Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stuk makkelijker dan Blarhiminn hahaha
Purkii schreef:Mooie bruidstaart Diva en die k#ttaart en idd dat commentaar eropstelletje vieze vrouwen hier
!!
Patricia ook mooie taarten, ik vind je bloemetjes zo leuk, welke vormen gebruik je daarvoor, ik heb nog niet veel vormpjes..maar sinds m"n verjaardag wél een kadobon voor de taartenwinkel.
En wat een knutselwerk is die voet van jou zeg....
Heb laatst wat foto's gemaakt tijdens het bloemetjes maken, voor wie er wat aan heeft: *vrij simpel, maar zo leuk!*

Alleen ik ga binnenkort voor een andere kijken, onze is erg slecht gekit en nu door vocht is hij omhoog gekomen bij de naad... Mooie gelegenheid voor een nieuwe *en gelijk een vaatwasser
*
Wat is ie leuk!!!
Donderdag samen met vriendin en haar 4-jarige dochter kerstcupcakes maken voor de kerstviering op school! Heb leuke uitstekertjes (oa kerstboompje) dus die kunnen we dan mooi proberen 
Die is goed in de smaak gevallen, had er ook nog wat cranberries ingedaan, geven net een frisje zo met al het zoets, heb geen klachten gehad
Ik snoep er ook nooit van, zeggen mensen altijd oohhhh als ik die hobby had zou ik tonnetje rond zijn 
*mits de foto goed is, maar daar ga ik wel vanuit*

DIVA2 schreef:Hierbij het recept van de creamcheese.
http://cakejevaneigendeeg.blogspot.nl/2 ... sting.html
Staan nog wel meer lekkere dingen op deze site .
Thanks
Ik doe het zelf altijd op een bord, en als het gesmolten is zet ik de pan en bord op tafel zodat de cacaoboter lang verwarmd blijft, anders dikt het heel erg in en kun je er niet zoveel meer mee.
ik zie nu al weer dat ik veeeeeeel meer geduld moet kweken
...ik ben van het huphup ff snel type...en dat moet ik echt af leren dus.
probeer dus ook zoveel mogelijk mn taarten snel de deur uit te hebben en tijdens het decoreren (vr)eet ik alle restjes op
...heb net een stukje iglo naar binnen gewerkt en ga zo snel wat doen anders neem ik nóg een stuk
die moet ik ook maar snel eens halen.