Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
takkie_muis schreef:Nee ik heb geen vrienden geen hond geen pony en moeder heeft geen zin , en hier lopen is gewoon saai.
Klopt dan moet je beginnen iets wat gewoon niet wil , had ik maar pony
phormicola schreef:takkie_muis schreef:Nee ik heb geen vrienden geen hond geen pony en moeder heeft geen zin , en hier lopen is gewoon saai.
Klopt dan moet je beginnen iets wat gewoon niet wil , had ik maar pony
Ik vind dit een beetje een slachtoffersmentaliteitHeel veel mensen hebben geen pony/paard, waaronder ik. Ook wij kunnen meer bewegen. Soms is het niet leuk, soms heb je geen zin, maar hoe meer resultaat je boekt, hoe leuker het wordt!
Many schreef:Goede tips zijn er al gegeven! Takkie, even van dorpsgenoot naar dorpsgenootwat dacht je van wandelen in het park? Is op een dag als vandaag heerlijk, met de herfstkleuren. Heb je een camera? Dan kun je ondertussen ook nog mooie foto's maken! Of je fietst naar het Haulsterbos of het Nannewiid, daar is het ook mooi. Heb je ook nog een lekker fietstochtje erbij. Muziekje op en gaan! Misschien denk je de eerste keer wel 'waar ben ik mee bezig?', maar als je structureel 3x per week of misschien zelfs elke dag lekker buiten beweegt, zul je merken dat je er vanzelf veel meer plezier in krijgt.
takkie_muis schreef:Park is nog gesloten toch? , is 5 minuten vanaf hier
Haulsterbos en Nannewiid zijn mooi idd! , fiets er vaak even voor om vanuit Heerenveen..
Zowieso als ik straks verhuisd ben wil ik actiever worden , met vrijwilligerswerk etc ik ga in Joure niks meer zoeken aangezien ik binnen een maand wel in Heerenveen wonen moet.
Enige beweging is 1 keer per week naar het werk 12,5 km heen en 12,5 km terug ...
Horse_xx schreef:phormicola schreef:Ik heb net voor het eerst in m'n leven een muts gekocht![]()
![]()
Is het niet wat weinig voor je beweging vandaag, Gast7391?
Heerlijk!
Dat dacht ik ook Gast7391, misschien nog een speltboterham erbij (of twee) Misschien nog een extra tussendoortje.