Zal ik mezelf ook nog maar een keer uitleggen dan?
Ik ben Denice, 20 jaar nu..
Mijn gewicht houdt me al jaren bezig en ik blijf er maar mee zitten..
De dokter heeft vastgesteld dat ik een eetprobleem heb met een naam , niet in de ergste vorm maar wel redelijk serieus.. (geen zin om nu hierover uit te doeken, maar via pm kan ik dat wel, mocht je iets willen weten.)
Ik probeer hier goed mee om te gaan en als ik een gezond eetpatroon aanhoudt dan is er niets aan de hand, maar omdat ik dit niet echt goed kan heb ik er nu dus wel weer problemen mee..
Ik weeg nu 74 kilo, vorig jaar rond deze tijd was dat 8 kilo minder. Ik schommel enorm. Ik sport erg veel, ook een tik die ik heb opgebouwd..
Ik wil graag naar de 64 kilo gaan. Dit is voor mij een prima gewicht. Ik val makkelijk af, maar kom nog makkelijker aan.
Ik hoop dat ik op jullie steun kan rekenen, ik zal proberen ook jullie zo veel mogelijk te steunen!
Verde heb ik een pony, net gekocht eigenlijk. Deze pony heb ik samen met een vriendin gekocht. Het bevalt me super om samen de lol en zorgen te delen..! Voor mijn pony had ik een paard dat een rugblessure had en wegens tekortkomingen op financieel gebies ivm fysio etc aan een dierenarts verkocht heb. Daarvoor had ik weer een leuke connemara pony en ik begon met een leuk welshje.
http://denice9.hyves.nl/album/15937916/ ... 22/0/caCZ/
Ik heb mijn startkaart aangevraagd en we gaan ervoor!
Vandaag nog van t paard gevallen op de weg, ze blijkt toch nog wel apart te zijn op de weg. Ik ben helemaal opgezwollen nu
arm open en mijn rug doet pijn!
Ik doe de pabo, zit in mijn laatste jaar nu en ga over een paar weken samenwonen.
Zo, alle ins en outs zijn nu bekend, ik heb trek nu, maar zit slim aan de groene thee!! 
Doen we trouwens nogsteeds Woensdag Weegdag?