[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:58

IK reageerde eigenlijk op Madeira Clown

Mijn andere goede voornemen is om wat meer op tijd naar bed toe te gaan én 's avonds na het eten samen met vriendlief een stuk te gaan lopen en ik denk dat ik het allemaal waar ga maken.
Morgen ga ik niet op de weegschaal staan want de boerenkool die vriendlief had gemaakt (hij had nog net geen kaarsjes aangedaan Haha! ) was wel wat aan de zoute kant en de spekjes verbrand Haha! Haha! DUs ik heb al de hele avond dorst en drink dus ook maar plas het niet meer uit.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:00

ukje schreef:
Madeira_ schreef:
Noor, ik dacht dat je tegen mij zei dat ik een belansdag moest houden vanwege Madeira Tong uitsteken haha maar ik vat hem Knipoog

O hihi,

Maar wat zegt je instrutrice ervan van dat bokken en ik ga met katia mee ze voelen snel aan wanneer ze ver kunnen proberen te gaan.

het is vooral omdat ik het zelf heb meegemaakt, toen ik vers was kreeg ik men pony. Van familiepony naar gevaarlijke draak vanwegen te lief zijn schoppen naar je, bijten enzo, niet kunnen rijden, met me weglopen, over me lopen Nagelbijten / Gniffelen. Hij is eens goed aangepakt en dan ben ik harder geworden toen was hij weer het makke lammetje.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:02

Mijn vriend kan niet goed lopen op harde ondergrond, anders had ik dat gedaan samen met hem Lachen
Chocomelk is klaar, ga hem zo opdrinken Haha!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:04

Dit was gewoon wandelen he. Hardlopen doet mijn vriend ook niet aan, sporten is voor hem het zelfde als een bange droom Haha! Haha!
Dus dat doe ik morgen wel weer Haha!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:06

Paarden zijn wel slim, Je kent het spreek woord als je ze een vinger geeft pakken ze je hele hand oftewel in dit geval. Als wat katia vertelde het geval is maakt madeira daar handig gebruik van en dan is het alleen maar zaak om snel er aan te werken voor dat het erger wordt. En paarden kunnen wel een stootje hebben. Overigens betekent dat dan niet dat je meteen kan gaan schreeuwen slaan en dat soort dingen.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:09

Ik zou zelf graag naar de fitness gaan maar heb 1: geen trainingsschema en 2: niet veel fut om door de die kou te fietsen en misschien op mijn bek te gaan Nagelbijten / Gniffelen

De reden is dat ik geen schema heb is dat ik het op de fitness niet vertrouw en daarom volgende week een schema krijg van mijn gymlerares Lachen Gebaseerd op mijn dieet en het feit dat ik ook fitness buiten de gymuren Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:26

Wat heb je eigenlijk gedaan toen ze bokte paulien ben ik vergeten te vragen.

ik hou ook niet van fitness als de sneeuw weg is ga ik weer rollerskiien lekker vrij

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:56

Ik durfte niet meer.. gelukkig kwam iemand mij te hulp, die even Madeira mee nam. Daarna heeft ze los gelaten, en heb ik haar zelf aangespoort, ze heeft toen gelopen zonder te bokken en toen ben ik afgestapt.

Meiden, ik eet wel is wortels tussendoor. Mag dat gewoon? En kom je er niet van aan?

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 00:22

Al eet je een kilo wortels Knipoog groentes kun je gewoon onbeperkt eten hoor Lachen

Armaris

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 00:24

Je moet wel zien dat er geen boom op je hoofd groeit ROFL

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 00:25

Whahaha Tong uitsteken oke Haha! nou dan blijf ik mooi op de wortels kauwen Lachen

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 01:01

armaris, juist handig toch Tong uitsteken kun je helemaal onbeperkt wortels eten en heb je ze altijd bij de hand mocht je trek hebben hahaa

Wat ook lekker is, is paprika stukjes (rood of geel!) gewoon rauw jammie

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 01:10

Ik vind rauwe groenten inderdaad ook heerlijk om te snoepen. Ja
Net klaar met het kijken van mijn woensdagavondfilms, nu maar naar bed. Welterusten!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 07:08

mogge Gaaaap

dit zijn toch geen tijden Nagelbijten / Gniffelen en toch braaf aan mn kommetje yoghurt met muesli, krijg het nog aardig weg ook Ja
Pffff kwart voor 7 de bus hebben, ben ik wel veel te vroeg op school, maar wil de gok niet nemen dat de bus later is door gladheid/treinen vertraging hebben/iemand ervoor springt Nagelbijten / Gniffelen

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:24

Goedemorgen!

Groot gelijk Ingrid, met het OV weet je het maar nooit!
Succes met je tentamen Lachen

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:28

Goedemorgen, ik heb mijn dag gisteren al geplaatst. Misschien dat iemand er nog iets over kan zeggen. Ik ben ook nog maar net begonnen natuurlijk en alle tips zijn welkom Ja
verder ligt er een enorme stapel werk op me te wachten dus ik moet wel even aan de slag zometeen. Ook mijn mailboxen zitten steeds vol, heel irritant Haha!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:39

SAKKIA schreef:
Dus mijn dag van morgen wordt:
o: 1 boterham met 30+ kaas en een kiwi
t: 1 boterham met komkommer en 2 kleine plakjes grilworst
t: 1 boterham met 30+ kaas en 1 tosti met magere ham, 30+ kaas en een abrikoos volgens mij. Maar goed dat krijg ik morgen met de lnch op het werk en ik heb vrij weinig te kiezen want anders krijg ik niks namelijk Clown Heb overleg tijdens de lunch
t: appel
d: aardappels, sla met een klein beetje dressing, tomaatjes en komkommer en een slavinkje
Dan sporten
misschien als ik thuiskom dan nog een bakje yoghurt of een boterham maar dat ligt er ook aan hoe laat ik thuis ben.

Nette dag, alleen 1 appel tussen Lunch en Avondeten is niet heel veel, ik kan daar niet op teren... en slavinken bevatten veel meer (verzadigde) vetten dan bijv. een tartaartje... Wat voor dressing gebruik je?

Willen jullie ook op mijn dag reageren?

SaNNeS88 schreef:
morgen weer nieuwe kansen:
O: 3 cracottes kipfilet
T: druiven
L: 2 cracottes kipfilet, 2 cracottes komkommerspread
T: opkikker
T: 2 cracottes komkommerspread
D: boerenkoolstampot met magere rookworst
T: ?

Avondeten pas om half 7... Vandaar dat ik 2 cracottes tussendoor neem..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:51

plien, plien wat maak je je druk. volgens mij is madeira je onwijs aan het uitproberen. merkt ze dat je bang bent, gewoon nog een keer doen want dan stop je met rijden en mag zij lekker op stal. in dat cirkeltje heb ik met noob ook gezeten, alleen ging hij van voren omhoog. ging hij al dreigen (alleen met zijn hoofd schudden), zweette ik al peentjes en stapte ik af. zo had hij door hoe hij onder het werken uit kon.
uiteindelijk in een les van evert flink naar voren geschreeuwd door hem en sindsdien is het over en kan er weer prima gereden worden. eerst maar eens aanpakken, dan pas een fysio of arts erbij.

belinda, zal kijken of ik een foto van punk heb. iig nog niet op de pc zie ik net Clown
fijn dat fluf weer lekker gaat! kunnen we druk zijn met die beestjes he?

vandaag:
o: 3 cracottes 30+ kaas
t: appel
l: 3 krackers sandwichspread
t: 2 mandarijnen, 2 krackers sandwichspread
a: geitenkaassalade

succes ingrid met je tentamen!
coole jas ellen!
1800 kcal is idd wat aan de vele kant imre. morgen weer een dag.
Laatst bijgewerkt door benangelique op 08-01-09 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:51

Ja maar slavinkje ligt er nog en ik heb deze week weinig voor het kiezen helaas want vriendlief kookt Clown Normaal doe ik dat altijd en kan ik het goed sturen.
Oh ja ik heb daar dus geen moeite mee, ook omdat ik om half 6 al eet Ja Dus er zit niet extreem veel tijd tussen het middag eten en het avondeten.
Moet er trouwens wel bij zeggen dat ik het in de ochtend een stuk moeilijker vind hoor Bloos Ik sta ook om kwart over 6 al op. Mag ik dan ook twee tussendoortjes nemen?
Ik gebruik altijd dressing op basis van yoghurt, maar het kan ook wel zijn dat ik er vandaag geen dressing overdoe, dat is maar net hoe mijn bui is Haha! Haha!

Dat van jou is ook een nette dag, maar je eet wel enorm veel cracottes haha. Geef je gelijk hoor, ze zijn ook heel erg lekker Haha!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:54

Jahoor, 2 tussendoortjes is geen probleem, neem dan bijv. 2 boterhammen, je eet er namelijk 's ochtends maar 1...of pak er een appel bij,,,
't was trouwens geen aanval op je slavink hoor, maar gaf alleen een tip, want daar vroeg je om Tong uitsteken

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:58

Ja hahaha dat weet ik ook wel hoor haha. Maar dat slavinken niet gezond zijn dat wist ik al haha

Ja meer boterhammen krijg ik ook niet weg zo 's morgens vroeg. Ja alleen die met pindakaas maar die zijn weer neit bevordelijk voor de lijn Haha! Haha!

Hebben jullie ook nog een tip voor een lekkere maar gezonde pasta? Dat ga ik namelijk morgen koken. Ik lust alleen geen vis.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:58

goedemorgen zo begint mijn 2 toetsdag hopelijk gaat het vandaag beter dan gister.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:00

Moggel
mijn dag gister
O:vla + yoghurt met brinta
T eierkoek + stukje chocola
L 1 cracker met smeerkaas en 1 met geraspte jong belegen kaas
T milkbreaks van het mer perfekt van de poiesz
D 3 kleine gekookte aardappelen en 2 scheppen hachee + vla en yoghurt
T eierkoek

Succes Ukje

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:01

Planning:

O: biogarde met allbran en honing
T: ontbijtbiscuit
L: 2bb met slankie en komkommer, opkikker
T: appel, ontbijtbiscuit (zitten 2 in een pakje)
D: roerbakgroente met mie, kipfilet en roerbaksaus
T: yoghurt

Beweging: uur fietsen, vanavond misschien nog even shoppen met vriendje

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:12

ga je op zoek naar iets speciaals imre tijdens het shoppen?
margriet, hoe gaat het met het lopen?
uk, succes he meissie!
saskia, gezonde pasta's zijn de pasta's met rode sauzen; macaroni, spaghetti e.d. gezond is ook het volgende wat wij heel graag eten:
gehakt rullen, courgette in blokjes snijden, champignons in plakjes, uitje snipperen. groenten aanbakken, gehakt erbij. ondertussen pasta naar keuze koken. met elkaar mengen en direct serveren. mjammie!