Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veseosunce schreef:Ik kan gewoon geen sushi meer eten.Stomme gluten intolerantie.
MEH
keeyzie schreef:Ik heb van de week op de Huishoudbeurs zo'n sushi machientje gekocht, ideaal!
Bij de toko de ingrediënten gehaald en rollen maar. Het is nog even zoeken met de rijst maar voor de eerste keer zeker niet slecht.
Wat doen jullie precies bij de rijst, ik had er nu wat suiker zout en sushi wine azijn bij gedaan.
Veseosunce schreef:Nou heb afgelopen vrijdag sushi gegeten en dan echt alleen de vis en de rijst. Ik dacht dat gaat wel.. Maar dat liep de avond/nacht even anders af. Ik baal er echt van want sushi is/was echt het eten waar ik altijd zo naar uit keek.Nu gaat het al maanden niet goed als ik het eet.
Maar toch blijft het echt super lekker.
Veseosunce schreef:Nou heb afgelopen vrijdag sushi gegeten en dan echt alleen de vis en de rijst. Ik dacht dat gaat wel.. Maar dat liep de avond/nacht even anders af. Ik baal er echt van want sushi is/was echt het eten waar ik altijd zo naar uit keek.Nu gaat het al maanden niet goed als ik het eet.
Maar toch blijft het echt super lekker.