Ik zou graag tips willen of een how- to kan ook zelf gaan zoeken maar ik dacht eerst aan dit topic.
Ik wil zoiets gaan maken:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ethelate schreef:Monique erg chique taart!
Is de topper ook in stijl?
Anders doet het afbreuk aan je taart!
Ben erg benieuwd hoe de rhino taart wordt!
Die Mario figuurtjes zien er ook erg leuk uit.
Die sterretjes zijn ook leuk
Heb 2 keer een pig in de mud gemaakt waar veel vrienden van gegeten hebben die nu telkens vragen of ik weer wat gebakken heb. Vorige keer had ik geen tijd om te bakken en snel wat negerzoenen versierd. Eentje staat er nog steeds op de kast als versiersel
En zondag ga ik voor mijn oma een verrassingmenu koken (als kerstcadeautje, ze wil niet meer uit eten, dat is te druk) en bedacht dat ik cc wilde gaan bakken (mijn moeder blijkt zo'n houder te hebben om tapas hapjes te maken) alleen gezien haar gebit moet het zacht zijn.. Denk dat ik maar voor tiramisu ga
odenxia schreef:Mogge..
Heb gister avond mijn eerste taartje gemaakt..
Vind het wel moeilijk om hem strak te bekleden met marsepein. Als ik het marsepein optil een beetje uitrek en glad strijk krijg ik allemaal kleine scheurtjes.. Iemand tips?
Foto`s heb ik op mijn telefoon staan.. Zal ze het weekend even showen..
Mayo schreef:odenxia schreef:Mogge..
Heb gister avond mijn eerste taartje gemaakt..
Vind het wel moeilijk om hem strak te bekleden met marsepein. Als ik het marsepein optil een beetje uitrek en glad strijk krijg ik allemaal kleine scheurtjes.. Iemand tips?
Foto`s heb ik op mijn telefoon staan.. Zal ze het weekend even showen..
Hoe rek je het uit? Met je vingertoppen erin of hoe?
Mayo schreef:Monique1985 schreef:Diana heb niet echt een how to, maar de onderste taart moet je stutten met kitkat, twix of wat dan ook. En dan leg je er een karton tussen die kleiner is dan de boven taart en stapelen maar!
Als je nou 3 lagen heb, stut je dan ook de tweede laag etc?
odenxia schreef:Als het er eenmaal tegenaan zit komen er hele kleine scheurtjes in..! Niet met het rekken of gladstrijken.. Dus als het er even op zit!