Ik doe het op vroege werkdagen altijd in een appelmoespot en die zit dan ook echt van boven tot onder vol met kwark, muesli, rood fruit en noten..
Ik heb zelf nog wel moeite met het eten van voldoende eiwitten dus als ik mijn dagmenu heb gemaakt en ik red het nog niet verhoog ik de hoeveelheid kwark van de ochtend vaak tot 300gram.
Omelet is ook lekker koud! Gewoon de avond ervoor thuis klaar maken. Ik gebruik vaak een omelet als vervanging van een wrap en dan bijvoorbeeld een wrap kip cajun maken, die vind ik zo lekker
Yummie!!
Wat slim dat je dat in een appelmoespot doet! Zulke handigheidjes ben ik wel naar op zoek. Op werk is er wel een kleine koelkast, maar geen ruimte om daadwerkelijk iets klaar te maken. Opwarmen kan dan wel weer in de magnetron.
Eerst keken mijn collega's me raar aan, maar nu zijn ze telkens benieuwd welke verrassing ik nu weer uit m'n bakjes tover, haha!
. Maar lees nog even mee voor tips 
. Maar ben wel erg nieuwsgierig naar ervaringen!

. En naar eigen idee, heb ik een handje vol noten door het beslag gedaan.
. Banaantje tussendoor en voor lunch heb ik yoghurt met vers fruit. Weet alleen niet of dat genoeg gaan zijn, dus wellicht mik ik er nog iets uit de kantine bij, gebakken eitje ofzo