Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Had ook nog even snel een heerlijke sla gemaakt. Lekker knapperige rucola met een paar tomaatjes, pompoenpitten, zonnebloempitten, sesamzaadjes, beetje gembersiroop, olijfolie en balsamico mjamm! 

en dan ga ik em echt niet meer schoonmaken, was zo'n 20 euro ding ) en vrienlief wil graag gebakken aardappels eten. Gezien de hoeveelheid aardappels die ik nog heb liggen ga ik dus zelf maar frieten maken
Goed om te horen!! Nou ik ga weg, lekker in de file staan vrees ik. Ben benieuwd wat ik voorgeschoteld krijg vanavond!

Heb nog wel van die potjes leverpastei staan van unox, zal ook wel veel troep in zitten?
Staat ook al maanden in de kast..
Het gaat nu eindelijk weer wat beter. Omega 3 maak ik me niet zo druk om, chiazaad zit daar bomvol mee en dat eet ik elke dag minimaal een eetlepel!

). Zijn ze vast blij mee!
Eet smakelijk! 

Ach, als t maar lekker is 
Alhoewel banaan niet erg lang houdbaar is, wordt normaal al snel bruin, weet niet of dat in een smoothie ook zo is. Was ie wel lekker?

zouden die, net als noten, de suikerpiek neutraliseren na het fruit? Of kan ik het beste wat noten pakken als ik een smoothie van voornamelijk fruit heb gemaakt?