Lunch vanmiddag, libanees platbrood gevuld met spinazie, feta, walnoot en zongedroogde tomaat

En nu restje bulghur met pompoen, wortel en venkel, vega worst, hummus en koriander

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boras schreef:Hoe heb je de tagliatelle gemaakt? Ik heb ook eens geworsteld met een koolraap, wat een werk was dat."Tagliatelle" van koolraap met spinazie boursin en zalm, mijn man met zeebaars
Eloya schreef:Dat ziet er goddelijk lekker uitGevulde flespompoen met geitenkaas en slagroom met kruiden
Roodvos schreef:Boras schreef:Hoe heb je de tagliatelle gemaakt? Ik heb ook eens geworsteld met een koolraap, wat een werk was dat."Tagliatelle" van koolraap met spinazie boursin en zalm, mijn man met zeebaars
DearDarling schreef:Dandy200 schreef:Spruitjes ovenschotel[ [url=m/Sufcoe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je hier het recept van?![]()
Eloya schreef:Roodvos
https://heerlijkehappen.nl/flespompoen-uit-de-oven/
Ik eet er 2 dagen van. Elke avondn1 helft.
Boras schreef:Oh, ik dacht ik krijg nu een gouden tipRoodvos schreef:Hoe heb je de tagliatelle gemaakt? Ik heb ook eens geworsteld met een koolraap, wat een werk was dat.
Niet, Roodvos![]()
Die verkopen ze kant en klaar bij AH. Tenminste bij de onze, na een hele tijd uit het assortiment te zijn geweest.
Suliko schreef:Tuurlijk! Was echt heerlijk! Ik heb het boek in de kast, maar dit is het recept:@roodvos, zou ik het recept mogen van de courgette gevuld met pijnboompitten salsa?