En het ging goed
.Heb zelfs weer gedraafd,

Vanaf dinsdag zal ik weer eens een dag plaatsen, ik ben nu nog een beetje bang dat mijn buik weer opspeelt, maar het gaat ook steeds beter met mijn buik
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

toppie!
Madeir is niet van de hoefslag geweest tijdens galop 
. 

ben blij dat ik morgen extra kan werken! 
Lekker lui dus.. En de film the number 23 gekeken, leek me een echt geweldige film, maar niet meer heen geweest toen die uitkwam. En tada kwam die vandaag gewoon op film 1 ik dus weer helemaal blij

En op vrijdag zaktraining
Is eerst warming up, op muziek schoppen en slaan in de lucht zeg maar, net zoiets als bij tae bo. En dan zo'n grooote staande zak, en dan daar tegenaan schoppen en slaan 

erg veel zin in! (ben daar bij me zus en dr vriend logeren weekendje, dus kom niet veel op bokt)
een bal verrot slaan
werk je ook aan je conditie? Toch paps weer even vragen hehe.
en haha geen cola light meer? een keer in de week twee glaasjes maakt toch weinig uit? Of heb ik iets gemist hierzo? 
, het isal zo laat dus bokken kan ook wel nog even
. Het is voor mij volop vakantie dus kan ik morgen lekker lang tukken
!
! Mooie piercing.
. Hij heeft
soms voel ik me jaloers!
. 12,50 euro? Die kan ik ook wel gebruiken zeg!
Dat is nu iets wat een schoonmoeder juist NIET moet vinden. Je buik ziet er goed uit hoor!
)! Samen met vriendje, zijn zus en zijn moeder
.
)
.
achteraf nog iets gaan drinken,

Eigenaresse vertelde dat er stond een foto in de krant en ze stond best wel met haar buik naar voor op dat moment ofzo, had haar zoon gezegd "Nou mam, wat krijg ik..? Een broertje, een zusje of éindelijk een nieuwe fiets?"

Alleen niet zo'n harde hoor

Ik denk dat je nog staat te kijken hoé zwaar dat schoppen en slaan is
Krijg je echt onwijze conditie van
En hoe harder en sneller je schopt en slaat hoe zwaarder het natuurlijk is 
Foto's van wat je hebt gekocht?

en natuurlijk van betere kwaliteit dan er een van 15 euro 
haha maar eerst geld scoren
. 

, Resultaat: 167 punten 

ging verder wel alles goed? Jammer dat hij raar deed bij de galop.. hopen dat je volgende keer wel lekker scoort
en ach ja elke beetjes helpen toch..