Deze staat hier n op het programma; http://www.24kitchen.nl/recepten/varken ... pistensaus
Ben benieuwd!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Britt schreef:Hier ook 24 kitchenen idd op de website, daar kun je ook het filmpje terugkijken over het gerecht, heel handig.
Die beenham ziet er echt lekker uit zegheb je daar een recept van, voor me?
Hier ook weinig tijd om tr koken. Ben nu 3 dagen in de week pas om 7 uur thuis, dus dan kookt vriendlief, of ik zorg dat ik op dinsdag iets lekkers maak waar we dan nog een (paar) dag(en) van kunnen eten. Op woensdag hebben we allebei weinig tijd, dus denk dat ik dan ga proberen om eten mee te nemen naar het werk en het daar op te warmen in de pauze.
Voor deze week staat er erwtensoep en broccolisoep op de planning. De eerste wil ik al een tijd maken, de tweede heb ik de ingredienten al voor, dus even kijken wat en hoe.

Hinata schreef:Ik meld me! Hier ook een kookfan! Vind het heerlijk om lekker in de keuken bezig te zijn. Spaar ook kookboeken en vind het heerlijk om kookprogramma's te kijken. Vindt het ook altijd leuk om nieuwe dingen te proberen. Weet niet of ik veel reageer, maar ik lees in ieder geval mee met alle fijne recepten!
Heerlijke verzameling! Ik ik pak ook altijd die recepten kaartjes bij de AH of de Emte bijvoorbeeld.. Daar heb ik een hele map vol van
Er is namelijk niemand van de groep die koken leuk vind, voor hun is het echt een avondje "uit eten". En ik kan me de hele dag lekker uitleven
Dat moet ik ook nog maar eens eten deze week! 

) Gado Gado
Nasi met spercieboontjes, chinese kool, lente ui, rode ui, gehaktballetjes met satésaus en een gekookt ei.. Jum!