[FOTO] Show jouw maaltijd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:49

Grapjasjes12

Re: [FOTO] Show jouw maaltijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 12:58

Mijn lunch:
Zoete aardappel, drie paprika's, victoriabaarsfilet.

Afbeelding

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 13:00

Simpele lunch: Afbeelding

Eiernoodles met een trostomaatje, avocado, handje ijsbergsla, gerookte kipfilet en een beetje peper. :)

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 13:05

Mijn moeder komt net terug van de (Alkmaarse) kaasmarkt en heeft wat beemsterkaas mee <3 dat wordt een heel simpel maar heeeel lekker broodje kaas hihi

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 13:15

Mijn lunch met geroosterde wortel en courgette uit de oven met olijfolie, rozemarijn, tijm, sesamzaadjes, peper en zout.
Gezonde brownies (op basis van zoete aardappel, dadels, gemalen amandelen, rauwe cacao, suuuuper lekker). Kiwi-banaan smoothie en een kop thee. :D

Afbeelding

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 13:21

Vanavond aardappels, sla en een eitje (ipv vlees). Morgen gourmetten (met op verzoek extra groentes) en zondag pasta met roomsaus, broccoli en hamreepjes (eet bij familie van vriend, dus toch maar beetje vlees). Zal kijken of ik foto's kan maken.

Ik snap nooit wat mensen zien in asperges. De tuin staat er hier vol mee, maar ik vind die dingen echt niet te eten. Helaas zijn ze over een paar weken wel goed denk ik :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 13:22

Suliko schreef:
Mijn lunch met geroosterde wortel en courgette uit de oven met olijfolie, rozemarijn, tijm, sesamzaadjes, peper en zout.
Gezonde brownies (op basis van zoete aardappel, dadels, gemalen amandelen, rauwe cacao, suuuuper lekker). Kiwi-banaan smoothie en een kop thee. :D

[ [url=m/1fbSka.png]Afbeelding[/url] ]

:~ :~ :~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 13:47

Suliko, wanneer open je een lunchroom :D ?

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 13:50

Ik heb vanmorgen en... euhm.. pizzabroodje gehad van de Lidl met.. 2 mini twixjes van de Lidl, handje 'dry roasted' pinda's, paar stukjes spaanse worst.... Van de Lidl.. en... een handje spaanse chips, van de Lidl. Kortom, ik ben ongesteld!

Verder nog niks weer gehad, maar vanavond verwacht ik een fatsoenlijke maaltijd te maken :D

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 13:51

WildChild schreef:
Stoofvleeees <3 <3

En ziet er lekker uit iedereen, ook jouw pasta met ossenhaas EdKing :). Wel luxe producten!

Wij aten vandaag een pita met pulled pork en coleslaw, ik vond het verrassend lekker:

[ [url=m/G6Hkfc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: Oh Leffroi, dat was vroeger ook altijd mijn lievelingseten! Ik ben daarna wat minder Hollands gaan eten maar dit moet ik nog eens maken.

Heb je die Pulled Pork zelf gemaakt of kon je die ergens kopen?

Ik zag een recept op Tasty, maar duurt volgens mij erg lang om te maken :') Ben wel benieuwd hoe jij het hebt gedaan :D

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 13:54

Pulled pork! Dat wil ik ook een keer maken. Dus inderdaad, als je een recept hebt :D

Die van Jamie Oliver wil ik trouwens wel een keer maken. Laatst de pulled-pork wrap van Mc. Donalds geprobeerd :r

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 13:54

NikkiDeKerf schreef:
Suliko, wanneer open je een lunchroom :D ?

Dat is mijn toekomstplan B, voor als A in de soep loopt. :') Al weet ik ook nog niet waar plan A nou precies uit bestaat....

Maar, lunches. <3

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:03

:))

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:10

Ik was al ff aan het rond neuzen, kan idd ook in de oven. Maar dan moet het zo 6 uur in de oven :') Ik ben bang dat mijn oude combimagnetron dan in de fik vliegt :+

Wel een leuk alternatief gevonden, pulled chicken :D
http://uitpaulineskeuken.nl/2014/08/bro ... icken.html

Misschien maak ik die vanavond wel.

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:10

Mijn lunch:
2 gekookte eitjes met een klein beetje mayo light en wat zout!
Als er nog avocado was had ik het er nog opgedaan!

Afbeelding

En een foto voordat ik eraan begon haha

marygoround

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:12

Afbeelding
Lunch! Op het enkele broodje alleen verse (smeer)kaas met babyspinazie en tomaat. Op de dubbele zit er ook nog een plakje gerookte ham op. En wat zout en peper natuurlijk, jummie.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:14

Wat een lekkere en gezonde lunches komen er voorbij. Woont er niet iemand toevallig in de buurt? Haha

Ik heb net een panini brie met bacon, pijnboompitten met extra honing en een verse jus besteld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:17

Heul gezond :+

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:54

Veel te late lunch, en toen was ook nog eens de rucola op, verdriet! Pesto-hummus met zongedroogde tomaatjes en wat druiven :)

Afbeelding

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:56

Afternoon snack: cracker met kalfsleverworst en een appel met 2tl bio pindakaas als dip.

Afbeelding

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:00

Pindakaas dip, nooit van gehoord.. Maar apart! :P

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:00

Ik mag sinds lange tijd weer eens koken, het wordt speltspaghetti met garnalen, courgette, lente ui, paprika, champignon en tomaatjes met groene pesto denk ik.
Hoop dat het gaat smaken, iemand suggesties voor kruiden die ik kan gebruiken :') :')

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:18

LoesvL schreef:
Ik mag sinds lange tijd weer eens koken, het wordt speltspaghetti met garnalen, courgette, lente ui, paprika, champignon en tomaatjes met groene pesto denk ik.
Hoop dat het gaat smaken, iemand suggesties voor kruiden die ik kan gebruiken :') :')

Ik vind bij garnalen een klein beetje chikivlokken altijd heel lekker. De pesto is in dit geval eigenlijk je 'kruid' (nl basilicum). Dus in principe zou wat peper en zout genoeg moeten zijn maar je kan er evt nog wat verse basilicum bij op doen

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:31

Oke dankjewel eefske, ik weet ook niet of tomaatjes erbij passen en ik vind courgette niet lekker, maar moet me niet aanstellen het recept klonk wel leuk (de tomaatjes heb ik nog dus daarom wil ik die even roosteren en erbij doen)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:31

Riraito schreef:
Ik snap nooit wat mensen zien in asperges. De tuin staat er hier vol mee, maar ik vind die dingen echt niet te eten. Helaas zijn ze over een paar weken wel goed denk ik :')

Ik wil ze wel komen ophalen hoor! :D