PriscaZ schreef:Rinske wat balen zeg! Nu het biscuit nog. Aan je taart te zien ligt dit niet aan je springvorm hoor. De rand kijkt keurig. Ziet eruit als te kort in de over op te hoge temp. Ik zou de oven 1 stapje lager zetten en dan langer in tijd. Als de tijd om is kan je met een satéprikker even prikken in het midden van je taart. Als er dan nog plakkerig spul aan zit, weer terug in de over en langer bakken. Is je satéprikker helemaal droog gebleven, dan is je taart gaar. Succes!
Rinske is volgens mij een ervaren bakster, dus dat weet ze
Ik vraag me ook af hoe het komt. Waar ik aan denk zijn verkeerde verhoudingen. Heb je het al geprobeerd met alles precies afwegen op een digitale weegschaal? En de oven eerst laag, en dan hoog? Zo doe ik het de laatste tijd. Eerst 10 minuten op 150 graden, daarna 20 minuten op 160 graden. Dus ik denk dat je de oven ook te laag hebt, op de verpakking staat toch 160 graden? Of vergis ik me? In ieder geval kun je de vogels nog heel gelukkig maken met je mislukte taart 
PriscaZ schreef:Escaroth: wel goed dat die auto stopte. Zou er ook van geschrokken zijn. Vorige week is het hondje van een vriendin doodgereden en die mensen zijn wel gewoon doorgereden

Als deze auto gewoon was doorgereden zou ik hem in eerste plaats een enorme l*l vinden, en was ik zelf gestopt.
Ben alleen bang dat ik daarna niet meer in staat was geweest te werken, dat doet me teveel. Hoe kunnen mensen nou doorrijden nadat ze een hond of kat doodgereden hebben? Echt, die mensen zullen geen vrienden van mij zijn...