Yv_ schreef:Hier ook de grill aangezet
[ [url=m/WUJxCg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er heerlijk uit!
Mijn curry met vis zit in de oven en krijg echt trek als ik al dit lekkers voorbij zie komen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Moest even wat snels verzinnen, want was laat thuis en had nog helemaal niet aan het eten gedacht. Buuf (heeft viswinkel) kwam gister skreifilet brengen, maar het was zoveel dat ik het in drie stukken heb verdeeld. De asperges had ik vrijdag van een collega gehad en de rest waren restjes. Perfecte snelle maal
.Miesemuisje schreef:Ik was jullie kwijtgelukkig eet ik al nu ik bijles
weer heeeel veel lekkers!
Patat en vega frikandel en gebakken champignons [ [url=m/WUcUQn.jpg]Afbeelding[/url] ]
poes schreef:Ine en deksel: hoe bevielen de recepten?

Eefsel2109 schreef:[ [url=m/6Pa7Gb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Manlief regelde het eten, vandaag 2 jaar geleden dat we ja tegen elkaar zeiden. Niet uiteten, dus dan thuis maar een feestje

.

Sowieso kun je natuurlijk de pepertjes eruit laten als je het compleet zelf maakt. Is best oké te doen
En mocht je een currypasta willen, ik ben fan van deze. Hou ook absoluut niet van pittig eten maar bij deze voeg ik zelfs een lepel meer toe dan voorgeschreven. 

_mjwb schreef:Mijn ontbijt is ook standaard koffie.
Mijn wekker gaat om 5.30, snel aankleden en tandenpoetsen. De paarden eten geven en terwijl zij eten snel de hooinetten ophangen en het water bijvullen. Dan koffie drinken en als ze klaar zijn met eten paarden naar buiten. Snel mesten, opstrooien en hooinetten vullen. En dan om 6.20 naar mijn werk.
[ [url=m/j5YeDs.jpg]Afbeelding[/url] ]