Wat vinden jullie nou van de MCdonald's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hallow

Re: Wat vinden jullie nou van de MCdonald's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 23:04

bij de mijne twijfel ik daar niet eens aan Bloos

magic12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 23:05

nou ik lust er ook wat van heerlijk zo'n bic mac Haha! toen ik op school zat at ik er bijna elke week nu ik er af ben eigenlijk bijna nooit meer.... Moet binnekort toch maar weer eens langs gaan Knipoog ohh heb nu in een keet zo''n zin in een bic mac! Tong uitsteken

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 23:16

sronnie schreef:
Ach misschien heb ik gewoon een grote maag Nagelbijten / Gniffelen

Ik dan ook .. Haha!
Na een medium menu zit ik helemaal vol. Tong uitsteken
Niet eens meer een ijsje dan .. Nagelbijten / Gniffelen

Fnenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 23:18

Ik vind de Mac lekker vies Haha! Af en toe vind ik het echt lekker om even 'goor' te eten, en dan gaan we naar de Mac Vork Ik vind vooral de ijsjes lekker!

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 23:19

ik heb er echt altijd zwaar spijt van als ik ook maar iets vets op heb.. dan ga ik weer op die genadeloze weegschaal staan en stap dr met een zucht vanaf Knipoog

Fnenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 23:21

Oh, nee af en toe heb ik echt zwaar behoefte aan vet Tong uitsteken

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 23:22

ik heb behoefte aan de smaak.. t vet hoeft van mij echt niet..

Fnenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 23:23

Nee, ok dat is waar! Het gaat om de smaak!

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 23:25

Precies Knipoog en dan denk ik.. waarom moeten gezonde dingen nou altijd vies smaken? of helemaal nergens naar smaken.. vind ik persoonlijk erg jammer anders had ik het vaker uit de kast gepakt Clown

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 23:25

De frietjes vind ik alleen lekker als ze echt vers zijn, verder lust ik alleen mc chicken en..... mc flurry met M&M'S!

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 23:28

af en toe vind ik het wel lekker. en als ik honger heb en ergens onderweg ben en niks anders kan vinden is het makkelijk. maar van veel dingen word ik ziek. maar verder moet ik niet teveel bij nadenken anders hoef ik het al niet meer. hoe het gemaakt wordt enz.

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 23:50

Ik moet toch even opkomen voor mijn werkgever Knipoog Ik werk ondertussen als anderhalf jaar bij de Mac.

Citaat:
JuulenJulia schreef:
Í'm loving it!
Burger King vind ik het ranzig. Ik ben in Jamaica geweest, staan daar allemaal kei mooie paarden. Zijn ze bedoeld voor de burger king.
Dacht je dat het bij de Mac niet zo ging

Als je hierbij doelt op het soort vlees, dus dat de Mac paardenvlees verkoopt dan kan ik je uit de droom helpen. Alle hamburgers zijn gemaakt van rundvlees. Daarnaast kunnen de vegetariers (zoals ik) daar rustig aan de friet want het frituurvet is plantaardig.

Citaat:
Ik erger me altijd al enorm aan het personeel wat er werkt, echt onvriendelijk en meestal niet echt slim ( sorry als hier iemand bij de mac werkt) En het eten is ook niet al te beste kwaliteit, meestal ook al koud!

Volgens onze werkgeven moeten we altijd lachen en vriendelijk zijn. Moet je je nu eens voorstellen dat je al ruim 7 uur aan het werk bent, je voeten hartstikken pijn doen omdat je al die tijd heb moeten staan (op je half uurtje pauze na). Je de hele tijd van de ene kant naar de andere kant rent omdat je de bestelling officieel binnen een minuut voor de klant zijn neus moet zetten. Je een hamburger na moet brengen omdat er bij je collega's in de keuken iets fout is gegaan. Je ondertussen specials krijgt die je ook altijd moet nabrengen. Mensen die al een tijdje in de rij hebben gestaan komen aan je kassa en gaan dan pas nadenken over de bestelling die ze moeten hebben. Deze dan toch maar weer veranderen. Etc. Daar word je echt niet vrolijk van. Als ik 5 uur werk krijg ik geen pauze, ik heb dan dus onwijze honger en ja, als ik honger heb wordt ik chagrijnig.

Sorry als ik of één van mijn collega's op zo een moment niet altijd even vriendelijk is en na 8 uur opnemen van bestellingen en deze pakken dat we dan niet zo snugger meer lijken.

Het merendeel van de werknemers bij de Mac zijn studenten, over het algemeen hebben mijn collega's een goed stel hersens. Er zijn slechts enkele dames en heren die wat simpel zijn.

Als je eten koud is dan moet je deze terugbrengen! Je krijgt dan een nieuwe of als je hier niet op zit te wachten krijg je netjes je geld terug. Daarnaast weten wij dan ook dat een product koud is of niet goed is bereid en kunnen de werknemers in de keuken hierop aangesproken worden of als het door niet goed functionerend materiaal gaat kan deze opnieuw ingesteld of gemaakt worden.

En vraag jezelf ook eens af hoe jij voor de kassa staat. Als ik gezellige mensen aan mijn kassa heb staan dan reageer ik daar heel anders op dan een man met een chagrijnige kop die binnen 5 seconden zijn bestelling verwacht.

Ik heb nu in ieder geval veel meer respect voor fastfoodmedewerkers Knipoog of mensen die uberhaupt in de horeca werken.

Want het is echt niet zo makkelijk als het eruitziet, daarbij bedoel ik niet het denkwerk maar het fysieke en mentale gedeelte.

Trouwens: de regels rondom hygiëne en recycling zijn bij de Mac best streng. En al mijn collega's eten nog steeds bij de Mac, dit doe je niet als er hele rare dingen in de keuken gebeuren Knipoog.

Tja, misschien zijn er ook wel hele slechte macdonalds in Nederland of het buitenland. Maar het beeld dat ik heb van de Mac is goed, je kan met een gerust hard bij de Mac in Almere haven eten Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 08:28

Citaat:
Ik heb nu in ieder geval veel meer respect voor fastfoodmedewerkers Knipoog of mensen die uberhaupt in de horeca werken

Idd
Want daardoor krijgen wij toch op dat moment waar wij trek in hebben

En dat geldt over elk beroep, blij dat er mensen zijn die het voor ons doen, ook al lijkt het je niet leuk om te doen.

Sven002

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 08:31

Ik ben het volkomen met je eens fallenangel3.
Ik werk ook bij de mac al een flinke tijd.

Ik moet wel eerlijk zeggen over het personeel dat je wel degelijk verschil ziet in Rotterdamzuid of bv Etten-Leur.
Ik trek geen conclusie, of vooroordelen maar ik vrees dat het een feit is.

Het vlees is ook zeerzeker 100% rundvlees, er word dus niet mee gekloot! (al vind ik indd het vlees niet lekker)
Zoals fallenangel3 al schrijft, er word zo vreselijk veel gedaan aan service waar sommige mensen niet gebruik van maken maar wel zeuren.
- Koud product, word er direct een nieuw product meegegeven
- Is er iets vergeten? Krijg je het product zonder gezeur over bonnentjes, welke kassa etc. en vaak ook nog met een extra klein productje als vergoeding

Dit kan natuurlijk niet door de mac drive. Maar wanneer dan iets vergeten word of men is ontevreden kan er naar het restaurant/kantoor worden gebeld en word er zonder gezeur een tegoedbon uitgeschreven.

Wij controleren onze producten en apparatuur meerdere malen per dag, krijgen inspectie etc etc. dus onze Mac is ook geslaagd vind ik Cool

En buiten alles, een geweldige werkplaats Haha!

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 09:07

Ik vind vooral die Ceasarsalads erg lekker. Lachen

Vanillala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 09:12

Milkshakes zijn lekker maar verder vind ik het echt niet te eten, bah!

Doe mij dan maar Burger King!

Fnenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 10:12

Vanillala schreef:

Ik heb 2 keer bij de Burger King gegeten, en vond het vreselijk Bloos
Het proefde alsof het vreselijk was aangebrand, maar dat bleek zo te horen!

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 10:13

Fnenn schreef:
Vanillala schreef:

Ik heb 2 keer bij de Burger King gegeten, en vond het vreselijk Bloos
Het proefde alsof het vreselijk was aangebrand, maar dat bleek zo te horen!

Huilen van het lachen

Geweldig. Vork

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 10:16

Alleen de MC flurry's zijn lekker maar de rest Nagelbijten / Gniffelen

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 10:23

GROENTEBURGEEEEERRRRR Haha!
Echt geweldig daar mag je me dus voor wakker maken!! Jammer dat deze officieel uit het assortiment is maar in sommige macs worden ze nog verkocht maar moet je er gewoon naar vragen Lachen Hier in Nijmegen namelijk wel bij sowieso eentje.. dus dat is geweldig Lachen
Je krijgt ze ook altijd lekker warm omdat ze nog gemaakt moeten worden Lachen

Squit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 10:26

een vriend van mij heeft er gewerkt..
en hij zei dat als er een hamburger op de grond valt dat die gewoon nog even op de plaat gaat..
en even later zit iemand anders hem lekker op te peuzelen..
nou bedankt hahaha
ze gooie een hoop zout op die patat gatver Misselijk Misselijk
of je krijgt iets wat koud is haha..
nee hoor ik ga wel gewoon naar de patatzaak toe..
is veel lekkerder en warm en binnen te houden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 10:31

Wat denk jij dat er in een restaurant gebeurd waar je niet in de keuken kunt kijken?
Met geluk houden ze hem ff onder de kraan voordat het terug de pan in gaat....
Het mag uiteraard niet, maar die dingen gebueren overal

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 10:39

Och dat doen ze overal. Een vriendin van mij heeft als bijbaantje bij de voedsel en waren autoriteit (kan even niet op de juiste naam komen) gewerkt. Was ook met Chinees zo, dan viel er bijv een bak chinees en schraapten ze zo vanaf de vloer de nasi weer in het bakje. En wordt dan ook nog verkocht.

Maar goed, ik ga heel af en toe naar de Mac, vind het eigenlijk niet eens zo lekker.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 10:40

micky D's overheerlijk,,,, zo af en toe...als de burger niet flauw zijn...
vind het eigenlijk steeds minder worden

op de mc flurry na uiteraard Vork

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 10:44

Ik vind de mac wel lekker, maar ga er niet wekelijks eten ofzo. Toevallig bij beide stageadressen zat een mcdonalds heel dichtbij, maar ik moet zegge dat ik er pas 2 of 3x geweest ben.