Maar wat zijn woningen dan zeg maar, gewoon andere locatie ofzo?
Heb maar even nog wat worteltjes gepakt, wou een eitje bakken maar kwam er achter dat we die niet meer hadden.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sizzy schreef:Jij bent uiteraard veeeel leuker Ilsegaan met die banaan dus
![]()
Dat is wel een behoorlijk verschil dan Yvonniej, heb je zo ongezond gegeten?
Citaat:ERG VAAK VOORKOMEND
• acne
• hoofdpijn
• gewichtstoename
• gevoelige of pijnlijke borsten
• ontsteking van de vagina
• onregelmatige bloeding
Yvonniej schreef:Nuvaring beviel mij eerst ook, maar met paardrijden ging ie zakken.. nee dat was echt niks..
LittleAnn schreef:Ik was nog zo jong ik weet het echt niet meer, maar ja het is algemeen bekend..... Ik heb zo'n nuvaring, echt een superuitvinding!!!! Alleen maar hormonen s hit waar je het nodig hebt en NIET door je hele lichaam....
LittleAnn schreef:Yvonniej schreef:Nuvaring beviel mij eerst ook, maar met paardrijden ging ie zakken.. nee dat was echt niks..
Zakken!!! Dat is mij dus echt nog nooit gebeurd met geen enkele beweging of sport....kan me voorstellen dat dat niet prettig is nee hahah zit je daar op je paard
Jamy schreef:Haha kan me er iets bij voorstellen ja
Maar wat zijn woningen dan zeg maar, gewoon andere locatie ofzo?
Heb maar even nog wat worteltjes gepakt, wou een eitje bakken maar kwam er achter dat we die niet meer hadden.
Ilse schreef:Nee we hebben een aantal woningen op het terrein waar groepen verstandelijk gehandicapten wonen afhankelijk van de mate waarin zij gehandicapt zijn.
Ik werk op de aller zwaarste groep, zeer ernstig meervoudig complex gehandicapten. Deze clienten hebben een ervaringsordeningen van 0-1 jaar en zijn dus als het ware gewoon baby's (en kunnen dus vrijwel niks, ook niet praten ofzo)
Ilse schreef:Ja dat is ook leuk inderdaad, kan er echt enorm veel kanten mee op
Én ik heb een leuke stagebegeleider