Air up

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 22:50

Heb hem sinds gisteravond binnen, ik ben verkocht. Mango/passievrucht als eerste geprobeerd, inmiddels de fles een keer of 6 gevuld, wel samen met mijn vriend er van gedronken. Daarnaast maar 1 kop koffie op vandaag en twee frisdrank. Snel de andere smaken ook proberen en Spa rood inslaan :D

TurdusMerula

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 23:23

Heeft er iemand een fatsoenlijke manier gevonden om de pods goed op te bergen zodat de geur niet verloren gaat als ze open zijn geweest, maar het er esthetisch beter uitziet dan de folie zakjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 23:44

Ik heb kleine ziplock zakjes van ali.. doorzichtig en past precies 1 pod in. Iemand anders heeft hier laatst opberg bakjes geplaatst waar precies een pod in past.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-22 01:13

Thanks ik ga even terugzoeken

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-22 14:14

Ik bewaar de nog niet lege pods gewoon in het bakje waar ze in komen en dan in het grote zakje waar de pods in komen, deze manier werkt voor mij perfect. Ik wissel toch wel graag af en de smaak gaat niet verloren als je de zakjes weer goed dicht doet.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-22 15:39

Ik heb er ook een besteld :d Met o.a. dank aan dit topic :))
Ben erg benieuwd, ik vind zowel water als water met bv. een citroentje erin echt niks, dus hoop dat dit wel wat is.

Kijk ook wel uit naar het proberen van verschillende smaakjes. Heb nu perzik en kersen erbij zitten in het pakket, maar ben ook benieuwd naar de bosvruchten en citrussmaken.

Zag net trouwens dat er een nieuwe smaak komt, aardbei-citroengras. Klinkt wel fris.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-22 17:10

Ik denk dat je er wel baat bij zult hebben. Ik vind water, met of zonder citroen ook echt helemaal niks maar met de Air Up drink ik toch minimaal twee à drie flessen per dag. Ik wissel wel per fles de pod om omdat ik snel aan de smaak lijk te wennen.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-22 18:02

:)) Het was jouw berichtje eerder in dit topic die me de doorslag gaf. Juist omdat je zo specifiek zei dat je niet van citroen in water hield.

Ik hoop dat het voor mij net zo goed werkt als voor jou.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-22 20:52

Ik hoop het voor je, ik vind het echt ideaal. Hopelijk heb je hem snel binnen.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 13:16

Hij zit helaas al een paar dagen vast bij de douane :=

Duurt het versturen van de pods ook lang? Anders ga ik die ook maar vast bijbestellen. :+ Ik zag eerder in het topic dat er ook mensen willen ruilen hier, zou ik ook leuk vinden :j Maar dan moeten ze eerst arriveren.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 13:18

Bij mij waren de pods er eigenlijk altijd binnen een week!

Ik gebruik mijn fles momenteel extra veel omdat ik ziek op bed lig met griep. In de nacht alleen al een halve fles :')
Het helpt me wel goed om genoeg te drinken nu ik ziek ben, dus dat is ook al heel fijn!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 14:20

Bij mij zijn ze ook meestal binnen een week binnen. Mijn laatste zending is zoek omdat die muts van DHL het pakket waarschijnlijk voor de deur op de grond gegooid heeft en weggereden is. Ze heeft niet aangebeld maar wel zelf een handtekening gezet.
Mijn zending wordt opnieuw verzonden. Ben benieuwd naar de cassis :-)

Beterschap Taartje!

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 12:19

Wat irritant :=

De mijne is binnen! Net de kersenpod uitgepakt en nu ruikt m'n heel woning naar kers. Wat een absurd sterke geur :') Precies Haribo-kersensnoepjes.

Zo even de fles wassen en dan proberen. Ben erg benieuwd.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 12:27

Enjoy! Ik ben benieuwd wat je ervan zult vinden.

Mijn is vooral dol op de combinatie tonic met de koffie pod. Ondanks dat Air Up aangeeft dat je er alleen water in mag gebruiken gaan het prima met tonic en in mijn geval melk. Goed afwassen en hij is weer helemaal prima.

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 00:06

ik ben op zoek naar een ruil, ik weet dat er ook fb groepen voor zijn maar via bokt voelt fijner. hoeft niet alle smaken in 1 keer, 1/2/3 pods ruilen in 1 ruil is meer dan zat.

ik bied:
kers
peer
sinaasappel vanille
watermeloen
framboos citroen
vlierbloesem

ik zoek:
cassis
aardbei
ananas
bosbes
pink grapefruit
ijskoffie
komkommer
sinas

ik hoor het wel :D

Alenthe05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 10:50

Hoi,

Ik heb ananas en cassis voor je.

Doe maar een PB

judithM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 11:48

Ik heb zaterdag een fles besteld. Ben benieuwd

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 12:17

Ik heb hem nu anderhalve week, heb tot nu toe de mango/passievrucht, lime en nu de ananas geprobeerd. Ik vind de ananas een beetje flauw qua smaak, proef er maar ontzettend weinig van. Meer mensen met die ervaring? Ik proef de lime na 5 dagen beter dan mijn net opengemaakte ananas..

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 12:24

Ik vind de ananas juist heel goed qua smaak, in het begin zelfs iets overheersend maar na twee flessen echt erg lekker.

loadihraJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 00:52

iiSunshine schreef:
ik ben op zoek naar een ruil, ik weet dat er ook fb groepen voor zijn maar via bokt voelt fijner. hoeft niet alle smaken in 1 keer, 1/2/3 pods ruilen in 1 ruil is meer dan zat.

ik bied:
kers
peer
sinaasappel vanille
watermeloen
framboos citroen
vlierbloesem

ik zoek:
cassis
aardbei
ananas
bosbes
pink grapefruit
ijskoffie
komkommer
sinas

ik hoor het wel :D

Sta je er ook voor open evt. Om los te verkopen? Ben benieuwd naar deze smaken maar meteen van alles 3 is ook zo veel

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 17:03

Ik heb de mijne inmiddels geprobeerd. Geen succes tot nu toe.

De kersensmaak is erg muf, beetje chemische smaak ook. Ik hoopte dat de perzik beter zou zijn, maar die is ook al zo chemisch. Is dat bij alle pods zo? Ik heb wel smaak, maar er zit iets heel chemisch doorheen dat er veel sterker doorkomt dan de smaak zelf.

Edit: ik probeer net de fles zonder pod en dat is ook chemisch. := Geur-achterblijfsel van de pod (kan dat?) of toch nog een keer flink uitwassen. Ik heb hem al uitgebreid schoongemaakt en gewassen maar misschien nog een keer doen..

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 22:44

Zou de fles toch nog eens goed wassen dan. Al blijft er van de pod vaak wel geur achter op de fles zelf. Zelfs na het wassen met water en zeep rook ik de Kola smaak nog op de fles. Het kwam gelukkig niet meer door de nieuwe andere smaak pod heen. Geloof dat de fles daarna weer bleef ruiken naar de Sinaasappel vanille, dus als jouw pods chemisch ruiken (of in ieder geval naar jouw beleving, want iedereen ruikt het vast anders), dan kan het goed zijn dat diezelfde geur achterblijft op je fles.

judithM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-22 18:14

Ik heb m ook binnen....vind het best tegenvallen....ik had veel meer smaakbeleving verwacht.

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-22 20:24

dat is jammer judithM. welke smaken heb je? ik vind namelijk sommige smaken heel licht, en sommige zijn juist weer beter

judithM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-22 20:40

Ik ben met cassis begonnen, die vond ik echt heel licht van smaak. Toch maar een kola opengemaakt, deze gaat wel maar ik had veel meer smaak verwacht. Ik heb nog peach en sinaasappel geloof ik.