School is weer begonnen, dus ben druk druk druk! Niet veel tijd om online te komen, en bij te lezen.. School is gelukkig erg leuk ! Over 4 weken begint mn stage, ben erg benieuwd
Sizzy
Geplaatst: 02-09-09 17:43
Zo, net lekker gesport. Ging lekker
Komen weer lekkernijen voorbij hier, levende garnalen, frikadellen, kakkerlakken Hier trouwens een ketchupfreak
Had vanavond shoarma met onwijsss lekkere knoflooksaus lang geleden dat ik zó uit mn mond heb gestonken, probeer het nu te bestrijden met tandenpoetsen en kauwgom
zo bizar; had me al de 2 weken verheugd op een kroketje (terwijl ik geen zin had in vlees). hans is er vanvond niet dus ik lekker 2 kroketjes gehaald. nu een halve op en ik hoef echt niet meer! juk! kon ook niet slapen dacht ik vanmiddag omdat ik zo hyper was, maar ben uiteindelijk toch bijna 3 uur knockout geweest. blijft gek allemaal.
Ik was gisteren even wat wezen drinken in de stad, mensen met wie ik was wouden naar de friettent. Eentje een stuk pizza, andere frikandel, kipcorn en ze hadden samen nog een kapsalon ( friet met durumvlees en gesmoltenkaas erover heen ) Ik weet wel wat ik ga eten als ik op me streef ben
Neen, komt dinnetje langs en gaan we filmdag/avond/nacht(hoelang we wakker blijven ) houden. Liggen al 3 zakken chips en 2zakken snoep klaar incl drank