Ik heb gisteren voor het eerst sinds ik begonnen ben met dieeten een pizza gegeten! En ik heb me er toch van genoten!
Maar helaas kreeg ik er 's avonds wel migraine van (verdomde kaas) dus toen wist ik het wel weer... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar helaas kreeg ik er 's avonds wel migraine van (verdomde kaas) dus toen wist ik het wel weer...
terwijl ik qua omtrek/maten niet gegroeid ben.
mijn kuiten worden gespierder door het lopen en kom er af en toe echt niet fatsoenlijk uit, gisteren dacht ik dat ik m'n onderbenen moest laten amputeren

En ik ren iedere winkel in en uit, dus dat is wel actief
Spetterlover schreef:Beweging is dus hele middag winkelenEn ik ren iedere winkel in en uit, dus dat is wel actief
Het scheelt namelijk maar een klein beetje, maar dat is genoeg om vast te zitten in je laars

Sissa schreef:Goedemorgen!
Pff heb helemaal geen zin om te werken, werk bij de mac haha
Mijn planning:
o: 1 bb met ham/kaas
t: ontbijtkoek
l: 1 bb met ham
a: ?
t: appel
Ben een brief aan het schrijven aan mijn vriend over hoe ik me voel en hoe dat komt e.d. en dat vind ik heel erg moeilijk, waardoor ik uit frustratie de snoepkast in duik enzo...Henzz schreef:Hmm hoe kun je dan nog afvallen als spieren zwaarder wegen?

Sizzy schreef:Met mijn vriend gaat het prima. Met mij gaat het minderGaat het niet goed met je vriend Annetje?
Annetje schreef:Sizzy schreef:Met mijn vriend gaat het prima. Met mij gaat het minderGaat het niet goed met je vriend Annetje?
hopelijk niks ernstigs!
:DChatelaine schreef:O: 1 of andere granen K nog iets en optimel yogurth,glas water
L: 1 bruine boterham met halva jam en een rijstenwafel en glas water.
T: Appel
Verder weet ik het nog niet..Maar is nu nog te weinig denk ik?

Chatelaine schreef:O: 1 of andere granen K nog iets en optimel yogurth,glas water
L: 1 bruine boterham met halva jam en een rijstenwafel en glas water.
T: Appel
Verder weet ik het nog niet..Maar is nu nog te weinig denk ik?
Zou tussendemiddag sowieso 2 boterhammen nemen. Glas water telt niet mee want daar zit niks in, kan je niet een glas melk ofzo nemen? Tussendoor nog een keer fruit of ontbijtkoek oid?
Qua beweging ga ik strakjes naar m'n sollicitatie fietsen, ongeveer een kwartier heen en een kwartier terug. Ga op de terugweg ook maar eens roosvicee halen, wordt helemaal gestoord van al het water wat ik drink, haha! patsur schreef:@ sokje87: Innocent Smoothy!!! Die witte is zo lekker.! Hmm, morgen ga ik die wel halen..
Ik heb ze in Engeland leren kennen, ik wil hier OOK die grote kartonnen!