Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poison

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 15:59

Aankomen gaat echt snel ja! sneller als afvallen Haha!
Juist als ik ongesteld ben heb ik minder last van vreetbuien, die week ervoor, dan is het echt erg bij mij.
Als ik jou was zou ik zaterdag gewoon ervan genieten, zovaak ga je niet uit eten toch?
Maar dan wel alleen met het eten en niet ervoor en niet erna Haha!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 11:17

Ik ga er vanavond denk ik maar gewoon lekker van genieten ja, laatste keer dat ik uit eten ben geweest was vorig jaar augustus Haha! dus dat is alweer eventjes geleden. Neem gewoon soep, hoofdgerecht en nagerecht, je kan daar zovaak lopen als je wil, maar ik neem alles maar gewoon 1x, ben toch nog een klein beetje goed bezig.

Vanochtend waren alletwee de kilo's die ik er van de week aangegeten heb, er weer af! Vork Nu ze eraf proberen te houden..

En hoe gaat het lijnen bij jullie??

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 20:43

ik ga morgen beginnen met het south beach dieet ik heb het boek alle recepten de juiste boodschappen gedaan en ik ga er helemaal voor ..

ik heb alleen een probleem met eieren in de ochtend dat vind ik echt goor .. maar ja het moet maar

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 07:13

Heel veel succes, Riant!!

Ik ga vandaag alwéér zondigen Tong uitsteken ..vannacht is m'n veulen geboren dus vandaag beschuit met muisjes en gebak. Nu maakt het me echt eventjes niet uit, ik heb zolang gewacht en gelukkig is alles goed met mams en d'r zoon Haha!

diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 11:01

ik was vandaag 66 kilo,dus 3 eraf in 2,5 week!!

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 14:50

Hoi, ik meld me ook maar aan. Ben 30 jaar, 1.65 en weeg 66,5 kilo. Twee jaar geleden woog ik nog 59 kilo en daar wil ik graag naar terug. Hoop dat ik hier een beetje steun krijg. Ik vind het moeilijk om snoep, koek en chocolade te laten staan. Probeer vanaf vandaag gezond te eten. Iedereen veel succes hier met afvallen. Hoop dat het met mij ook gaat lukken.

Tropico

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:13

Wat goed allemaal meiden OK dan!

Ik ben ook erg tevreden ik blijf heerlijk op gewicht en dat al
bijna een jaar z'n beetje denk ik, ik heb mijn eet-patroon wel gevonden. Haha!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 12:12

Het lukt me echt niet meer
moet echt die knop weer om zetten om weer gewoon m'n punten te gaan tellen, want het gaat weer helemaal mis..
Heb vandaag alweer hartstikke gezondigd, en dan een heel groot schuldgevoel natuurlijk en om dat weg te krijgen wéér gaan eten...
*zucht*

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:09

Gewoon even doorzetten hoor!! Jammer dat je gezondigd hebt maar morgen gewoon weer vol goede moed beginnen. Succes. Mij gebeurd dit namelijk ook wel.

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:19

Ik heb zondag ook weer gezondigd Bloos
maar dat was maar een uurtje en normaal 2 volle dagen, dus al vooruitgang Clown
Mazzel-meid, misschien helpt het om te denken dat als je wel op je eten let, datgene wat je eet veel lekkerder is? Tong uitsteken
Dat vind ik tenminste, als ik me volstop met snoep heb ik helemaal geen zin meer in de maaltijden.

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 08:10

Ik ben vandaag op dag 3 van het dieet..
Op zich vind ik het prima eten behalve in de ochtend ik krijg die eieren echt niet door mijn keel.. na met moeite maar ik wordt er niet echt blij van. Maar goed het is maar 2 weken.. Even doorbijten.

geen koffie is ook even wat minder maar dat overleef ik wel.

Als je zondigd moet je er ook wel van genieten vind ik. Wat mij eerder wel hielp is jezelf 1 keer per week iets "slechts" toe te staan dus een gebakje, of een patatje.. Maar dan moet het wel bij die 1 keer blijven. Voordeel is wel dat je er echt naar uit kan kijken en er ook echt van geniet.

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 10:15

Ik heb vandaag het boek bestel van het South Beach Dieet. Ik ben benieuwd.

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 12:09

Ik denk wel dat SB een goed Dieet is maar ik den kdat de WW methode makkelijker is hoor ..
Dan mag je wel alles eten alleen je moet aan de punten. Ik heb daar voorheen goede resultaten mee gehad maar het duurt wel 2 of 3 weken voor de eerste kilo's eraf gaan en daarnaa gaat het wel vlot maar je moet wel geduld hebben in het begin.

SBD is in het begin zwaarder maar geeft wel eerder resultaat denk ik.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 20:22

Joehoe !! Eindelijk weer een goede dag Vork
Heb me vandaag netjes aan m'n punten gehouden, en inderdaad, dan smaakt wat je eet echt veel beter Ja

Nou proberen vol te houden, op naar de 58.. heb me vanochtend niet gewogen, durfde gewoon niet na al dat zondigen Bloos
Hopelijk zit ik morgenochtend niet boven de 62

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 14:01

ik heb me ook nog niet durven wegen dat ga ik morgen ochtend doen. Ik weet niet of ik na 4 dagen al iets kan merken maar goed dat zien we wel.

Ik heb vandaag mijn ontbijt en lucnch alleen omgedraaid want dan hoefde ik vanochtend niet die smerige eieren te eten Haha!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 14:06

Nou, ik heb idd ook het SBD boek gekocht, ben erg benieuwd!

De WW heb ik al gedaan, in 6 mnd 3kg afgevallen (en dat moeten er minstens 10 zijn) Dus dat was geen succes voor mij. En ja, ik heb me heel goed aan de regels gehouden...

Dus op naar de eieren in de ochtend Haha!

Riant, mis jij niet je brood en rijst en pasta's enzo? Ik ontbijt altijd met yoghurt en all-brann oid. Dat kan ook niet meer geloof ik?

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 20:37

Ik heb net ontdekt dat je dus in principe magere kwark met zoetstof mag eten in de ochtend en ik ben daar accuut op overgeschakeld Haha! Haha!

Ja brood mis ik wel wat daar ben ik echt gek op maar goed dat is maar twee weken daarna mag je dat wel weer af en toe.
Het enige dat ik echt aan mijn lijf merk is dat het schreeeeeuwt om suiker (na vier dagen al)
Pasta is mijn lievelingseten missen is een groot woorde de lunches en avondeten zijn gewoon echt ook heel lekker dus daar is prima mee te leven. Ik was al geen fan van aardappels (wel van patat hahah) maar dat mis ik niet zo en rijst valt ook wel mee. Ik lust die dingen wel graag maar het komt vaker voor dat ik twee weken geen aardappels of rijst eet, met pasta heb ik meer moeite.
Maar ik begrijp dat je dat in fase 2 wel af en toe mag .. dus de eerste twee weken is gewoon even bikkelen .. morgen dag 5

Op mijn werk kan ik ook niet een gerilde kipfilet eten dus die gril ik de avond van te voren en meng ik in de slade.
Morgen staat er tartaar bij de lunch en kip bij het avond eten, dat draai ik dus om want kip is koud door een salade wel lekker en tartaar niet.

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 22:02

Mij lukt het echt niet meer... overdag wel maar 's avonds Boos!
Ben al daaagen achter elkaar aan t zondigen, zucht.
Pas als ik op de weegschaal zie dat ik ben aangekomen(helaas batterij is op) dan kan ik er 5 dagen tegenaan, en dan heb ik weer zoiets van wat maakt het eigenlijk ook uit?? terwijl ik toch echt wel graag wil afvallen.
Zelfs dat schuldgevoel erna is er niet meer Verward dus iedere dag weer heb ik zoeits van boeie...
Grrrr

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 22:21

Beetje karakter meid..
Bij mij zijn de eerste paar kilo's het zwaarst als er een keer 3 kilo af zijnkrijg ik de smaal te pakken en heb ik meer motivatie!

De zomer komt eraan, de bikini tijd en we gaan gewoon voor strak op het strand!!!!! Haha! Haha! Haha!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 23:58

Ik ben nu op dag 8 van SBD en ben inmiddels al 4 kilo kwijt.
Wil ook aardig wat kilootjes kwijt dus dit is een mooi begin Lachen
Na het stoppen met roken eind 2003 bleef er iedere keer wat bij komen en dat werd me nu toch echt te erg...

Moet zeggen dat ik nog geen moment honger heb gehad en er is genoeg te eten wat ik lust.
Enige wat ik wel mis is fruit maar dat mag over 6 dagen weer langzaam toegevoegd worden.
Eieren krijg ik ook nog steeds weg en gelukkig leggen onze kippen goed Haha!

Oh en als je echt een onweerstaanbare trek in zoet en chocolade hebt, probeer dan eens de brownies die op het andere forum staan: http://www.daweny.com/phpBB2/viewtopic.php?t=1345
Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 07:51

Ik benvanochtend eebvn op de weegschaal gaan staan en ik ben 1.3 kilo kwijt in 4 dagen al. Ik had eigenlijk pas na de eerste week resultaat verwacht, maar ik kon het niet laten op de weegschaal te gaan staan Haha! Haha!

Ik had dit niet verwacht maar ben aangenaam verrast, dit geeft wel een extra motivatie om het vol te houden.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 15:46

Ik heb het helemaal gehad Huilen
Komt m'n moeder me net vertellen dat we vanavond pannenkoeken eten, als ik érgens van hou is het wel van pannenkoeken, écht ik vind dat zó onwijs lekker... maar ik mag het verdorie niet eten omdat het gewoon te slecht is Verdrietig
Heel mn dag gaat al poedersuiker en dan krijgen we dit er ook nog eens bij. Kan ik lekker toe gaan kijken hoe de rest van het gezin pannenkoeken zit te eten als ik mn gekookte aardappels aan het wegwerken ben Frusty
Ik heb echt zo'n zin om er helemaal mee te kappen.. ik wordt er zo chaggerijnig van ook..

Maarja, vanochtend woog ik weer wel 60,5 ..dus weer bijna alles eraf van mn 2 dagen zondigen. *zucht* ik wil zo graag naar die 58 kilo, maar ik wil ook zó graag een paar pannenkoeken met stroop en poedersuiker..

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 18:27

Mazzel-meid... als je die pannenkoeken dan met volkorenmeel maakt, zijn ze toch zo slecht nog niet?? En als je een beetje uitkijkt met wat je erop doet...

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 18:31

ja of eet 1 pannekoek en de rest gezond je hoeft er geen 10 te eten Haha!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 20:02

Pfff
Mag ik ook meedoen? Ik ben nu al een tijdje "op mezelf" aan 't lijnen, ben van rondom de 90 kilo naar (vanochtend) 73.5 gegaan. Mijn streefgewicht is 70 kilo bij 1.69m.
Alleen de laatste kilo'tjes gaan zó lastig. Plus dat de laatste tijd mijn omgeving ook niet zo heeft meegewerkt, had élk weekend wel een feest of een etentje, waardoor goed eten lastig was.

Sport elke week zo'n 5 a 6 uur, plus dagelijks 40 minuten fietsen.
Heb vandaag zelfs een ijsje gegeten, zo erg is m'n motivatie weg. Weliswaar een waterijsje... Maar toch. Het vóelt zo fout.

Goed, ik wil dus meedoen Tong uitsteken
Nog 3.5 kilo, dat moet toch te doen zijn...