Zoooo lekker !!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JoT

Re: Zoooo lekker !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 14:11

Gewoon, naar smaak. Kwart of een half pakje boursin denk ik? Als ik het zelf maak, doe ik de spinazie op de gok, ongeveer een half pakje room culinair en een ongeveer een half pakje Danish Blue. Dit eet altijd zo makkelijk en spinazie is gezond (de rest niet, maar ok), dus ik schep hier altijd wel aardig wat van op Vork

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 18:45

Ik doe er nooit al te veel boursin in, wordt het snel vettig van. Ik denk voor 2 personen een half bakje?

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 12:35

Nou durf ik bijna niet te zeggen dat ik er een heel pakje door heen roer Bloos Maar ja, ik maak dan ook een hele pan vol hé zodat mijn huisgenoten mee kunnen eten, of dat ik kan invriezen.
En ja ik weet dat je spinazie officieel niet 2 keer mag opwarmen maar ik heb dat al vaker ( met dit recept) en ik ben nog steeds geen wandelende kwik thermometer en ik functioneer nog normaal ( euhm nou ja... lichamelijk dan, geestelijk is een anders verhaal Haha! )

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 12:44

Heb het gister gegeten en was goed te doen Vingers aflikken

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 13:08

Uthrick schreef:
Nou durf ik bijna niet te zeggen dat ik er een heel pakje door heen roer Bloos Maar ja, ik maak dan ook een hele pan vol hé zodat mijn huisgenoten mee kunnen eten, of dat ik kan invriezen.

In dat geval doe ik er ook een heel pakje door, hoor, maar dan heb je van de rest van de ingrediënten ook meer naar verhouding Ja . Je moet de Boursin natuurlijk wel proeven, hè, anders hoef je het er niet in te doen Knipoog .

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 20:21

Heb het gemaakt vandaag, was prima te eten.
Mijn kids waren er iets minder enthousiast over.

De andere variaties met oa cashewnoten klonken ook goed, dus die wil ik ook graag testen.

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 20:25

als je lekkere reccepten wil hebben, moet je bij aischa zijn op bokt...
dit kan heerlijk koken