Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marquez1 schreef:Ik heb 6 weken "weet hoe je eet" gedaan en dat is mij echt super bevallen. Ik ben 14 kilo afgevallen. Ik ben nu 4 weken gestopt met dieeten, en sindsdien ben ik nog eens 2 kilo afgevallen. In die 4 weken heb ik ook gewoon gesnoept en normaal gegeten. Het dieet brengt je lichaam in een balans waardoor je afvalt.
Zijn er hier meer mensen die dit dieet volgen of hebben gevolgd?
Kelpla schreef:marquez1 schreef:Ik heb 6 weken "weet hoe je eet" gedaan en dat is mij echt super bevallen. Ik ben 14 kilo afgevallen. Ik ben nu 4 weken gestopt met dieeten, en sindsdien ben ik nog eens 2 kilo afgevallen. In die 4 weken heb ik ook gewoon gesnoept en normaal gegeten. Het dieet brengt je lichaam in een balans waardoor je afvalt.
Zijn er hier meer mensen die dit dieet volgen of hebben gevolgd?
Heb er nog nooit van gehoord?
Wat is het dan, hoe werkt het?
mirre schreef:Ik doe ook het Sonja Bakker dieet en mijn vriend ook! We zijn nu in de 3e week en het bevalt ons erg goed. Ben haast 2 kg afgevallen en mijn vriend 2 kg. Vind het best aardig vol te houden en je mag lekkere dingen eten vind ik
mirre schreef:Wij houden ons wel aan het boek ja, alleen aan het avondeten hou ik me niet echt, alleen aan de hoeveelheden. Ik woon namelijk nog thuis. Mijn vriend houd zich wel zoveel mogelijk aan het avondeten, alleen als hij iets niet lust kiest hij wat anders.
De eerste week is het wel het lastigst hoor! Ben nu in de 3e week en het gaat al veel beter. Je went aan de hoeveelheden en je ziet al wat resultaat. Volhouden dus!
Als je echt trek hebt kan je altijd fruit nemen he, maar dan wel een appel bijv, of een peer, mandarijn, kiwi.
Boya schreef:Meld me ook.....vandaag begonnen met Sonja Bakker. Pff....moet er aan wennen dat ik erg veel moet eten. Zat vanavond met lange tanden de laatste happen naar binnen te werken. Maar ik vind het goed in elkaar steken, zie het ook niet echt als een dieet, maar meer als een gezonde levensstijl.....ben benieuwd hoe snel de kilo's gaan.....
juval schreef:even OT, seabert wat een gave ava heb jij (deed het geen pijn?)
Ik ben nu weer bezig met week 2, voor de 2e keer. De eerste ronde van 9 weken ben ik ruim 10 kilo kwijt geraakt! maar vorige week heb ik het een beetje laten versloffen, dus er is er weer anderhalve bij, maar vanaf deze week doe ik weer goed mn best! op naar de volgende 10!
Boya schreef:Top Juval, dat klinkt goed......hoop dat ik dat ook over 9 weken kan zeggen![]()
@seabert, leuk dat jij ook gisteren begonnen bent. Vond vandaag een zware dag. Heb het gevoel dat ik de hele dag heb zitten eten. Na m'n yoghurt van vanmiddag heb ik geloof ik nog een uur erover gedaan om die appel erin te krijgen (ben niet zo'n fruiteter). Straks weer gewoon een hollandse prak
en dan vanavond naar de sportschool...
seabert schreef:juval schreef:even OT, seabert wat een gave ava heb jij (deed het geen pijn?)
Ik ben nu weer bezig met week 2, voor de 2e keer. De eerste ronde van 9 weken ben ik ruim 10 kilo kwijt geraakt! maar vorige week heb ik het een beetje laten versloffen, dus er is er weer anderhalve bij, maar vanaf deze week doe ik weer goed mn best! op naar de volgende 10!
Leuke avatar hé
Ben ik zelf gelukkig niet hoor!
Ik vind jouw resultaat echt verbluffend! Mag ik vragen van hoeveel kg je naar je streefgewicht gaat?
mirre schreef:ik ben ook aan het afvallen, maar als je nou op je streefgewicht bent zou je dan niet overal vel overhouden? Want daar ben ik zelf gewoon heel erg bang voor.