Het bokt vegetariërs en veganistentopic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Re: Het bokt vegetariërs en veganistentopic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-24 08:27

Wat jammer zeg!
Daar mag je zeker wat van zeggen.

Ik kom het zelf eigenlijk nagenoeg nooit tegen, maar ik eet in restaurants dan wel meestal vegetarisch in plaats van vegan. Dat maakt het een stuk makkelijker.

Als een kok echt duidelijk geen moeite doet dan durf ik ook nog wel een recensie te plaatsen.

Foaly

Re: Het bokt vegetariërs en veganistentopic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 09:26

Ja als je zo afgescheept wordt mag je er zeker wat van zeggen. Ik snap ook nooit zo goed dat restaurants in deze tijd nog zo compleet onvoorbereid zijn op veganisten, het is niet alsof die opeens dit jaar ontstaan zijn ofzo :+

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 09:30

Oh Irene wat karig zeg. En dat terwijl het tegenwoordig helemaal niet ingewikkeld is om recepten en inspiratie op te doen, van een restaurant zou je beter verwachten.

Ik zou er wel iets van zeggen achteraf, eventueel via een mail. Dan zou ik ze niet volledig afmaken, maar constructief wat tips en advies geven in de hoop dat ze er werkelijk iets aan hebben en door de positieve toon er ook mee aan de slag willen.

Als het echt de indruk geeft dat ze geen moeite doen en het niet enkel onwetendheid is, dan vind ik een negatieve google review ook wel op zijn plaats.

Hier ook eigenlijk nooit zulke ervaringen gehad gelukkig en juist vaak mensen getroffen die creatief meedenken als ze het niet standaard op de kaart hebben.