Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:FrNo schreef:Daarom zeg ik "probeer"
Morgen kan ik het toevallig mooi combineren met iets anders.
Maar bedankt voor de waarschuwing dat hij snel uitverkocht is.
22:00 klaar zitten, bij je favorieten bovenaan zetten, continu refreshen en creditcard betalen, altijd succes
Neverland schreef:Hier ligt alles op 30 km afstand... En dan ben ik al verhuisd van een dorp naar een stad.Hoop toch snel dat er meerdere winkels meedoen!
Debbie schreef:Ik was dit weekend in Londen en keek daar even in de app.. Pff.. Binnen een straal van 1,5 km zaten er al 8 aanbieders die bonnen beschikbaar haddenHet kwam er niet van om er een op te halen maar als ik daar zou wonen...
Maureen95 schreef:Ik probeer blijkbaar elke keer op de verkeerde tijd te bestellen. Elke keer niks beschikbaar terwijl ik toch vaak tussen 16:00 en 18:00 aan het kijken ben. Heb ook superveel bolletjes waar staat dat er niks meer te redden valt. Maar heb sommige ook nog nooit wat aan zien bieden
listiglistje schreef:Maureen95 schreef:Ik probeer blijkbaar elke keer op de verkeerde tijd te bestellen. Elke keer niks beschikbaar terwijl ik toch vaak tussen 16:00 en 18:00 aan het kijken ben. Heb ook superveel bolletjes waar staat dat er niks meer te redden valt. Maar heb sommige ook nog nooit wat aan zien bieden
Een kwartier na de sluitingstijd van ophalen, komen de nieuwe bonnen erop