[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 22:21

haha, hier staat ook nog bier van onze verjaardagen en we komen om in de wijn...
Balen is dat he, dat haar van die huisdieren? mijn moeder hoor ik ook altijd klagen over het hondenhaar en ik weet van toen ik nog thuis woonde dat het werkelijk overal in/op/aan zat. heel irritant. De nijnen wonen dus ook lekker buiten!
was wel sneu hoor, haar hele huid was vuurrood, omdat die klitten er dan zo aan zitten te trekken. Je kan het niet wegknippen, want de konijnenhuid is heel dun. In zo'n klit kan je niet voelen of zien waar de huid zit, dus een knipje op de plek waar het niet hoort is helaas zo gebeurt.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 22:26

Een vriendin van me heeft een Angorakonijn gehad.. Wat een werk inderdaad! Ze heeft ook 2 bobtails..

Ik vind een Tinker al afzien Clown En een kortharige zwarte hond en een witte pluiskat.. En een vriendje met een geweldig leuke bank die echt te goed was om weg te doen, maar het is wel een stoffen bank (hij had geen huisdieren).. Rotklus.. Nieuwste aanwinst is dus een kale kat, ideaal! Eéns per week in bad en verder geen omkijken naar..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 22:30

ben geen kattenmens, maar die kale katten vind ik zo gaaf! mijn nichtje heeft een kat (wit) met een superkorte hele zachte vacht. Je hebt ook knuffeldieren met zo'n zacht vachtje Clown
die haren ook niet. ik ga maar voor een kale hond denk!

Ben blij dat ik geen tinker heb, maar een gladde KWPN'er. Loop al te schelden als hij wat meer in zijn vacht komt maar het nog te kort is voor het scheerapparaat...

Kan je je stoffen bank trouwens niet afnemen met een vochtige doek? dat helpt vaak beter dan de stofzuiger.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 22:33

Puce is idd ook een fijne kortharige KWPN-er, scheren was ook niet nodig, gewoon lekker onder dek...

Verder hebben we 3 katten thuis, die haren wel ontzettend uit altijd, blegh Nagelbijten / Gniffelen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 22:36

Het is een beetje viltachtige stof.. Ja, hoe krijg je het verzonnen Haha!

Onze Murdock is een Sphynx, dus echt helemaal bloot (op een klein beetje haar op z'n oortjes na).. Heerlijk warm en kusbaar (geen haren in je mond erna Haha! ).. Sphynxen (en rexen) zijn geen echte katten, het zijn kruisingen met aapjes.. Zijn bijnaam is ook Meneer Nilsson Haha!

Kale honden zijn ook kewl! Zou graag een mexicaan of peruaan uitzoeken *kwijl*

ladyjoy

*PIEP* wat hebben jullie veel gellulld zeg!! Ik ga het niet eens bijlezen! Hebben jullie niet (na werk/school) van het mooie weer genoten?!?!

Nou, ik wel! Ben de héle dag (vanaf 9 uur vanochtend) met paarden bezig geweest en kom nu net thuis! 8 uurtjes ofzo op mijn eigen stal en de rest van de tijd stallen bekijken voor/met mijn vriendin.

Mijn dag ging/gaat redelijk voor mijn doen:
O: 2 br boterhammen; vruchtenhagel
L: 2 br boterhammen; kipfilet, appel
T: Liga Evergreen Crunchy, appel
T: 11 snoepjes (110 calo's), 1 eierkoek
A: 2 wraps; kipfilet, sla, komkommer, tomaat, mais & chilli saus + salade van eerder genoemde groenten
T: schaaltje aardbeien met Sojayoghurt, roombotersprits Bloos

En voor het eerst in tijden weer 2 liter water naar binnen gezopen! Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door ladyjoy op 05-05-08 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

benangelique

noob staat altijd onder een dek, maar maakt toch een fiks pak haar aan. hij is deze winter zelfs 2 keer geschoren. zou ook met de leeftijd te maken kunnen hebben; hij is al 15 (net een week).

ik heb net braaf nog een potje thee gedronken en ga nu de was ophangen. hoop dat ik nog wat kan zien buiten Clown
daarna lekker douchen en naar bed. Morgen ga ik vroeg naar stal, voor de warmte wil ik gereden hebben.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 22:44

Bloos! Ik moet gewoon 7 pagina's bijlezen! Wow!

Ik lees cherrytomaatjes! Lekker! Vingers aflikken Jammer genoeg ben ik daar allergisch voor (net als de meesten bespoten groenten en fruit, eet ook alleen biologische appels) en gebakken tomaatjes zijn dan weer net niet lekker.

P20 zonnebrand heb ik ook vanwege een zonneallergie. Ik word er knalrood van en je krijgt er vlekken van op je kleren. Niet echt een aanrader dus...

Mijn dag ging wel lekker denk ik:
o: brinta
t: appel
l: 4x boterham light boter
t: evergreen pakje
d: rijst met allerlei groenten erdoor en een vietnamese loempia
t: appel, pakje sultana

Beweging: half uurtje paardrijden, flink veel schoonmaken, paard wassen en stal uitmesten

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 23:05

Tammietjeeh schreef:
Chubby schreef:
Cocktails Vingers aflikken en sowieso mixdrankjes Vingers aflikken Heb een poosje gedate met een barjongen (ook Vingers aflikken maar hij mixte er in bed niet veel van Doei!) die de lekkerste cocktails met de gekste namen klaar maakte (maar mij niet dus Clown ). Excuses voor de jeugdige tere zieltjes onder ons..

Hahahahhaha Nagelbijten / Gniffelen

Haha, geweldig verwoord Chubby. Huilen van het lachen ROFL

Die haren he? Bloos!
Wij hebben een lapjes hier. Die verhaard ook ontzettend.
Ik wil liever later een hond, maar echt een heel kortharige. Dalmatier ofzo. Haha!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 23:32

schatten ik meld me aan, de afgelopen 2 weken heb ik echt verdriet zitten wegvreten dus ik ga weer ff meedoen, ook al gaan julie ZOO hard!!!

vandaag:
o: eierkoek
t: wit broodje met kaas
l: (laat) macaroni met knoflooksaus en kaas, vegetarisch balletje en brocoli
t: appel, stukjes chocolade
2 uur dansles geven
Daarna nog een stukje ontbijtkoek ofzo...

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 23:36

Ziet er niet echt goed uit he dushi Knipoog

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 00:09

Jeetje, wat gaat het hard hier, ik heb wel alles bijgelezen, maar lang niet alles onthouden!
Lees hier over wijn en cocktails, jummie! Ik ben normaal niet zo'n drinker, maar als het zonnetje schijnt gaat er bij mij wel een rosetje, of droge witte wijn, of biertje in Knipoog. Sommige cocktails zijn ook wel lekker, een mojito (als je dat zo schrijft dan) vind ik ook erg lekker in de zomer.
Laatst nog iets gedronken, was echt heel lekker, maar absoluut niet verantwoord in dit topic: chocolade-ijs met anijslikeur en melk, jummie! Vork

Verder zag ik dat SanneM precies dezelfde lengte en gewicht heeft als ik Haha!
SL: goed dat je, je baantje hebt opgezegt, met zo'n vent zou ik ook echt niet kunnen samenwerken.
Verder had ik nog een vraagje over zuivel, wat is daar nou belangrijk aan en hoeveel moet je ervan gebruiken? Is soja een goede vervanger?
Ik ben namelijk lactose intolerant, kaas, chocola, boter ed is geen probleem, maar melk, yogurt, vla of kwark is niet zo'n slim plan. Ik neem verder wel elke ochtend een bak sojamelk met iets erin, is dat voldoende als vervanger?

Ik heb vandaag echt een superdag gehad, zowel qua eten als humeur. Vanochtend eindelijk op tijd opgestaan en hardgelopen, verder bij het zwembad gaan liggen en daarna gaan shoppen (lekker alleen).
Nieuwe bikini gekocht (wel enigszins nog verstelbaar voor na 15 juli Knipoog ) en een paar slippers. Ik was helemaal blij met mezelf vandaag. De rest waarschijnlijk wat minder, want als ik echt heel erg vrolijk ben heb ik nogal eens de neiging om met mijn ipod mee te gaan bleren Clown

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 00:57

Chubby schreef:
Cocktails Vingers aflikken en sowieso mixdrankjes Vingers aflikken Heb een poosje gedate met een barjongen (ook Vingers aflikken maar hij mixte er in bed niet veel van Doei!) die de lekkerste cocktails met de gekste namen klaar maakte (maar mij niet dus Clown ). Excuses voor de jeugdige tere zieltjes onder ons..

In Marokko zaten we vorige week all inclusive. Vanaf 10.30 werd er ook drank geschonken (gratis). Helaas kon je aan de kwaliteit merken dat het gratis was, vaak was de prik van de cola of de ijsklontjes waren op enzo.. Dan (of wanneer er alleen bier is, zó vies) drink ik liever water!

Tammietje: aquarobics of gewoon zwemmen is niet belastend voor je gewrichten maar wel super voor je spieren en conditie!
Ga binnenkort ook starten met baantjes, zal het program van het zwembad er eens op nakijken. Zit in het abo van de sportschool in..

BA, hoe is het met je was? Mijn huis is weer schoon, wat kun je in een verloren uurtje veel doen (als je alleen bent).. Heb zelfs de keuken, gang, toilet en katteneetkamer gedweild snel! Nu lekker kaarsjes aan en wierookje erbij.. En zo het mapje van de trail weer eens pakken..

Dat vetgedrukte stukje Haha! Geweldig Huilen van het lachen Ik stel me zo voor dat je dat aan iemand verteld en dan de dingen die tussen haakjes staan erbij denkt. ROFL

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 08:02

Goeiemorgen!

Vandaag:
O: Allbran met sojamelk

En de rest weet ik nog niet Clown .

Lieke: ik drink en eet meestal ook alleen soja, volgens mij is dat wel een goede vervanger van gewone melk.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 08:09

Mogge! Ik heb zo eerst een vergadering, plaats daarna wel mijn planning. Een week vakantie en dan beginnen met een 2 uur durende vergadering over de websites, jeeeuj. Scheve mond

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 08:14

Goedemorgen.

Jeetje wat is het weer snel gegaan. Ik heb echt geen tijd om alles bij te lezen. Ik zag overigens een lijstje voorbij komen. Is het de bedoeling dat die ingevuld wordt?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 08:15

Goedemorgen!

Leuk dat ik een lach kan toveren op wat gezichten met dat stukje. Was toendertijd wel frustrerend, maar kan er nu ook mee lachen Haha!

Heb me vanmorgen gewogen, maar helaas niets eraf Scheve mond Nog steeds (of weer?) 84,3 kg. Ben benieuwd wat de dietiste er vanavond van maakt..

Mijn planning voor vandaag:
O. krentenbol, kom thee met zoetje
T. 2 bb 20+ smeerkaas, kom thee met zoetje
T. worstenbroodje Bloos
L. 2 bb 20+ smeerkaas, glas halfvolle melk
T. 250 gr worteltjes, glas cola light
T. appel, glas cola light
T. lolly
D. rostirondjes, tilapiafilet, boontjes
T. ?

Heb me gisteravond helaas te goed gedaan aan 2 kleine zakjes chips, de appel is naar Chubby gegaan en de biogarde had ik geen trek in Bloos

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 08:27

Citaat:
Start: 5 mei
Doel: 15 juli
Totaal aantal kilo's: 106
Woensdag = weegdag

1. March • 5 kg
2. Myra • 7 kg
3. LJ • 2 kg
4. Natasja91 • 7 kg
5. AniekR • 5 kg
6. Lieke • 6 kg
7. Anjatjeuh • 5 kg
8. Mystica • 8 kg
9. Humphrey • 3 kg
10. Annetje • 5 kg
11. Flevogirly • 8 kg
12. BenAngelique • 8 kg
13. Mirriejj • 9 kg
14. Wind • 7 kg
15. Lana_te • 2 kg
16. Sannevdm • 8 kg
17. Chubby • 7 kg
18. Nienke • 4 kg

Goedemorgen dames! Wat zijn jullie er weer vroeg bij Tong uitsteken Ik ben er zeker vroeg bij, aangezien ik vrij ben hihi. Maar ik wil om 10 uur op Liga zitten en dan voor de warmte nog even rijden Lachen

Gisteren was uiteindelijk nog heel netjes voor mij vind ik!! Ben 's avonds NIET meer aan de vreetzooi gegaan (zoals de afgelopen maanden élke avond)!! Vandaag wel iets slechter eten, maar hopelijk vanavond ook geen vreetkick.

Planning:
O: 2 br bolletjes; 1x gekookt ei, 1x vruchtenhagel
T: paardrijden etc
L: 2 br bolletjes; kipfilet
T: appel, pakje droge crackers
T: peer
A: zvrijst, shoarma & broccoli (met oeystersaus)
T: schaaltje Sojayoghurt met aardbeien, 1 koekje

Beweging: paardrijden, hele dag op stal zijn (zonnen) hihi

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 08:33

Goedemorgen!
Wat hebben jullie veel gel*ld zeg Haha!

Ik heb me gisteravond misdragen met eten Clown
Kwam gister totaal op 2317 kcal.

Vandaag

o: 3 vb 1x boter/vruchtenhagel, 1x pindakaas, 1x appelstroop
t: -
l: grote appelflap (krijg ik altijd als ik bij die mevrouw werk)
t: appel, banaan
t: cup a soup, knackebrod met ?
a: ?
t: ?

Beweging Tong uitsteken
9.00-12.00 schoonmaken
15.00-17.00 oppassen (met kindjes op trampoline, of in de zon zitten Schijnheilig)

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 08:48

Citaat:
Start: 5 mei
Doel: 15 juli
Totaal aantal kilo's: 106
Woensdag = weegdag

1. March • 5 kg
2. Myra • 7 kg
3. LJ • 2 kg
4. Natasja91 • 7 kg
5. AniekR • 5 kg
6. Lieke • 6 kg
7. Anjatjeuh • 5 kg
8. Mystica • 8 kg
9. Humphrey • 3 kg
10. Annetje • 5 kg
11. Flevogirly • 8 kg
12. BenAngelique • 8 kg
13. Mirriejj • 9 kg
14. Wind • 7 kg
15. Lana_te • 2 kg
16. Sannevdm • 8 kg
17. Chubby • 7 kg
18. Nienke • 4 kg
19. Mistic • 10 kg

Ik heb mezelf er ook maar bij gezet. Ik heb er helaas nog wel een vakantie tussen zitten, dus het is even afwachten hoeveel er in totaal af zal gaan.
Ik neem overigens aan dat het niet de bedoeling is dit op 15 juli te halen, maar wel om te kijken waar je 15 juli staat?

Ik heb me vanochtend weer gewogen en zit nu op 80,3 Go jij! Go jij! Er is dus in totaal al 7,3 kilo af. Mijn streefgewicht is 70 kilo (zit dan op een bmi van 24) en ben dus al aardig op weg Haha!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 09:05

Hallo dames, weer een mooie zonnige dag!!

hier mijn planning:

O: 2 geroosterde BB met komkommersalade
T: Een sinaasappel, een mandarijn en ben van plan ook nog wat komkommer te verslinden Haha!

Beweging, naar mijn moeder fietsen daar mijn brommer pakken om naar stal te rijden, Daarna mesten, poetsen en 10 min stappen met mijn ventje

L: 3 geroosterde BB 1 met Linessa en komkommer, 1 met komkommer salade en 1 heel fout met 2 stukjes grilworst.

Beweging, wat huishouden zoals afwassen, de was wassen en drogen en even stofzuigen

T: Worteltjes en komkommer misschien nog een mandarijn ik zie wel.
A: Boontjes, Aardappeltjes voor mij een stukje viscuisine en voor mijn ventje een verse worst.

Hoe vinden jullie mijn planning zo ver? kan er nog wat verbeterd worden of verminderd ofzo?
Laatst bijgewerkt door PinkyBubble op 06-05-08 09:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 09:12

PB, niet om vervelend te zijn hoor, maar ik zou in je onderschrift ligt aanpassen naar licht.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 09:12

Netjes Pinky! Alleen in de middag misschien nog wat koolhydraten erbij (pakje crackers, 2 beschuitjes)?

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 09:14

Mistic schreef:
PB, niet om vervelend te zijn hoor, maar ik zou in je onderschrift ligt aanpassen naar licht.

uhm oke..

@LJ Oke, is goed ik heb me ontbijt gewijzigt, want ik kom niet toe aan mijn yoghurt ik zit vol haha

Bedoel je met inde middag, met de lunch of tussendoor

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 09:15

In de middag, dus als extra tussendoortje (2 tussendoortjes in de middag zijn prima, anders zit er zolang tussen je lunch en diner). Eventueel kan je je schaaltje yoghurt nu ook ná je diner nemen (1.5/2 uur erna dus).