Anjatjeuh schreef:Jup, zeker de rode die het gezondst is. 1 glas per dag dan toch,
Vrouwen boven de 40 ja.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anjatjeuh schreef:Jup, zeker de rode die het gezondst is. 1 glas per dag dan toch,
Myra schreef:Vrouwen boven de 40 ja.
Mystica schreef:Wel witte?
Natasja91 schreef:ik heb net nog maar even een beetje yoghurt gegeten met een peer erin
Mystica schreef:Ik lust geen bier.3 glazen en ik lig plat
Chubby schreef:Witte canei is de lekkerste. Daarmee ben ik ook begonnen (oei, dat klinkt oud)... Eigenlijk is de witte canei nog altijd favo bij mij...
AniekR schreef:Mystica schreef:Ik lust geen bier.3 glazen en ik lig plat
Moet je leren drinken. Ga maar eens een week op vakantie waar ze alleen bier hebben, dan lust je echt wel bier
Tammietjeeh schreef:Weet iemand cardio-oefeneningen zonder dat ik mn enkel ook maar belast of gebruik?
Ben gister met tennis knetterhard door mn enkel gegaan...
Mystica schreef:in portugal hebben ze uitstekende cocktails. Ik had daar op het strand een orgasmo. Jeetje, daar sloegen de groene vlammen vanafWas een longdrinkglas vol, wat ook nog in 1 slok op moest
Humphrey schreef:Vandaag:
O1: Glaasje multivruchtensap, plakje ontbijtkoek
50 min hardlopen
O2: 3 eetlepels sojayoghurt, 3 eetlepels muesli, 3 kiwi's![]()
T: Grany evergreen
L: Bruin broodje (1/3 stokbrood) met kaas en groenten
T: Nectarine
T: Appel
T: Pakje speltcrackers
D: Warmoespuree met boontjes en pompoenburger
T: 1 mb met kaas
Chubby schreef:Cocktailsen sowieso mixdrankjes
Heb een poosje gedate met een barjongen (ook
maar hij mixte er in bed niet veel van
) die de lekkerste cocktails met de gekste namen klaar maakte (maar mij niet dus
). Excuses voor de jeugdige tere zieltjes onder ons..
In Marokko zaten we vorige week all inclusive. Vanaf 10.30 werd er ook drank geschonken (gratis). Helaas kon je aan de kwaliteit merken dat het gratis was, vaak was de prik van de cola of de ijsklontjes waren op enzo.. Dan (of wanneer er alleen bier is, zó vies) drink ik liever water!
Tammietje: aquarobics of gewoon zwemmen is niet belastend voor je gewrichten maar wel super voor je spieren en conditie!
Ga binnenkort ook starten met baantjes, zal het program van het zwembad er eens op nakijken. Zit in het abo van de sportschool in..