Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sven002 schreef:Wij hebben die glazen alleen meegekregen wanneer de kleur veranderd werd. Dus staat er om 00.00 nog 1,5 doos blauw mogen wij die onderverdelen.
Vandaag is de actie afgelopen en stond er nog 5 dozen, daarvan hebben we vanaf 23.00 iedereen glazen meegegeven en het overige wordt waarschijnlijk weer oververdeeld straks.
En het is een extra, klant betaald er niet voor
hestr schreef:OhmijnGod hoe vaak eten jullie wel niet zo'n menu by de Mac(En maar zeuren dat je zo dik bent
..)
Ik heb al 3 roze en 3 groene.. Op Schiphol mogen we ze niet meegeven dus mocht het personeel ze meenemen
Born2BCrazy schreef:ik vind het zo grappig om te zien (ik werk er) hoe zo een probleem mensen maken van het feit dat de glazen op zijn..pff
Vragen ze bij het 1e raam..waarom geen glazen meer blabla..
komen ze bij mij (2e)..heb je echt geen glazen meer?
Nee..
BGGBWM schreef:Gruwelijk lekker! Maar we eten er nooit meer, heb een vrouw die 20 kilo kwijt wil.
Blingh schreef:Born2BCrazy schreef:ik vind het zo grappig om te zien (ik werk er) hoe zo een probleem mensen maken van het feit dat de glazen op zijn..pff
Vragen ze bij het 1e raam..waarom geen glazen meer blabla..
komen ze bij mij (2e)..heb je echt geen glazen meer?
Nee..
Bij onze mac hangt er een papier bij de MCDrive dat het een op=op actie is en dat er geen tegoedbonnen worden weggeven! Zat al helemaal te stressen want dan zouden er wel geen glazen meer zijn, maar gelukkig ze hadden er nog!!