Ik is aan het afstuderen/stagelopen En daarna is nog beetje onduidelijk...ben aan het solliciteren, maar kan net zo makkelijk dat ik nog een master ga doen
komt weer even langs. Vandaag de hele dag wezen winkelen. Op broeken tocht wat haat ik dat zeg, geen broek gevonden is allemaal skinnyjeans en er hoeft niet nog meer accent op mijn kont gelegd te worden. Heb verders nog wel een rokje gekocht en badpak en nog een joggingbroek. Dit weekend zullen jullie me ook niet veel zien wil nog het een en ander afhebben voor school. We gaan volgende week namelijk op kamp en daarna heb ik allemaal deadlines.
Zo even mijn vestje binnen gaan brengen het detail was na twee dagen losgekomen ook lekker en dan voor iets van zoveel geld... Dan naar de dokter voor een nieuwe pil dat ik me hopelijk wat beter voel. En nu genieten van een halve boterham zonder korstjes met zalm en boursin. En dan gaan dansen en dan lekker avondeten.
Sizzy
Geplaatst: 10-04-09 19:21
ff een egoberichtje:
girls! ik ben hier m'n tas aan het pakken, vanavond wrs niet meer online en vannacht ga ik op wintersport!!
Tot volgende week!!! Zet hem op met afvallen terwijl ik van de berg afzoef en de kilo's eraf zweet
Have fun Sizz!! Ik ben net heullll fanatiek wezen kickboxen Vind het zooo vet he!! Ik kan mezelf daarin veel meer geven dan met gewoon bbb ofzo, wordt echt fanatiek ervan Morgen weer werken, drukke dag Dus vanavond maar even beetje op tijd naar bed denk
Het trekt hier gelukkig weer wat open dacht eerlijk gezegd dat er wel onweer aan zat te komen.
Heb vandaag voor het eerst weer gereden sinds een half jaar en het ging best redelijk. Heb alleen een gigantische blaar onder mijn pink ondanks dat ik handschoenen aan had en mijn enkel werd een beetje instabiel na een tijdje dus dat moet ik maar eens overleggen of daar een oplossing voor is.
Dat is zo. Wel goed voor je zit natuurlijk. Ik vond het te warm vanmiddag om te rijden. Voor de paarden, niet voor mezelf. IJslanders en hun achterlijk dikke wintervacht...