heb het zelf nog niet geprobeerd met de huisvariant van kwarktaart maar bij de banketbakker wordt bavarois taart wel gewoon ingevroren. Op internet staat dat je het gewoon luchtdicht in bijvoorbeeld een plastic zak goed kan bevriezen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb het zelf nog niet geprobeerd met de huisvariant van kwarktaart maar bij de banketbakker wordt bavarois taart wel gewoon ingevroren. Op internet staat dat je het gewoon luchtdicht in bijvoorbeeld een plastic zak goed kan bevriezen. Kimmie25501 schreef:http://chickslovefood.com/healthy-banana-bread/
Misschien is dit een idee?
Ik heb het een keer gemaakt, en het is heel lekker!
zoveel lekkerder en smeuiger dan gewone cake.
Ze zijn wel lekker, maar niet bijzonder. Het beslag smaakt echt heel erg naar Toblerone, maar de koekjes niet echt. Maar misschien komt dat ook wel omdat ze eigenlijk te lang in de oven hebben gezeten... Het klokje deed het niet en toen ben ik ze vergeten toen ik buiten zat.
Set_Elkol schreef:Elena de rozijnen een heel klein beetje met bloem bepoederen, dan plakken ze in je beslag beter op hun plek vast.
xx_Irisje schreef:Mag ik hier wat vragen?
Ik zoek een redelijk simpel taartje/ge bak om te maken maar wel glutenvrij...
Iemand die mij kan helpen?
er loopt ook een topic over