Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

SAKKIA schreef:Oh ja dat is ook gewoon mijn favoriet, maar is het wel gezond zo'n pasta saus uit een pot te nemen? Ik koop meestal zo'n groente pakket voor er door. Meestal met gehakt maar soms ook met kip. Ik ga nu voor de rundergehakt want dat is in de aanbieding
Arjan lust het niet dus als ik voor mezelf kook dan doe ik altijd het magerste vlees gebruiken en zo light mogelijk. Volgens mij heb ik nog wel een pakje gezeefde tomaten staan, gebruik ik die maar is dat ook weer op
Champignons hou ik niet zo van dus die komen er niet door
Eerst even rustig zitten bijlezen voor ik me kwam melden 

Zit nu aan m'n 2e bolletje met kipfilet 
Perzikkenthee, heb er netzolang honing ingedaan tot het enigszins te drinken was
(4 flinke theelepels
) Achhhh is lekker voor het keeltje
En honing is verders ook wel goed toch? Beter dan suiker iig neem ik aan?
Sterkte er mee in elk geval. Ik zou het binnenkort toch wel even weer een keer proberen
Gaat vast helemaal goed komen
tenminste zo hebben wij het wel altijd gedaan en het is altijd goed gedaan. Zou de kat van je moeder nog wel even een dagje binnenhouden en er voor zorgen dat ze er vrij snel een goed gevoel bij krijgt
Ik verwende ze eigenlijk altijd een beetje
De dag erna gaan ze weer naar buiten en ze komen altijd terug. Waarom? Nou gewoon omdat ze weten dat ze het goed hebben gehad en dat ze eten krijgen e.d.