Iemand hier die een kasje op wieltjes heeft? Of een idee daarvoor? Zou een lage kast kunnen met aan de voorkant ruiten ipv houten deuren?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aikon schreef:Als ik hier zo mee lees kriebelt het wel. Misschien dat ik toch in bakken wat ga planten. Die zijn makkelijk mee te nemen met verhuizen (weet nog steeds niet wanneer dat is)
Iemand hier die een kasje op wieltjes heeft? Of een idee daarvoor? Zou een lage kast kunnen met aan de voorkant ruiten ipv houten deuren?
8nnemiek schreef:Ik heb ook vandaag alle fruitbomen voorzien van een laag koemestkorrel![]()
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel je precies moet mesten.. heb maar op gevoel wat neergegooid. Is daar een regel voor ofzo?
En appelbomen.. die moet je officieel in februari snoeien.. maar die van mij hebben al knoppen. Zou je dan toch nog kunnen snoeien?
liljebo schreef:Denk dat ik dan maar eens ga kijken of de lidl dat hier ook heeft. Een koude kasbak overweeg ik ook. Heb nog ruiten liggen. Met wat strobalen en ruiten kom je een heel eind
Ik weet trouwens niet hoeveel zaadjes ik nodig hebt... hoeveel zakjes kopen jullie per soort dat je wil planten?
liiza schreef:Zo, ik heb net mijn moestuin vergroot. Stenen uit de tuin gehaald zodat de moestuin groter wordt. Er ligt zand onder de stenen vermengd met aarde, moet ik dit afgraven of kan het gewoon blijven liggen als ik dit weer meng met verse aarde en mest?