Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MightyJoe schreef:Het is een speculaas cake geworden! moet nog 30 minuten
Phylos, lekker! laatst heb ik chocolade pepernoten gemaakt. welk recept gebruik je?
Yasmine schreef:Oooh, die whoopie pies had ik vorig jaar in Amerika geprobeerd en ik vond ze walgelijk![]()
Ik mis mijn bakspulletjesZit nu voor 5 maanden in het buitenland en ik vind het de moeite niet om alles in te kopen zodat ik kan bakken. Heb wel één keer banana bread gemaakt hier, maar mijn oven is verschrikkelijk.
Laurabram schreef:Weet je wat ik nou flauw vindt?
Dat het me gewoon niet lukt om de cupcake recepten van Rudolph van Veen tevoorschijn te toveren die bij de nieuwe smaakjes thee van Pickwick horen.
Op de site van Pickwick heb je een verwijzing naar Faceboek (wat ik dus niet heb) .
Dit vind ik niet leuk. Ik ben zo benieuwd naar de bijpassend cupcakes.
Yasmine schreef:Ja, je hebt hier in de doorsnee supermarkt wel véél meer bakspulletjesIcing, mix, decoratie enz. Denk dat ik wel wat ga inslaan net voor ik terug kom
Phylos schreef:Saskiaa_ schreef:Ik heb pepernoten gebakken, stiekem vind ik dat een van de weinige dingen die gekocht lekkerder zijn dan zelf gemaakt.
Hier precies dezelfde mening
BelgenGek schreef:heb 2 appelcakes in de oven staan met koek&speculaaskruiden erdoor
het Ruikt hier zooooo lekker nu
Straks nog 2 dezelfde bakken en dan ga ik mn vriendin er morgen mee blij maken
die heeft geen oven en wilde graag wat cakes vd feestdagen.