Charlenexx schreef:Ik weet niet maar als ik 2000 cal per dag eet, kom ik gewoon iedere dag aan. En als je weleens kijkt naar programma's als "make me beautiful" en "extreme make over" word iedereen ook altijd op een dieet van 1200 cal gezet. Dat is écht niet slecht voor je. Ik eet dagelijks niet meer dan 1000 calorieen (ok soms 1200) en ik kan ook prima leven. Je lichaam past zich aan en als ik een keer naar de Mc ga of uiteten ben ik niet de volgende dag een kilo zwaarder omdat mijn lichaam denkt "opslaan opslaan opslaan" dus dat gaat ook niet op.
als je wilt afvallen en slank wilt blijven moet je héél je levenswijze aanpassen voor altijd en niet alleen wanneer je lijnt dat je daarna weer terug kan naar die 2000, helaas dat wérkt gewoon niet.
Lees nog een keer, ik zeg dat je juist op die 1700/1800 moet blijven hangen ook al ben je op gewicht. Zo'n dieet van 1200 is om in korte tijd veel af te vallen. Als je daarna stopt met op je eetpatroon letten komt het er idd weer heel hard bij, maar je hoeft echt niet op die 1200 te blijven hangen als je op gewicht bent, je kan dan best omhoog naar 1700/1800. Maar je moet wel op je verbruik en eetpatroon blijven letten.
Charlenexx schreef:Jaa die! Oh je hebt van die magnetron popcorn en die was 490werd gewoon genaaid
490kcal/100g bereid of 490kcal/100g onbereid? Ik denk die eerste