[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Imre

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:15

Ik niet, vriendje wil nieuwe schoenen. Maar ik heb in januari een stuk of 7 verjaardagen, dus kadootjes shoppen is ook hard nodig.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:16

heb ik altijd zo'n hekel aan; kadootjes scoren. weet al nooit wat ik zelf wil, laat staan wat ik voor een ander moet kopen Clown
wel handig nu, want het is overal uitverkoop. ik mooie laarzen gescoord dit weekend; van 95 voor 35 euri!

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:19

Loop nog steeds met krukken maar had gister het idee dat ik er minder hard op leunde. Bij het aanrecht durf ik nu op 1 hand te leunen. Volgende week voor het eerst fysio en daar heb ik wel zin in. Kan ik weer wat vooruit. Verder gaat mijn knie buigen steeds beter en verder. heb lang tegen de 90 graden aangehikt maar ben nu, sinds gister een stuk verder

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:25

Oh ja dat is ook gewoon mijn favoriet, maar is het wel gezond zo'n pasta saus uit een pot te nemen? Ik koop meestal zo'n groente pakket voor er door. Meestal met gehakt maar soms ook met kip. Ik ga nu voor de rundergehakt want dat is in de aanbieding Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:26

Bevat een wortel niet veel suiker? Dat hoor ik altijd?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:29

katia, wortelen zijn idd niet zo heel goed. het is beter om voor winterpeen te kiezen, deze bevatten minder suikers dan bospeen en waspeen.
margriet, kijk! dat gaat de goede kant op. kan me voorstellen dat je zin hebt in de fysio. dan heb je het idee dat je echt aan je herstel werkt volgens mij.
pastasaus uit een pot is altijd minder dan vers, maar nog steeds gezond. ik gebruik vaak als saus gepureerde tomaten of gezeefde tomaten van heinz. is beter, zitten geen toegevoegde suikers of vetten in namelijk. rundergehakt moet je altijd nemen, zit veel minder vet in dan de andere soorten.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:31

SAKKIA schreef:
Oh ja dat is ook gewoon mijn favoriet, maar is het wel gezond zo'n pasta saus uit een pot te nemen? Ik koop meestal zo'n groente pakket voor er door. Meestal met gehakt maar soms ook met kip. Ik ga nu voor de rundergehakt want dat is in de aanbieding Haha!

rundergehakt is ook beter dan half-om-half Haha!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:33

Ja maar in plaats van de kip bedoelde ik Clown Arjan lust het niet dus als ik voor mezelf kook dan doe ik altijd het magerste vlees gebruiken en zo light mogelijk. Volgens mij heb ik nog wel een pakje gezeefde tomaten staan, gebruik ik die maar is dat ook weer op Ja Champignons hou ik niet zo van dus die komen er niet door
Beetje op smaak brengen nog met vers gemalen peper en dan is het denk ik heerlijk Ja

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:50

champignonnetjes kan je idd weglaten. je kan er evt. ook nog ipv courgette aubergine nemen, is ook erg lekker.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:51

Ja courgette gaat er ook door Ja

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:04

Goedemorgen Lachen Eerst even rustig zitten bijlezen voor ik me kwam melden Tong uitsteken
Ik blijf hoesten en slecht geslapen daardoor Scheve mond
Maar verder gaat het wel beter gelukkig Ja Zit nu aan m'n 2e bolletje met kipfilet Haha!
Ennn aan de thee Nagelbijten / Gniffelen Perzikkenthee, heb er netzolang honing ingedaan tot het enigszins te drinken was Bloos (4 flinke theelepels Nagelbijten / Gniffelen ) Achhhh is lekker voor het keeltje Ja En honing is verders ook wel goed toch? Beter dan suiker iig neem ik aan? Tong uitsteken

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:16

[quote="benangelique"]
margriet, kijk! dat gaat de goede kant op. kan me voorstellen dat je zin hebt in de fysio. dan heb je het idee dat je echt aan je herstel werkt volgens mij.
quote]

langzaam aan gaat het ook de goede kant op maar het kan mij niet snel genoeg gaan. ik verlang er ook naar om weer aan het werk te gaan. heb met mezelf en mijn afgesproken dat ik eerst 2-3x fysio gehad wil hebben, als dat goed gaat wil ik 2 ochtenden op therapiebasis gaan werken

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:18

margriet wat heb je precies met je knie? Dat weet ik niet want dat is nog van voor mijn tijd denk ik Haha!

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:21

Sakkia dit is het verhaal
ik ben half juni van mijn paard gevallen tegen het muurtje van de mestvaalt aan. gevolg mijn bovenbeen gebroken net boven de knie en een scheurtje in mijn pols. Half september waren we met mijn ouders een weekend weg. Ik mocht toen weer voor 50% gaan belasten en toen is de plaat gebroken. Oorzaak een te dunne plaat gebruikt en ik had een misstap in het ziekenhuis gemaakt. Moest 5 dagen wachten om weer geopereerd te worden. heb nu een pin door mijn knie in mijn dijbeen gekregen. Sinds kerst mag ik voor 100% gaan belasten maar durf nog niet zonder kruk of met 1 kruk te lopen

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:28

Oh jeetje wat een verhaal zeg. Stom ook dat ze het niet goed gedaan hebben. Zit jij er maar mooi weer mee Sterkte er mee in elk geval. Ik zou het binnenkort toch wel even weer een keer proberen Ja Gaat vast helemaal goed komen Ja

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:38

Ik ga zo de kat van mijn moeder ophalen bij het dierenpension, ze kan er (tijdelijk) niet voor zorgen omdat ze niet thuis is...
Ik hoop dat het goed gaat met mijn eigen kat...
't zijn trouwens broer en zus..gecastreerd en gesterilliseerd...

mijn kat kan dag en nacht naar buiten door het raam dat altijd open staat... de kat van mijn moeder is ook gewend om buiten te zijn... Hoe kan ik dat het beste aanpakken... allebei binnenhouden, of alleen mijn eigen kat naar buiten doen...

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:42

Ik zou de kat van je moeder eest een par dagen binnenhouden, kan ze even aan haar plek wennen anders loopt ze misschien terug.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:43

Oke, en mn eigen kat naar buiten laten... zodat hij de situatie even kan ontlopen als het hem "te veel" wordt?

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:44

Of beide een tijdje binnenhouden zodat ze goed aan elkaar wennen. lastig hoor

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:46

ja.. t verdient niet mijn voorkeur... maar t kan even niet anders... nouja... ik heb iig met het dierenpension afgesproken dat als het niet goed gaat, ik heb weer terug kan brengen...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:57

kan je niet helpen sanne, heb geen ervaring met katten...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:58

Zou de nieuwe kat denk ik direct bij binnenkomst een samen te eten geven met jouw kat. Laat ze maar samen eten, meestal is dan het ijs al gebroken Ja tenminste zo hebben wij het wel altijd gedaan en het is altijd goed gedaan. Zou de kat van je moeder nog wel even een dagje binnenhouden en er voor zorgen dat ze er vrij snel een goed gevoel bij krijgt Ja Ik verwende ze eigenlijk altijd een beetje Bloos De dag erna gaan ze weer naar buiten en ze komen altijd terug. Waarom? Nou gewoon omdat ze weten dat ze het goed hebben gehad en dat ze eten krijgen e.d.
ik weet niet hoe ver jouw moeder van je af woont?

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:04

hemelsbreed niet zo heel ver...nog geen km... maar ze moeten wel een grote weg over..

Ik was idd van plan om ze samen eten te geven...

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:25

Goedemorgen iedereen het mag nog.

Net weer toets gehad ging redelijk goed hoop het beste er maar van.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:32

Oh ik heb honger Clown
Nog een half uur en dan heb ik lekker pauze.