Succes vandaag Kim!
Ik ga met opa een dagje op stap! Naar het dolfinarium!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
K_im schreef:Die van mij kosten bij Nelson €59,95. Erg prijzig en als het aan mij lag waren ze er ook niet gekomen. Heb altijd al gezegt dat ik het belachelijk vind dat mensen zoveel geld uitgeven aan een stel slippers, maar echtwaar, ze zitten heerlijk. Loop er nu al de hele avond mee rond.
In het begin zitten ze een beetje vreemd. Het is vooral erg wennen, en je moet zorgen dat je echt de goede maat hebt! Zeer belangrijk. Er zit namelijk een heel voetbed etc. in, wat zich tijdens het inlopen verder naar je voet gaat vormen.
_Patriciaa schreef:K_im schreef:Die van mij kosten bij Nelson €59,95. Erg prijzig en als het aan mij lag waren ze er ook niet gekomen. Heb altijd al gezegt dat ik het belachelijk vind dat mensen zoveel geld uitgeven aan een stel slippers, maar echtwaar, ze zitten heerlijk. Loop er nu al de hele avond mee rond.
In het begin zitten ze een beetje vreemd. Het is vooral erg wennen, en je moet zorgen dat je echt de goede maat hebt! Zeer belangrijk. Er zit namelijk een heel voetbed etc. in, wat zich tijdens het inlopen verder naar je voet gaat vormen.
Dan heb je ze bij een goede winkel gekocht![]()
En je voet moet natuurlijk ook wennen aan het voetbed, je voet moet nml opeens naar dat voetbed gaan staan, en dat kan soms wel spierpijn opleveren ;P
benangelique schreef:aeris; je dag is prima maar probeer wat te varieeren in je fruit. watermeloen is heel mager, maar daardoor al snel TE mager...