Ik heb net ontdekt dat je dus in principe magere kwark met zoetstof mag eten in de ochtend en ik ben daar accuut op overgeschakeld
Ja brood mis ik wel wat daar ben ik echt gek op maar goed dat is maar twee weken daarna mag je dat wel weer af en toe.
Het enige dat ik echt aan mijn lijf merk is dat het schreeeeeuwt om suiker (na vier dagen al)
Pasta is mijn lievelingseten missen is een groot woorde de lunches en avondeten zijn gewoon echt ook heel lekker dus daar is prima mee te leven. Ik was al geen fan van aardappels (wel van patat hahah) maar dat mis ik niet zo en rijst valt ook wel mee. Ik lust die dingen wel graag maar het komt vaker voor dat ik twee weken geen aardappels of rijst eet, met pasta heb ik meer moeite.
Maar ik begrijp dat je dat in fase 2 wel af en toe mag .. dus de eerste twee weken is gewoon even bikkelen .. morgen dag 5
Op mijn werk kan ik ook niet een gerilde kipfilet eten dus die gril ik de avond van te voren en meng ik in de slade.
Morgen staat er tartaar bij de lunch en kip bij het avond eten, dat draai ik dus om want kip is koud door een salade wel lekker en tartaar niet.