Weet iemand van jullie ook of je de kaneelsuiker die bij de appel-kaneel cake van koopmans zit ook ergens zelf kunt kopen? Gewoon een zakje/busje wat je dan vaker kunt gebruiken.
Van gilse heeft busjes kaneelsuiker, zit in precies dezelfde busjes als de poedersuiker maar dan iets kleiner. Weet niet of het precies dezelfde is als in de Koopmans pakken.
Als ik dat lees, ben ik bang dat dat te fijn is. Zegmaar gewoon kristalsuiker gemengd met kaneel. En dat fijne kan ik zelf wel maken. In de cakemix van koopmans zitten iets grotere stukjes. Die zoek ik eigenlijk.
ik ben gek op bakken zowel zoet en hartig vooral hartig doe ik veel net heb ik een vorm gekregen van mijn ouder waar ik twaalf cupcakes in kan maken nu dus ook opzoek naar lekker recepten vooral op pinterest ben ik aan het kijken
Welkom! De meeste recepten die tot nu te gedeeld zijn, zijn zoet volgens mij, dus kom maar op met de hartige recepten! Wat voor soort cupcake recept zoek je? Met fruit of chocola of..? Gisteren lemoncake gemaakt en vandaag me voor het eerst wagen aan de chocolate chip/cranberry cookies van Rutger. Ben benieuwd!
ik ga vandaag proberen om pannenkoek muffins te maken heb al kaas en ontbijtspek en we hebben nog een zakje pannenkoeken mix dat op moet dus dat kan ik mooi gebruiken voor een uit probeersel
nientje78
Geplaatst: 19-10-15 16:00
Pannenkoekmuffins...hihi....ben benieuwd hoe je dat gaat maken? Gewoon het beslag en dan in de vorm? En hoelang dan in de oven?
Mss leuk voor mijn dochter
Laat je wel zien wat het eindresultaat is
maatje987
Geplaatst: 19-10-15 17:25
Nou ze zijn beetje mislukt volgende keer anders doen ze zouden ongeveer 25 min op 180 graden moeten maar na bijna een uur waren ze pas goed en het was een bende geworden en een tip gebruik geen papieren cupcake dingetjes volgende keer ga ik mijn cupcake blik gewoon in vetten
Ik ga het denk wel nog keer proberen maar dan op 200 graden en dan 35 min want dat had ik gedaan met die laatste paar die er in gingen en die gingen wel goed
Woensdag weer bakken mini gehakt hapjes in dat cupcake blik en mini appeltaartjes
Ik ben nu bezig om een kaneelbrood/kaneelrolletjes te maken. Als ze gelukt zijn en ze zijn lekker, dan plaats ik foto en recept hier. Ook ben ik bezig met een brioche en dadelijk maak ik ook nog ragoutbroodjes.
Hey mensen, ik kom even binnenvallen, we hebben sinds kort voor het eerst sinds jaaaaaaaaaren weer een fatsoenlijk werkende oven. Dus kan nu eindelijk lekker bakken. Alleen heb bar weinig bak ervaring en ook geen geduld voor al te ingewikkelde of langdurige projecten. Dus ik kom hier lekker ideetjes opdoen. Maar ik heb ook even een vraag. Ik heb van de week een cake pan in de vorm van een kerstman gekocht. Maar deze is best wel ondiep, en ik heb geen FLAUW idee tot hoever ik die moet vullen met cakebeslag? Kan iemand me daar bij helpen?
Een cakevorm kun je meestal tot ongeveer 2/3 van de vorm vullen. Dan krijg je vaak een mooie cake en geen overstromingen of bulten op je cake.
Edith
Geplaatst: 24-11-15 23:31
Wie van jullie hier had zich afgelopen jaar ook opgegeven voor heel holland bakt? Ik heb voor diegene een paar vragen (mag dan verder over pb natuurlijk)
Saskiaa_
Geplaatst: 14-12-15 16:56
Wat is het hier stil! Hebben jullie nog lekkere plannen voor kerst?