Exitium schreef:7% kaas van ruim 700 gram is 50 gram kaas, dat is wel magertjes voor zoiets ja. Ik gebruik bij pastagerechten het dubbele voor twee personen Volgende keer dat ik het maak neem ik sowieso extra kaas mee, gerecht zelf is voor herhaling vatbaar namelijk.
Die pompoen mac en cheese klinkt erg lekker maar wel erg weinig kaas.Vandaag een avgtje met een vega chorizo. Niet super lekker. Misschien beter als je hem in schijfjes aanbakt.
Babi ketjap en geroerbakte sperziebonen in kippenbouillon blokjes, man en kinderen aten er rijst bij.
Heb met de Mac n cheese in m’n handen gestaan maar het is toch paella geworden voor van het weekend Ziet er goed uit ook LayD!Een heerlijke pasta vanavond gemaakt met een citroensaus en pangasiusfilet met verschillende groenten Gisteren zuurkool Zie nu pas dat m’n camera beide keren niet zo een zin had
Griekse gehaktballen die lekker een paar uur geprutteld hebben Salade met vijgen uit de tuinPompoensoepje en stokbroodje met zelfgemaakte basilicumboterLinguine met champignon roomsausSobanoodles met tahinisaus en teriyaki zalmDahl met zelfgemaakte naanGezonde vega kapsalonEn nog toen het echt lekker warm was, linguine met garnalen en citroen
Gisteravond, broodje (zelfgemaakt) burger met versgemaakte ovenfriet en een salade.Burger was voorzien van een vers laagje Cantal kaas, by far mijn favoriet!