfs weer gedraafd, *D

Vanaf dinsdag zal ik weer eens een dag plaatsen, ik ben nu nog een beetje bang dat mijn buik weer opspeelt, maar het gaat ook steeds beter met mijn buik :D

Madeira_

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:03

@Armaris, het zou je maar gebeuren :P
Wouw je ziet er goed uit! (JALOERSSSSSSSSSSS)

@Mii_Jessy, hoe ging je wedstrijd?

@Katia, jouw tijd komt nog wel :D
Je bent zo’n lieve meid, kan mij niet voorstellen dat het nooit goed zou komen :)

@Narrator, fijn dat het rijden lekker ging! :)
En ik zit nog op school..

@Wendy, goed nieuws van je loonsverhoging :D
Goed van je dat je toch nog bent wezen sporten :)

@Noor, dag meissie :D
Winkelen, lekker hoor! Jammer dat er alleen maar skinnyjeans waren (zou ik ook nooit aan doen)..

@Sizzy je bent vast al weg, maar: heel veel plezier op wintersport!! :D

@Irme, ook lekker fanatiek bezig geweest dus :) toppie!
Zit jouw ijslander nog dik in het vacht?

@Katja, ik heb 2 weken niet gereden en voelde dat ik weer mijn conditie moest opbouwen (weet niet of narcose een rol kan spelen dat je moe bent, volgens mij ook). Maar wel fijn dat het aardig goed ging!

@Ell_en, fijn dat het ook goed ging!

Nou meiden, rijden ging weer goed bij mij :D Madeir is niet van de hoefslag geweest tijdens galop :D
Ik heb dur wel wat meer aangepakt, was altijd bang dat er erge dingen zouden gebeuren maar nu heb ik gezien dat ze alleen maar braver wordt als ik dat doe.. dus toch maar sterk zijn en het doen.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:05

@ Paulien: Ook fijn dat het bij jou ook goed ging :j.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:07

Mooi zo Paulien :D

Damnit, ik baal even :=
WIl natuurlijk gewoon veel sparen elke maand en nu moet deze maand gewoon geld van mn spaarrekening naar mn gewone rekening zie ik net, anders red ik het niet :n
Heb vanavond ook een nieuwe zomerjas besteld, anders was het misschien wel gelukt, want die is gewoon duur...maar goed, heb hem bij een winkel besteld voor langere maten, dus dan zijn de mouwen iig wel goed :)

maar vind het niet leuk := ben blij dat ik morgen extra kan werken!

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:27

Pfoe jullie praten veel :')
whaha heb toch wel even op de grond gelegen van die dildo :+
Volgens mij ben ik hier een van de jongste O:)
Hoe zit dat eigenlijk met kickboksen Wendy? Mij lijkt het ook enorm vet! Maar vraag me af wat je nou doet in een les etc. ?

Met mij ging het vandaag boehoe hehe, vol gestouwd en het enigste wat ik heb gedaan is de paarden gewassen en alle andere 'dagelijkse klusjes' :+ Lekker lui dus.. En de film the number 23 gekeken, leek me een echt geweldige film, maar niet meer heen geweest toen die uitkwam. En tada kwam die vandaag gewoon op film 1 ik dus weer helemaal blij :+

xx

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:42

Kickboxen is leuk :j
Hier in de sportschool is op dinsdag techniek en sparren, maar heb ik nog nooit gedaan :n En op vrijdag zaktraining :) Is eerst warming up, op muziek schoppen en slaan in de lucht zeg maar, net zoiets als bij tae bo. En dan zo'n grooote staande zak, en dan daar tegenaan schoppen en slaan :)
bijvoorbeeld "rechterstoot, linkerstoot, rechterhoek, linkerhoek" offeuhhh "rechterstoot, linkerstoot, wisselpas, schop"
pfff vandaag moesten we 2 minuten achter elkaar op hoog tempo tegen die zak aanschoppen, zeg maar dan sta je ervoor en dan til je je knie op, draai je je heup in en dan met je scheen tegen die zak aanschoppen.. Nohhhh zwáár!! maar wel echt heel gaaf :j

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:49

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 22:21

Net gaan dansennwas zwaar was er ook niet met mijn hoofdje bij.
Avondeten is ook een broodje zalm geworden, ouders hebben alles opgegeten. Dus slechte dag.....

Mag ook geen cola light meer drinken van mijn lerares hahah

heb ook effie gekickbokst

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 22:51

:wave:

Zoo klaar met werken. :)
Iedereen nog even fanatiek gereden zie ik?! Kickboksen lijkt me ook vet joh! gewoon ff al je agressie eruit schoppen en slaan. :Y)

Madeira, wat goed dat je wat strenger tegen hem bent, dan gaat het rijden meestal ook al weer een stuk vooruit. :)

En nu snel slapen. Morgen Hengstenshow kijken,helemaal in Oosterwolde. :D erg veel zin in! (ben daar bij me zus en dr vriend logeren weekendje, dus kom niet veel op bokt)

Iedereen fijne paasdagen alvast! En tot maandag. :)

Slaap lekker voor nu. :wave:

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 23:34

haha vet filmpje, wel lauw met die scheenbenen :')
Maar lijkt me dat je daar niet gelijk mee begin :+ een bal verrot slaan :+ werk je ook aan je conditie? Toch paps weer even vragen hehe.
katia, oeh idd balen dag.. Hopelijk gaat het je morgen allemaal wat beter af :D en haha geen cola light meer? een keer in de week twee glaasjes maakt toch weinig uit? Of heb ik iets gemist hierzo?
veel plezier morgen nar, lijkt me ook wel erg gaaf om een keer naar een hengsten show te gaan! Jij ook fijne paasdagen, en de rest hierzo natuurlijk ook :D
pfoe morgen maar hardlopen, als ik me er toe kan zetten hihi. en het mag niet zo heet zijn :')
slaap lekker alvast!

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 02:02

Even een SUPER bijleesactie :P , het isal zo laat dus bokken kan ook wel nog even :+ . Het is voor mij volop vakantie dus kan ik morgen lekker lang tukken :z

@ellen: Goed dat het beter gaat!

@zusjacobs: welkom terug! En er is denk ik nog iemand van 14?

@sizzy: Leuk paard heb je daar onder je kont! Ik wil ook op wintersport.. Maar veel plezier.

@blinnii: Gefeliciteerd met je Duits.

@sok: Hopelijk moet je niet te lang meer aftellen he met big momma :D !

@madeira: Hoe ging je engels meid?

@Doom: Hopelijk vind je snel een nieuwe stek.

@patricia: Leuk dat nieuwe veulen. Zorgt vast voor veel afleiding :D ! Mooie piercing.

@sanne: Ik zou die deal met mijn vriend nooit kunnen sluiten "niet snaaien", hij eet veel te graag :D. Hij heeft
het ook wel nodig. Staat echt mager en een zoveel := soms voel ik me jaloers!

@sakkia: Sterkte meid! Het was vast moeilijk, hopelijk komt het moeilijkste deel niet nu!

@wendy: DA zijn soms echt geldwolven :n . 12,50 euro? Die kan ik ook wel gebruiken zeg!

@Katia: Dat zijn toch leuke foto's? Mooi paard heb je!

@Amaris: Ik zou me dood schamen meid! :o Dat is nu iets wat een schoonmoeder juist NIET moet vinden. Je buik ziet er goed uit hoor!

@ukje: Een dag winkelen is steeds leuk he meid! (als je alles vind teminste).

@Katja: Leuk dat je de stap hebt gezet na een half jaar zeg!

Vandaag gaan winkelen in Antwerpen (een winkelstad van Belgenland ;) )! Samen met vriendje, zijn zus en zijn moeder
lekker gezellig! Heel grote stad moet ik zeggen! Wist niet dat je zoveel winkels samen kon hebben :o .
Soms echt om omver te vallen! Heb een top/tshirt mee (groen) een beetje "folk" stijl.
Een wit kort schortje en eenwitte "folk" broek. Best leuk!
Ook een bikini, ik heb zeker 5 combi's gepast TJONGE JONGE,aan, uit, aan, uit..(Met heel weinig zelfvertrouwen
natuurlijk! := )
Eindelijk toch iets supper leuk gevonden van "Banana Moon" heeft me wel 140 euro gekost, maar ik wist dat het
zoveel ging worden!
Ik heb nog NOOIT een bikini gekocht en ben al een eind goed aan het sparen dus dit was best oke.
ook betaald mama een deel terug. Een super dag! Maar niet kwa eten, voral wat ik NIET heb geheten :=.
Deze avondnog naar een toneel geweest. "Pinocchio" wel heel mooi :j achteraf nog iets gaan drinken,
(mss iets teveel sterke dingen door elkaar) maar me wel geamuzeerd. :)

Ik beklaag me wel iets, vandaag goede vrijdag en ik heb deze middag in Antwerpen vol au vent geheten. (Gisteren middag eigelijk ondertussen) mocht ik neit hebben gedaan, gewoon uit princiepe. Er is maar 1dag op het jaar dat je eens geen vlees zou mogen eten en nu vergeet ik het totaal! Ag.. Ik ben totaal niet gelovig zeg maar, maar zo ben ik wel opgevoed he. :)

Nu ga ik toch echt slapen meiden tot snel! :Y)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 07:43

:O :wave:
Zo werken. Gister toch best wel bruin geworden :D
Moest gister trouwens zo lachen in de sportschool :') Eigenaresse vertelde dat er stond een foto in de krant en ze stond best wel met haar buik naar voor op dat moment ofzo, had haar zoon gezegd "Nou mam, wat krijg ik..? Een broertje, een zusje of éindelijk een nieuwe fiets?" :') _O-

Je begint wel meteen met tegen een zak schoppen en slaan :j Alleen niet zo'n harde hoor :') :))
En je moet dan bijvoorbeeld 1 minuut achter elkaar een bepaald setje schoppen en slaan doen, dan 15 sec rust en dan weer een minuut wat anders. En dan loopt ze rond en geeft ze tips voor je techniek, bijvoorbeeld als je met een lowkick meer je heup moet indraaien of weetikveelwat :P Ik denk dat je nog staat te kijken hoé zwaar dat schoppen en slaan is := Krijg je echt onwijze conditie van :j En hoe harder en sneller je schopt en slaat hoe zwaarder het natuurlijk is :)

Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad lana! :D Foto's van wat je hebt gekocht? :)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 07:54

Lana, eerlijk gezegd vind ik winkelen op het moment helemaal niks. Vindt gewoon niks leuks.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 09:04

klinkt wel echt onwijs leuk dat kickboksen Wendy!

haha Lana, echt mega bijleesactie en je vergeet mij gewoon :+

Ik heb geen geld om te winkelen momenteel ^)

Goeiemorgen trouwens, net wakker, zo maar eens kijken hoe het weer buiten is of ik er rekening mee moet gaan houden dat ik gebeld ga worden om eerder te komen werken :)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 09:08

Heb ik ook niet maar daar zijn moeders voor. Ben nog steeds hard me best aan het doen om een baantje te vinden vind het maar niks dat ik loop te teren op mijn moeders portemonnee wil eindelijk is zelf mijn centjes verdienen. Daar komt bij dat mijn spaargeld ook aardig begint te slinken.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 09:08

hihi en dan heb je de helft maar gezien hoor, zijn veel verstopte winkel straatjes. :j
Woon er 5 minuutjes van
Ik drink elke dag light drank hahaha water vind ik echt niks.

Je kan beter investeren in een goede bikini :j

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 09:44

zo haha heel verhaal, maar zo'n bikini zal vast wel heel mooi zijn :D en natuurlijk van betere kwaliteit dan er een van 15 euro :')
Oeh ik wel zelf ook wel is daar heen haha, lijkt wel op Barcelona als je spreekt over verstopte straatjes :+ haha maar eerst geld scoren :P

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 10:18

Heey meiden..

@Lana, er waren te veel mensen die Engels moesten presenteren, dus ik en nog 2 meisjes die er niet waren toen zij moesten presenteren + nog 2 meisjes die ook onvoldoende hadden gehaald zijn volgende keer. :)

Meiden jakkes. Ik werd wakker om 4 uur.. buikloop. 7 uur: buikloop. 10 uur: buikloop. Ik ben ook erg misselijk en heb buikkrampen ;(.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 11:19

ik zit aan een heerlijk pudding broodje :D

straks les om 5 uur !! :o dus dan kan het wel een keertje toch ??

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 11:22

tuurlijk jezelf verwennen af en toe mag best

veel beterschap madeira

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 12:11

@ Madeira: Beterschap meid :(:)

@ Doom: Af en toe mag dat best hoor :)

@ Wendy: Lekker die loonsverhooging!

@ Madeira: Mijn wedstrijd ging op het begin wel, tot ik moest aanspringen in galop, hij zag iets en dan is het niet meer leuk tot de stap komt :n, Resultaat: 167 punten :o

@ Lana: Lekker zo'n dagje winkelen :)

@ Amaris: Haha dat je schoonmoeder zoiets moet vinden _O-

@ Iedereen: Hoop dat ik niemand vergeten ben :=

Dikke onweer gisteren op wedstrijd, nog outdoor ook dus sommige pony's reden zo netjes tot het onweer kwam, echt jammer :(:)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 12:24

iel onweer op en wedstrijd :oo ging verder wel alles goed? Jammer dat hij raar deed bij de galop.. hopen dat je volgende keer wel lekker scoort :D en ach ja elke beetjes helpen toch..

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 12:27

Getsie, Paulien, beterschap!

onweer op wedstrijd is weer minder :=

Zal even mijn dag neerzetten, al is ie nog vreselijk onduidelijk :+

O: yoghurt met muesli
T: - (laat ontbeten)
L: 4 bb met ?? denk sowieso twee met rosbief en gebakken eitje
T: 2 mandarijntjes
T: ??
D: ?? eet op werk

Beweging is sowieso 5 uur werken (horeca dus veel lopen) en misschien nog wel meer :)

Tis niet zo'n heel goede dag :=

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 12:28

Ja onweer op wedstrijd is niet echt ideaal :n

Verder ging het wel goed, wel in af en toe een buitje van 10 minuten ofzo in moeten rijden, maarja dat is niet zo erg gelukkig :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 13:38

Zo, toch nog redelijk op tijd klaar met werken :Y)
Hele ochtend práchtig weer, en ik ben vrij en weggg is het zonnetje :7 :+