Tinky irri dat onkruid he.. Hier worden we gek.. of zeg maar gestoord van de paardenbloemen

net nog een flinke slakkenvangst gedaan.. Ze komen onder de schutting bij de buren vandaan. Denk dat ze overdag in de heg erachter verstopt zitten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aikon schreef:Zoek de dader(s), is nou helemaal. De buurman zelf misschien? Eerst de schapen sturen voor afleiding en dan 's nachts zelf toe slaan![]()
Mijn concurrentie is sterk, grijs tuinmonster en een kudde naaktslakken die bij de buren wonen. Zegt een buurman "ik heb geen last van slakken hoor, gek dat jij er zoveel hebt." "die slakken komen allemaal bij mij dineren"Ze zitten zelfs in mijn appelbomen, toch 2m. hoog.
Antheman schreef:Zojuist de kruidenkneusjes bij t tuincentrum gered.![]()
Alles is uiteraard afgeprijsd, dus thym, lavendel, rozemarijn en nog wat vaste planten voor de helft meegenomen.
Jellie schreef:Maar is er ook iemand in t topic die aardappels in een aardappelzak kweekt?
Ben benieuwd hoe je t aanpakt met t poten, wat voor aarden, wanneer poten, wanneer oogsten, nog speciaal ras wat voorkeur heeft e.d..
Dus als iemand info heeft, heel graag
Antheman schreef:Het kan ook in een autoband. Dat wilde ik proberen. Maar moet dit niet in het voorjaar?
aikon schreef:@Jellie. De bloemsteeltjes van de paardenbloem niet eten. Dat sap is niet gezond om in te nemen, kan wel op wratten om die te verdrijven.
Er is zoveel meer wat je kan eten, zevenblad bv. Gewoon klaarmaken als spinazie. Ik heb een boek "koken met onkruiden" Staan lekkere recepten in.