Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 18:45

Ik heb de eerste foto's van mijn bijrijdpaardje op bokt staan, voor diegene die benieuwd is wie ik ben

viewtopic.php?f=10&t=497098

Ik heb me dit weekend niet echt in kunnen houden, we hadden van die chocoladepepernoten in huis
Vanaf morgen gaan er weer alleen gezonde dingen in mijn mond! Waar ik wel erg blij mee ben is dat mijn lijf het goed aan kan als ik ineens een 'slecht' weekend heb, er komt niets bij!

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 20:29

Leuke foto's!

Ben er de laatste tijd eigenlijk niet meer zo op aan het letten, beetje druk gehad enzo. Maar goed, de schade valt nog mee geloof ik het meetlint gaf nog hetzelfde aan

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 08:28

Weekendje duitsland heeft me niet zo goed gedaan, veel pringles
Maar verder was ik al afgevallen en het gaat over het algemeen goed, dus kan me er niet zo druk om maken.

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 12:23

Ik heb ontbeten met 2 boterhammen met halva jam, bakje magere yoghurt en 2 kiwi's
Als lunch 4 boterhammen met pindakaas

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 12:45

Ik heb ontbeten met magere yoghurt met honinh, voel me zo beroerd. Krijg er echt niks meer in

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 13:44

Hoe komt het? Ik heb vanmorgen ontbeten met twee kiwi's en hutenkase, en straks heb ik een heerlijke bak salade voor lunch.

FlairS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 14:01

Ben ik ook weer eens!
Met mij gaat het nog steeds goed.Alleen moet ik oppassen dat ik niet heel langzamerhand toch weer ga snoepen.Het is wel duidelijk:Ik ben verslaafd .Toch ben ik hardnekkig van plan te eindigen op zo'n beetje 59 kg.Nu schommelt het nog wat heen en weer tussen de 61,5 en 63(de leeftijd he!)Gisteren heeft een klant die naar een andere stal ging verhuizen een grote doos met de meest verleidelijke ingredienten in de koffiekast gezet:Van banketstaaf tot chips en van chocoladeletter tot schuimpjes .Het leuke is nu wel dat er al verschillende mensen tegen me gezegd hebben dat ze zien dat ik zo afgevallen ben en dat dat niet verkeerd uitgepakt is.Daar denk ik dan aan als ik voorbij die vreselijke doos loop....................

Spetterlover

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 14:29

Ooooh ik weet dat iedereen anders is en dat je niet naar het lichaam van een ander moet kijken.. maar ooooh wat ben ik JALOERS!
Op een vriendin.. want wat heeft die een mooi lichaam, het is niet eerlijk.
Ze kan eten wat ze wil, ze eet gewoon goed en veel, maar ook nog zakken chips, cake, koek, snoep.. en ze komt geen grammetje aan.
Ze heeft volgens BMI ondergewicht.. 50 kg bij 1.70 maar ze is heel smal gebouwd dus het ziet er echt goed uit.
Ik ben jaloers

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 14:56

FlairS schreef:
Ben ik ook weer eens!
Met mij gaat het nog steeds goed.Alleen moet ik oppassen dat ik niet heel langzamerhand toch weer ga snoepen.Het is wel duidelijk:Ik ben verslaafd .Toch ben ik hardnekkig van plan te eindigen op zo'n beetje 59 kg.Nu schommelt het nog wat heen en weer tussen de 61,5 en 63(de leeftijd he!)Gisteren heeft een klant die naar een andere stal ging verhuizen een grote doos met de meest verleidelijke ingredienten in de koffiekast gezet:Van banketstaaf tot chips en van chocoladeletter tot schuimpjes .Het leuke is nu wel dat er al verschillende mensen tegen me gezegd hebben dat ze zien dat ik zo afgevallen ben en dat dat niet verkeerd uitgepakt is.Daar denk ik dan aan als ik voorbij die vreselijke doos loop....................

Sorry namens ons

Bedoelde je hoe het kwam dat ik niet lekker was?
Ik weet niet, werd er opeens mee wakker. Mijn ogen dik, zwaar hoofd, hoofdpijn, buikpijn, rugpijn, warm, koud, zweet me kapot.
Het nare is dat als ik weinig eet ik zo flauw wordt dus ik ga proberen ff broodje te eten ofzo.

Oja spetterlover ik vergelijk mezelf ook altijd met iedereen hoor dus herken het wel.

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:02

@jamy, ja dat bedoelde ik Beterschap!

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:17

Jamy schreef:
Oja spetterlover ik vergelijk mezelf ook altijd met iedereen hoor dus herken het wel.

Ja erg he..
En dan zie ik mezelf in de spiegel en dan denk ik.. hmmmm, daar kan nog wat af, en daar, en daar en daar ook en..

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:31

Herkenbaar, maar ik ben het al een heel eind aan het loslaten, omdat je er niets mee opschiet behalve dat je je heel erg rot voelt...

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 16:03

Knap dat je dat kan!

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 16:07

Ja idd, ik doe het je niet na

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:27

veeel gesprekken bij ggz gehad, en zelf ook erg veel gewerkt hieraan. Het scheelt ook heel erg dat mijn lieve vriend me accepteert zoals ik ben... Ik heb er ook nog wel last van hoor, het is hier ook geen rozegeur en maneschijn

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 18:37

Oooh ik snap het niet he! Ik moet altijd weer teveel eten
2 borden vegetarische lasagne op net, terwijl ik na de 1e al genoeg had gehad.
En nu ben ik misselijk EN heb ik gewoon weer veel te veel naar binnen gewerkt.

Girley_

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 19:26

aah spetterlover... gaat niet echt lekker vandaag he...

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 19:27

Nouja met eten ging het redelijk, alleen met mn zelfvertrouwen wat minder
Ga zo maar buikspieroefeningen doen ofzo

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 19:31

haha ik voel me dan ook altijd beter! Ik heb zometeen salsales, das ook flink calorieen verbranden!

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 19:35

Dat lijkt me echt vet om te doen
Alleen toch niets voor mij denk ik.
Ik moet ook weer eens wat meer gaan bewegen, gaat niet echt zoals het moet nu

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 19:57

Als het je leuk lijkt, waarom niet eigenlijk? Iedereen kan het leren als je goede begeleiding hebt!

spokey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 07:31

FlairS schreef:
Ben ik ook weer eens!

De chips zijn op (wel met zijn 4en ). Van de rest blijf ik af want daar zit suiker zin .

FlairS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 10:48

Gelukkig dat de chips op is Er lag nog een stukje afgekloven chocoladeletter dus die hoef ik niet Nu alleen de banketstaaf en de speculaasbrokken nog........

spokey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 14:00

FlairS schreef:
Gelukkig dat de chips op is Er lag nog een stukje afgekloven chocoladeletter dus die hoef ik niet Nu alleen de banketstaaf en de speculaasbrokken nog........

Gatver lag dat er echt Lekker voor Boris

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 14:40

Ik heb ontbeten met een bak smacks met magere yoghurt en een appel, tussendoor 4 kleine tarwe biscuitjes en net als lunch 2 volkoren boterhammen met kaas (was 50+ want er was niets anders) en ketchup. Ooh en nog een half bakje optimel chocolade vla.