Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

dus veel kan ik niet maken of doe het met een vervanger.
Njen schreef:Kaneel kauwgom als ik me niet vergis, was zo'n rood/zilveren verpakking van ik dacht stimorol?
*
Conquesta schreef:Ik mis die ene popcorn met karamel eromheenvroeger lagen die gewoon in elke supermarkt maar tegenwoordig kan ik ze helaas niet meer vinden, zelfs niet in de makro
Sterre schreef:anneliesdj schreef:Wat is spekkoek?
Dat is zóóóó lekker!!
Dat is een koek die uit meerdere laagjes (mistens 12, bruin/wit) bestaat en met idonesische kruiden gemaakt wordt.
Zo´n 1 , hooguit 2 x per jaar bak ik er zelf eentje, want het is de lievelingstaart van mijn man.
Er gaan iets van 16 eieren in en 2 pakjes boteren je bent minstens 4 uur bezig met bakken! (Je moet bijv. de boter dik vloeibaar kloppen, de eieren en de suiker wit schuimig slaan, dan moet je ieder laagje 1 voor 1 telkens 4 min. bakken enz. enz.)
*Miemserik, wat zijn luiersnoepjes?
Nooit van gehoord, klinkt nogal arbeidsintensief
. Sonja_vR schreef:goede lekkere!! vleesvervangers,
ik gebruik nu zelden tot nooit vleesvervangers want ik vind het gros ronduit smerig,
maar ik vind tofu en seitan ook te smerig voor woorden over het algemeen
en de huidige opties, nootjes, seitan en peulvruchten worden ook wel eens saai,
dus nieuwe dingen zouden meer dan welkom zijn ,
was de afgelopen week in de eiffel, in duitsland, daar hebben ze veel meer, lekkere vleesvervangers
oOoKellyoOo schreef:Azijn chips, een meid wat vroeger bij mij op school zat kwam uit Engeland, en vandaar nam zij het mee. weet niet de naam maar ze zei dat de vertaling azijnchips was. Gewoon heerlijke chips met een azijn smaak

Judith_ schreef:Sonja_vR schreef:goede lekkere!! vleesvervangers,
ik gebruik nu zelden tot nooit vleesvervangers want ik vind het gros ronduit smerig,
maar ik vind tofu en seitan ook te smerig voor woorden over het algemeen
en de huidige opties, nootjes, seitan en peulvruchten worden ook wel eens saai,
dus nieuwe dingen zouden meer dan welkom zijn ,
was de afgelopen week in de eiffel, in duitsland, daar hebben ze veel meer, lekkere vleesvervangers
Bij de AH verkopen ze deels eetbare groenteburgers. Tofu en qourne vind ik redelijk te eten.
Seitan vind ik niet te eten over de rest van de vleesvervangers nog maar te zwijgen.