Jeetje uk, dat is niet zo mooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ukje schreef:Didoo, neem anders voor de pauze ook is wat fruit mee en een sultana koekje ofzo dit zou het snoepen al tegen gaan bijvoorbeeld zo ochtend pauze stuk fruit of koekje met 1 boterham en smiddags 3 boterhammen heb je ook minder snel de neiging om naar de automaat of wat jullie ook op school hebben te grijpen. Want in jouw geval zou ik niet zorgen dat je al (teveel) af gaat vallen.
SannevdM schreef:Even vraagje trouwens. Kan je te fanatiek sporten???
Gisteren werd ik na een half uurtje sporten ineens heel raar. Ik was echt onwijs moe ineens, moest de hele tijd gapen, werd heel trillerig en moest later overgeven...
Iemand hier dat ook wel 's gehad onder het sporten?
Ben gelijk naar bed gegaan en nu gaat het weer oké!
ukje schreef:Equida, ik heb even duidelijk gelezen wat jij eet wat te hel is dat ongezond zeg daarbij ga ik me vraagtekens zetten als jij zo doorgaat ben je een eetstoornis aan het ontwikkelen zorg dat je meer gaat eten en wat ik al eerder aangaf prop er dan maar gewoon wat in want je zou merken dat je veel energieker bent als je je lichaam energie geeft overdag.
ukje schreef:Eq, sorry ik kan je alleen maar tips geven want zelf eet ik ook niet al te gezond ik ben me namelijk zelf uit een eetstoornis aan het vechten.
Equidea schreef:Nou, eerlijk gezegt snap(te) ik dat niet.
Ik eet mijn hele leven al zo, mijn ouders doen het, ik doe het ook (zo opgevoed zeg maar).
Nu wil ik echt gaan ontbijten, maar dat lukt me niet 123, omdat mijn lichaam het niet gewend was.
Ik krijg elke dag de schijf van 5 wel binnen hoor (daar word hier dan wel weer op gelet). Alleen dan wel wat minder dan vroeger.
Vroeger dronk ik ook echt bijna alleen cola en fanta, heb ik nu ook bijna helemaal vervangen door water.
Ik heb me ook nog nooit fitter gevoeld dan nu. Dus daarom dacht ik ook wel dat het goed zou zijn.
Maar als iemand de tip heeft voor me waardoor ik wel aan het ontbijten kan, dan kom maar op
ukje schreef:zet het dan gewoon op dat lijstje van je ouders. want dat is echt goed om snoep tegen te gaan hoor. en als je moeder geen koeken voor je wil kopen neem dan een extra boterham mee.