Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maethoriel schreef:Ik zou écht geen maatje 34 willen hebben, dat past gewoon niet bij mij
Ben in 2004 tegen echt dun aan geweest, heb toen een week buikgriep gehad en woog nog maar 52 (even ter vergelijking: nu 65 bij 1,69).
Ik ben nu bijna tevreden: ik wilde tot 62 gaan, maar denk dat ik bij 64 al tevreden ben
Gewoon een iets strakkere buik en dunnere bovenbenen, maar met maat 36/38, zoals nu, ben ik dik tevreden hoor
Je hoort van jongens toch ook dat ze 'iets om vast te pakken' willen hebben
Maethoriel schreef:Ik zou écht geen maatje 34 willen hebben, dat past gewoon niet bij mij
Ben in 2004 tegen echt dun aan geweest, heb toen een week buikgriep gehad en woog nog maar 52 (even ter vergelijking: nu 65 bij 1,69).
Ik ben nu bijna tevreden: ik wilde tot 62 gaan, maar denk dat ik bij 64 al tevreden ben
Gewoon een iets strakkere buik en dunnere bovenbenen, maar met maat 36/38, zoals nu, ben ik dik tevreden hoor
Je hoort van jongens toch ook dat ze 'iets om vast te pakken' willen hebben
Annetje schreef:Mijn planning:
o: krentenbol met boter + plak koek + knackebrod 1x met pindakaas, glas chocomelk light
t: stuk komkommer, mueslireep
l: krentenbol met boter + plak koek, 1x knackebrod
t: appel
d: chili iets dat in het boekje van de c1000 stond
t: boordevol
Beweging: 2 uur lesgeven, paarden voeren, 6 stallen uitmesten, huiswerk maken enz.