Nou katia, respect hoor, ik zou het niet kunnen uithouden hoor, 5jaar zonder s*x
narrator
Geplaatst: 10-04-09 13:42
Was ik weer! heeeerlijk gereden in de zon.
@ Armaris, dunne buik joh! & mooi hempje. En dat is ook echt me streven joh! 68,5 kg/70kg, maar eerst komt 75 nog. haha
Ik ben even eten. Zo terug. xx.
Wendy15
Geplaatst: 10-04-09 13:44
Even niet bijgelezen, sorry sorry! Net terug van het werk, heb 1,50 loonsverhoging gekregen dus ga nu 12,50 netto per uur verdienen Dát is nog eens leuk nieuws Zit nu even snel wat brood naar binnen werken en omkleden, want ga om 2 uur met m'n pa weer aan het strandhuisje schilderen. En dan even zien of ik vanavond nog ga sporten of dat ik het helemaal gehad heb tegen die tijd
dat zijn de leukere loonsverhogingen, Wendy! 12,50 Lekker druk dus weer vandaag, je hebt iig mooi weer om te schilderen
Wendy15
Geplaatst: 10-04-09 13:53
Ja, was ook wel even érrug blij dat ik dat hoorde Verdiende al niet slecht, maar dit is al helemáál lekker verdienen Ja drukjes weer vandaag Wil eigenlijk nog even gaan kickboxen vanavond, maar weet niet hoe gaar ik ben na het schilderen bij het strand Ik zie wel even Zal ff horen of maatje nog gaat, als hij ook geen zin heeft grote kans dat ik dan ook thuisblijf Maar als die wel gaat ga k mss ook wel ff
Achh toen ik nog bij de supermarkt werkte verdiende ik ook geen reet Maar werd hier wel even heel blij van En dan ook nog het lekkere weer Haha blijheid
Ik heb voor stages nooit betaald gekregen Werkte ik 5 dagen in de week op stage en dan nog 2 halve dagen reizen terug naar Texel, hield ik 1 vrije dag over, heb nog een poosje de zaterdagen gewerkt toen, maar was geen volhouden Nu werk ik ook alleen de ochtenden tot max 3 uur Is wel lekker hoor zo voor de zomer
Maarreuhhh, paps wordt ongeduldig dus ik ga aan de schilder