Smoothies!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ethelate

Re: Smoothies!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 20:32

Ik heb vorige week een blender gekocht, een Magic Maxx bij de Blokker voor 20 euro in de aanbieding!
Nog geen dag voorbij gegaan dat ik hem niet heb gebruikt.
Gewoon jus met een banaan er door is al zo lekker Vingers aflikken

En net 3 appel geschild, fijn gemalen, 2 scheppen basterd suiker en wat kaneel erbij, goed mixxen voor een luchtig geheel en dan in een magnetron bestendige bak/kom (iig ik waag het niet met mijn blenderbekers) 4 minuutjes in de magnetron (750 watt) en je hebt een heerlijke warme appelmoes Vingers aflikken

marle_sheila

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:48

Ik heb ze ook een keer gemaakt met een vriendin, maar die waren niet zo super lekker. We hadden een recept gebruikt waarbij je fruit combineerd met bijvoorbeeld Spa of Sinaasappelsap. Maar het is lekkerder om fruit te combineren met roomijs ofzo Vingers aflikken
En qua fruit vind ik bananen, sinaasappel, aardbeien, kiwi en perzik lekker. Maar niet de kiwi combineren met de banaan! Tong uitsteken

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 00:46

Als je het met roomijs combineert wordt het eerder een milkshake...

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 01:04

Mijn favoriet is toch wel aardbei, banaan en yoghurt en hup de blender in Vork Jummie!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 17:15

Appel, kiwi en mandarijnen Vingers aflikken
Als het te dik wordt scheutje jus of water.

Charley89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 17:44

In wat voor hoeveelheden doen jullie yoghurt of melk erbij? Hoe weet je dat het dan niet teveel of te weinig is meestal toch gewoon 100ml yoghurt ofzo? en dan fruit naar keuze toevoegen?

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 16:04

Lekker! Ik heb ze voor het laatst nog op Paard & Koets gehad. Zijn we zo'n 5 keer voor terug gelopen Bloos Haha!

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 19:46

Die rode van de AH vind ik lekker Vingers aflikken, weet zo niet welke smaak, iig iets met aardbei, heerlijk.
Zelfmaken vind ik ook wel leuk, maar we hebben haast nooit aardbeien of bananen in huis, meestal alleen maar appels en mandarijnen.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 15:06

Ideaal dit topic. Ik heb keelontsteking en me keel is zo dik, dat ik alleen maar dingen kan drinken. Die appelmoes was een goeie, zit er nu egt van te smikkelen! Vingers aflikken
Als je een lekkere smoothie wil en je houdt van exotisch, probeer dan iets met kokosmelk. Egt jammie, en ter vervanging van water/jus/deel yoghurt. Smaakt vooral lekker bij banaan.
Voor iets wat meer hartigs: smoothie met banaan en pindakaas.
En lekker standaart: die van de AH Haha! yoghurt, aardbeien en een scheutje jus. JAMMIE

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 18:41

Roxxiejj schreef:
Ideaal dit topic. Ik heb keelontsteking en me keel is zo dik, dat ik alleen maar dingen kan drinken. Die appelmoes was een goeie, zit er nu egt van te smikkelen! Vingers aflikken
Als je een lekkere smoothie wil en je houdt van exotisch, probeer dan iets met kokosmelk. Egt jammie, en ter vervanging van water/jus/deel yoghurt. Smaakt vooral lekker bij banaan.
Voor iets wat meer hartigs: smoothie met banaan en pindakaas.
En lekker standaart: die van de AH Haha! yoghurt, aardbeien en een scheutje jus. JAMMIE

Die aardbei van de AH is gewoon héérlijk! Lovers
Ik heb nu AH smoothie met kiwi en banaan, ook erg lekker!

Beterschap met je keelontsteking. Kusje

Elinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 00:35

ik koop tegenwoordig élke dag een aarbei-banaan smoothie van de ah.
zo lekker Haha!

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 11:01

Nou, uiteindelijk toch maar eens een blender gekocht om zelfs smoothies te maken.
Tot nu toe waren alle brouwsels wel te drinken, maar het lekkerst was toch verse aardbeien, jus d'orange, yoghurt en vanilla-ijs Vork

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 11:05

Wij maken thuis ook wel eens smoothies, m'n mams en ik zijn er
dol op!
Meestal doen we een beetje yoghurt, sinaasappelsap erin met kiwi en banaan! smullen...... en een enkele keer ook nog een appeltje erbij