Ik vind ze erg leuk geboetseerd! Maar wat een pluis zeg, jezus.. ik zou het persoonlijk ranzig vinden omdat op een eetbare taart te zetten laat staan op te eten, ik bedoel het niet gemeen.. maar dit ziet er wel echt 'vies' uit..
Ja ik weet het, ik ga deze ook niet op de taart zetten hoor Ben vandaag alweer bezig geweest, en er zit nog geen pluis op
Alleen even een dringend vraagje, Ik heb gister ook een stuk fondant (250 gram) met een flinke theelepel tylose gekneed en dat wilde ik vandaag gaan gebruiken om een strik te maken, maar het scheurt aan alle kanten! ;o Ik heb al ergens gelezen om er crisco door te doen, maar dat heb ik niet.. Iemand een oplossing?
Luckymoon
Geplaatst: 26-07-10 19:01
Ik ben op zoek naar ervaringsdeskundigen
Volgende week mag ik een bruidstaart leveren voor 70 personen...nu zit ik persoonlijk ff in een wat mindere tijd (vooral lichamelijk en daardoor ook wat mentaal) en ik was eigenlijk van plan om de kapsels niet zelf te bakken maar om deze te bestellen bij Roosbanket. Dit scheelt mij ontzettend veel tijd en vooral stress (dan hoef ik ze "alleen" nog maar te vullen, bekleden, decoreren en stapelen )
Heeft iemand de kapsels van Roosbanket wel eens gekocht/ geproefd/gebruikt?
Ik wilde me ook altijd nog eens gaan verdiepen in gelatine bloemen en vlinders...eerst eens kijken of ik mijn interesse in de taarten terug kan vinden :S
Chernique
Geplaatst: 26-07-10 22:08
wauw wat een mooie bloem!
Ik denk idd ook dat ik teveel tylose gebruikt heb.. heb m'n 250 gram maar weggegooid, was geen beginnen meer aan
Luckymoon: Sorry.. geen ervaring mee
Mayo
Geplaatst: 26-07-10 22:58
Ashleey_ schreef:
Dit waren de cupcakes voor bruiloft van vriendin morgen
Superleuk
Alleen wel jammer dat de bekleding te klein is voor je formaat cupcakes
Lindas2
Geplaatst: 26-07-10 23:12
Wat een super gave gelatine bloem!! Hoe heb je dat gemaakt?
Alleen wel jammer dat de bekleding te klein is voor je formaat cupcakes
Is bewust voor gekozen dankjewel!
8nnemiek
Geplaatst: 27-07-10 10:41
Wow die gelatine bloem is gaaf zeg Worden daar niet ook die diamantjes enzo van gemaakt, van gelatine? Gaaf spul is dat!
Heey allemaal ^^ Ik heb helemaal in t begin, zo'n 9 topics geleden, ook ooit meegedaan met taarten bakken, maar daarna geen tijd meer gehad.. maar volgende week heb ik 3 weken vakantie, en ik ga weer eens wat bakken
Ik wil een regenboog-hippie-taart maken Dit idee: Maar wie weet hoe ik dat t beste kan doen? Moet elke laag apart in een bakblik en apart in de oven? Zal wel effe duren, maar dat geeft wel t mooiste resultaat, toch?